середу, 28 грудня 2016 р.

Свято мами у Білобожницькому ДНЗ Чортківського району


З ДОСВІДУ РОБОТИ З ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Яцків С.М., вихователя ДНЗ с.Білобожниця Чортківського району.




    Свято мами у Білобожницькому ДНЗ Чортківського району










Підготувала вихователь ДНЗ Яцків С.Т.
ЗВУЧИТЬ МУЗИКА - ТАНОК АНГЕЛІВ
Ведуча 1: за день до свого народження дитина запитала у Бога :
- Я не знаю, навіщо я йду в цей світ , що я повинна робити ?
Ведуча 2 : Бог відповів : - Я подарую тобі ангела , який завжди буде поруч з
тобою. Він тобі все пояснить.
Ведуча 1: Але як я зрозумію його , адже я не знаю його мови.
Ведуча 2 : - Ангел буде вчити тебе своєї мови . Він охоронятиме тебе від усіх бід
Ведуча 1 : - А як звуть мого ангела? - запитала дитина.
Ведуча 2 : Неважливо , як звуть його , у нього багато імен, ти будеш називати
його МАМА.
Ведуча 1 : Де б ти не був , що не робив, яка біда б тебе не досягла , мама завжди поруч. Щедра , ласкава , осяяна променем небесної благодаті , не забудь її подякувати , принести втіху добрим вчинком. З матері починається рід людський . Мати - це найсвятіше в нашому житті , і тому наше свято ми присвячуємо вам , дорогі мами !
Ведуча 2 :
— Яке найкраще слово в світі?, — раз мудрий хтось питав людей.
— “Здоров’я”, — відповів так хворий.
— Ні, “молодість”! — сказав старий...
— Найкраще “хліб”! — жебрак говорить.
— “Перемога”, — сказав солдат.
— Найкраще “воля”! — мовив невільник.
— Ні, “правда”! — обстоював мудрець.
Аж тут з куточка обізвавсь сирітка, ще малий хлопчак:
— Найкраще слово в світі: “Мама!”
І всі сказали: “Мама”...! Так...!”



Гей малята підведіться 
в календарик подивіться
гляньте вже яке число
свято мамине прийшло

Радіє все живе навколо.
Тепла весняного багато
Сьогодні день такий чудовий -
У наших мам чарівне свято.

Ведуча 1 :Танцюй , весняна вулиця .
Веселе дзень-дзелень.
Ви знаєте ? Ви чули це?
Сьогодні мамин день
Всі разом : Сьогодні мамин день .
Пісня " Матусине свято "
З святом тебе матусю , -
Знай , тобою я горджуся !
Щохвилини. Ні! щомиті ,
Ти - найкраща мама в світі .

В мене мама найгарніша -
найдобріша , наймиліша ,
люблять маму всі малята -
звірі , пташечки й комашки.

Щоб жили ми всі у згоді 
Як ти завжди нас вчила,
Щоб твоя усмішка гарна
Нас , як сонечко , всіх гріла!

Кольорові букви
вирізали ми на свято
" Все починається з мами"
Від дівчаток і хлоп'яток.
Пісня Прибраний та гарний наш садок
Снилось мені ясне сонце, 
Що в хаті світило, -
А то лиш так моя мама
Дивилася мило.

Приснивсь мені легкий вітрик, 
Що пестив колосся, -
А то мені моя мама
Гладила волосся
Пісня Квіточки весняні
Квіточок пахучих 
Принесли багато
В цей травневий ранок,
У велике свято
Мамо найдорожча, 
Мамочко єдина,
Я люблю тебе хороша –
Ти моя єдина.
Ведуча 2 : Кожна дитина , кожна тварина , комашка , , пташка має маму , і любить її.
Ми розкажемо вам казку казочку маленьку,
Як шукало курчатко свою любу неньку.
Ведуча:
Слухайте мої малята,
В мами-квочки на навесні
Народилися курчатка
Жовтороті, голосні.
Лиш одне, одне яєчко
Випало собі з гніздечка
Закотилось і лежало,
Поки сонечко не встало,
А як стало дуже жарко,
То шкарлупка хрусь та хрусь,
І з’явилося курчатко.
(Вибігає курчатко)
Курча:
Хто така я ? Як я звусь ?
Ведуча:
Звідки йому було знати,
Що воно мале курчатко,
І у нього є матуся.
Курча:
Як я звуся ?
(Вилітають бджілки)
1 бджола: 
Ой яке гарненьке курчатко: жовтеньке, м’якеньке,
Ще зовсім, зовсім маленьке.
Курча:
Як мене, скажи, назвали ?
2 бджола:
Ти – курчатко, я сказала,
Лиш одне мені скажи, свою маму покажи!
Курча:
Мама ? А хто така ? Не знаю ? Може я її не мою ?
3 джміль 
Хіба може таке бути, мама мусить в тебе бути.
А ще – братики, сестрички, як ти – невеличкі.
Курча:
А яка вона, та мама ?
4 бджола:
Сама ніжна, ніжна сама,
Наша в вулику живе, всю родину береже.
5 бджола: 
Маму-бджілку любим всі, і дорослі і малі,
Ми її шануємо, їй танок даруємо.
ТАНОК БДЖІЛОК
Ведуча: І пішло мале курчатко,
Через двір, садок і грядку
Знай, шукає свою маму
Саму ніжну, ніжну саму.
(Шикуються дівчатка у віночках, в лінію)
(Курча зупиняється перед дівчатками-квіточками)
Курча:
Ой, яка ніжна! Ти моя мама ?
1 квітка: 
Ні, я квітка, а не мама
Навесні нас багато,
Щоб усюди було свято.
Курча: А яка ж моя мама ?
Квітка2: Ангеліна
Сама тепла, тепла сама,
Моя цьомає мене,
Тому цьомочкою зве.
Ведуча:
І пішло курчатко далі шукати свою маму.
Раптом де не взявся дощик,
Такий неслухняний,
Намочив курчатко наше
Цей пустун весняний.
(Вибігає хлопчик-дощик, побігав навколо курчатка)
Ведуча:
А тим часом із-за хмарки
Сонце ясне встало
І промінчики тепленькі
На курча послало.
(Вибігає дорослий -сонечко)
Курча:
Та це ж моя мама!
Сама тепла, тепла сама!
Сонце:
Ні, не мама тебе гріла,
А сонячне проміння,
Це від нашого тепла,
На землі цвітіння!
Дощик:
Наша мама – це веселка,
Що в небі палає.
Вона добра, добра дуже
Про це кожен знає.

ПІСНЯ
Ведуча:
Йшло курча і заблукало
І так страшно йому стало.
Курча:
Пі-пі-пі – куди піти ?
Невже маму не знайти ?
Ведуча:
А тим часом серед двору
Кіт собі дрімав,
Як побачив він курчатко,
Аж одразу встав.
Кіт:
Мур-мур-мур – моє маленьке,
Мур-мур-мур – моє м’якеньке.
Йди до мене ти жовтеньке
Будемо дружити
Ведуча:
Хитрий кіт співає, злодійське діло знає.
Курчатко маленьке тулиться близенько,
Вірить, що це його ненька.
А кіт смачно облизується хоче його з’їсти.
Ведуча:
А скажіть мені, малята
Вам шкода курча, чи ні ?
Допоможемо гукати,
Маму-курочку сюди ?
Всі разом:
Мамо-квочко, мамо-квочко,
Поспішай, поспішай,
Порятуй своє курчатко,
Швидше визволяй.
(Виходить мама-квочка)
Квочка:
Ко-ко-ко, ко-ко-ко,
Всі сюди, всі сюди,
Треба курча визволяти,
Визволяти із біди.
Гей, злодюго. Розбишако!
Звідси забирайся.
І на очі мені більше
Ти не попадайся.
Йди сюди, моє малятко,
Нерозумне ти, дитятко.
Курча:
Мамо, мамочко, матусю,
Я до тебе притулюся.
Ти найкраща, наймиліша.
Найтепліша, найдобріша.
Сама ніжна і ласкава,
Сама рідна, моя мама! (цілує квочку)
Ведуча :
Бачите, як добре, що курчатко, знайшло свою маму. Ще друзів, яких воно зустріло в лісі розказали йому про маму.
Ведуча : Ну а зараз час для гри , гей, матусі , йдіть сюди. Відшукаєте й ви свою дитину. Та розвеселіть нашу родину.
" Відшукайте дитину " " Підміталочка ". Музика - шум дощу.
(вибігають дівчатка-Краплинки)
1. Дощик, дощик, задощи, на дерева, на кущі, 
Не злякаєш нас ні трішки, бо прудкі у діток ніжки!

2. Тільки хмарка набіжить, Дощик з неї крапотить.
І краплиночки малі Скрізь танцюють по землі.

3. Дощ ішов великий дуже, На землі лишив калюжі,
То краплиночки зостались, У калюжі об‘єднались.
4. Нехай веселий дощик тут проллється, Івась
А матуся веселкою посміхнеться!Сонечко стрічаємо, маму привітаємо

Я всміхаюсь сонечку : здрастуй золоте 
Я всміхаюсь квіточці , хай вона цвіте
Я всміхаюсь дощику, лийся мов з відра
Друзям усміхаюся зичу всім добра
Таночок краплинок і дощика
Закличка :"Вийди вийди сонечко".
Ведуча : Гей , скоріше прокидайтеся, на галявці всі збирайтеся,будем танцювати , сонце красне величати .
Закличка :"Вийди вийди сонечко".
Сонечко ! Сонечко ! 
Де ж ти ? Не ховайся !
Вийди , любе сонечко ,з нами привітайся !
Під музику в зал заходить Вихователь - Сонечко .
Сонечко: Я кожний ранок вас Любі стрічаю З вами гуляю, теплом зігріваю. В вас проникають мої промінці, Тому здорові ви всі і міцні. Сонечко й ви привітайте любенькі, Зі мною у колі кружляйте маленькі! 
Сонячний зайчик 1. 
Ми промені Сонця – ласкаві й веселі!
Здоров’я і щастя усім несемо.

Сонячний зайчик 2. 
Стрибаємо зайчиком в кожній оселі,
А нічка настане – ми спати йдемо.

Сонячний зайчик 3. 
Ми – зайчики сонячні з вами на святі ,
Щоб серце раділо й усмішка цвіла.

Сонячний зайчик 4.
Щоб ви всі світились, душею багаті,
А в серці було – ціле море тепла!

Сонячний зайчик 5.
Хай сонячний зайчик стрибає по хаті ,
Хай казку дарує і щире тепло.
Сонячний зайчик 6.Богдан
Щоб всі ми були і здорові , й багаті,
І щастя веселе у хаті жило!
Сонячний зайчик 7 .
Гарячі , жовті , золоті. Весною ми так тепло сяєм.
Ми все живе розвеселяєм .
Сонячний промінчик 
Для вас таночок затанцюєм .
Свої промінчики подаруєм .
сонячний зайчик 8:  
Щоб в матусі очі повнилися сонцем
розцвіли квітками гілочки вишневі-
подарунок мамі на свято травневе.
Сонячний зайчик 9 : 
А матусі наші діток зігрівають ,
Бо матусі наші більше тепла мають .
Таночок сонечка , сонячних зайчиків .
Ведуча : Так музика гарно грає , і весело навкруги , таночок ми подаруємо матусям своїм залюбки.
Танець з візками .
Але сьогодні ми нічого не згадали про наших дорогих бабусь. А їм ми завдячуєм усім.
Тарас : Помагаю я бабусі , є у мене сила
посміхнулася рідненька - і помолоділа.
Назар : Ми сьогодні пісню заспіваєм
про свою бабусю і любов
ти найкраща в світі, квітонька моя,
і тобі так личить усмішка твоя.
Подаруєм бабусям пісню , нехай люба усміхнеться,
і від радості у них серця, швидко , швидко б'ються.
Пісня " Бабусенька"
-Бабусю , я згадав , як ти мені співала колискову , заспівай мені будь ласка . " Колискова" .
Ведуча : зазвичай діти розповідають вірші своїм мамам , а сьогодні мами наших діток теж хочуть щось сказати і побажати :

( Виходять і читають вірші беруть свою дитину за руку ).
Ані мама : Донечко рідненька ти ж іще маленька.
і тебе любов'ю зігріваю я.
Казочку розкажу бантик зав'яжу
в гру разом пограємо
й пісню заспіваємо
я прошу у Бога для свого синочка
здоров'я міцного ,
щоб тобі вказав він
щасливу дорогу,
донечко рідненька, квіточка ніжненька
я молюсь за тебе
як і кожна ненька.
Танець " З сердечком ".
Ясне сонце світить з неба, 
Веселить та гріє -
В рідній хаті при Матусі
Кожне з нас радіє.
Квіточок пахучих
Принесли багато
В цей травневий ранок,
У велике свято
Ведучий:
Ось і сонечко з'явилось,
Завітало на лужок.
Не минуло жоден кущик,
Ні дерев, ані квіток.
На «лужку» 3 «квіточки» Гра тягне нитку павучок
Сонце:Тук, тук. Хто живе в квітці тут?
Жук: Я живу, я жук, жу-жу. 
Сонце: Йди на вулицю гуляти!
Жук:
Не піду, злий павук не дає,  
Павутинки плете.
Ведучий:
Сонце дуже здивувалося на те,
Бачить: поряд інша квіточка цвіте.
Сонце: Тук, тук. Хто'живе у квітці тут? Відчиняй!
Метелик: 
Я — Метелик.
Сонечко, тікай.
Злий павук з'явився на лужку,
Павутину виплів неабияку.
Сонце:
От дива! Я і не знало,
Що у світі так буває.
Ще постукаю у квіточку одну,
Може, хоч тоді я щось збагну.
Сонце: Хто живе у квітці, хто там є?
Сонечко-жук: Я маленьке сонечко твоє. 
Сонце: Теж ховаєшся від злого павука?
Сонечко-жук: Звісно, бо павук мене ляка. 
Захисти мене від зла .
Сонце (розсміялося):
Пусте, це для мене павутинку він плете.
Я на ній, немов на струнах буду грати
І весною всі хмаринки розганяти.
Щоб під сонячну мелодію таку
Усі квіти закружляли у танку.
Танок квітів.
Ведуча : Ось прийшов вже час малята з квіточками нам пограти
Гра : Збери букет .
Сонечко : Де ж поділись діти ? Скрізь одні лиш квіти ?Раз , два , три , чотири , п'ять - буду квіточки збирать .
Діти ( квіти) підводяться.
А ось і ми , а ось і ми ! Ти нас спробуй дожени
( діти розбігаються по колу ). Сонечко їх ловить .
Ведуча : Хай кривда минає серця материнські , сльоза лиш від радості хай би була, хто маму забуде , той долі не має. Тож дбаймо , щоб мати жила ! О мамо , о мамо , молитву складаєм . За долю твою на многії літа.
Юля
Є у кожної дитини,
Навіть сиротини,
Наша мати солов’їна –
Рідна Україна.
І у кожному серденьку
Є і буде жити
Божа Мати – наша Ненька
Мати всього світу.
- Я – маленький українець, не цураюсь роду…
Знаю мову, люблю пісню рідного народу.
виростатиму швиденько, як у дощ грибочок.
Україна – моя ненька, я – її синочок.
Діти встають. До зали заходять дівчатка з ліліями в руках. (Дівчатка в білих платтях).
У нас на городі зацвіли лілії –
З них найкращу зірву для Марії,
Бо вона Пречиста, повна благодати,
Матінка Ісуса, твоїй моя Мати.
Ведуча : А за свою дорогу матусю дівчатка щовечора просять Матінку Божу.
Молитва за маму.

1.Є у мене найкраща у світі матуся,
За неї до тебе, Пречиста, молюся.
Молюся устами, молюся серденьком
До Тебе, небесна Ісусова Ненько.
2.Благаю у Тебе дрібними словами
Опіки та ласки для любої мами.
Пошли їй не скарби, а щастя і долю,
Щоб дні їй минали без смутку, без болю.
3.Рятуй від недуги матусеньку милу,
Даруй їй здоров’я, рукам подай силу,
Щоб вивела діток у світ той, у люди,
Щоб ними раділа, пишалась усюди.


Немає коментарів:

Дописати коментар