середу, 28 грудня 2016 р.

Родинне свято у ДНЗ №1 "Сонечко" м. Зборова


Підготували вихователі :
Пасічник Наталія Зіновіївна,
Процик Галина Іванівна



Ведуча:
Сімя, родина, рід –
Які слова святі.
Вони потрібні кожному в житті. Якщо зміцніє хоч одна родина –
Міцніша стане наша Україна.
Ведуча:
Родино, дорога родино!
Що може бути краще в світі цім?
Чим більше дорожить людина
За батьківський і материнський дім?
Де можна більше зачерпнуть любові?
Де взяти більше доброти?
Як в материнськім ніжнім слові,
Як з батька щедрої руки!
Отож зібралися ми нині
На святі нашім гомінкім,
Щоб поклонитися РОДИНІ
І побажати щастя всім!
Ведуча:
Сьогодні в нашім залі зібралися найрідніші ваші люди, ваша сім’я. Дуже хочеться,
щоб в кожну сім’ю увійшли мир і спокій, злагода і любов. Тож прийміть привітання і щирі
побажання від наших дітей!

Ми хочемо радо привітати
Бабусь з дідусями, сестер і братів
Ну і звичайно, наших любих
І дорогих усім батьків.

Ми хочем всім Вам побажати
Багато хороших і сонячних літ,
Дідусям і татам, бабусям і мамам,
Братам і сестричкам палкий наш привіт.

Давайте хоча б на хвилину
Забудемо клопоти всі,
І об’єднаємось в міцну родину,
І затанцюємо, і заспіваємо пісні!
Ведуча: Слід згадати та віддати шану, як у народі кажуть, голові сімї, - батькові. Справді, батько – господар у домі. Роль батька в сімї неоціненна. Він суворий і вимогливий. Його любов до дітей стримана і врівноважена. Любі татусі, Вас сьогодні вітають ваші вдячні діти!

Я до любого тата звертаюсь,
Хочу в словах передати тепло,
Щоб мій татусь міг частіше всміхатись,
Щоб у душі його сонце цвіло!

Татку, татусеньку, таточку, тату,
Кращого в світі немає навкруг!
Таточку, хочу тебе я обняти,
Ти мій порадник, заступник і друг!
-2-
Щоб усе тобі вдалося,
Щастя не минало.
Щоб твоє велике серце
Смутку не зазнало.

Батько розуму навчає,
Мати приголубить
Ніхто мене так у світі,
Як вони не любить.
Діти виконують пісню «Тато і я».

Ведуча: Мати й батько – найрідніші, найближчі кожному з нас люди. Вони нам дарують життя. Вони вчать нас правил життя між людей, оживляють наш розум, вкладають у наші вуста добрі слова. І перше слово, що вимовляє дитина – це слово «МАМА»

Є немало мам на світі Я матусю дуже люблю
Мами добрі, мами світлі, Вона не спить, коли я сплю
Та одна є наймиліша Вона працює коли я граю
Хто така? Скажу вам Я Коли ж вона відпочиває?

Рідна матінко моя, Мамо, ти наймиліша,
Спасибі, рідні й любі мами, Ти найгарніша, люба моя.
Що ви сьогодні тут із нами. Мамо, ти моє сонечко,
До вас наше перше слово. Зірочка ясная, радість моя.
Матусі,будьте здорові!

Найдорожче в світі слово Ти моя мила, ріднесенька,
Так звучить у рідній мові: Дуже тебе я люблю.
Мати, матінка, матуся І цю весняную пісеньку
Мама, мамочка мамуся. Я тобі, мила, дарю.

Мамо, добре що ти є,
Ніжне сонечко моє,
Від твоєї теплоти,
Так і хочеться рости.
Бо ріднішої ніж ти,
В цілім світі не знайти.

Ніч над містом засвітила
Зоряну доріжку,
Мама стомлена присіла
Біля мого ліжка.
Ти, матусю, не хвилюйся
Я вже підростаю
Місяць в небі усміхнувся
Зірочку вітає

І сьогодні, любі мами,
В цей святковий час,
Всі пісні, вірші і танці
Ми даруємо для ВАС.
-3-
Пісня «Про маму»
Інсценізація, журнал «Вихователь-методист» №1, 2015 рік.
Ведуча: На кожному святі присутні наші мудрі бабусі і розважливі дідусі, які завжди з нетерпінням чекають вас до себе в гості.
Наша люба бабусю, ми твої внучата,
Звертаємось до тебе, щоб щастя побажати.
Бабусю свою любимо, велика дружба в нас
І з доброю бабусею нам весело весь час.

Така моя, бабусенька
Найкраща у житті
А руки у бабусеньки
Ну просто золоті.

У бабусі очі гарні
Як квітка на весні
У бабусі серце добре,
Як сонечко вгорі.

Любить бабуся жартувати
Любить пісеньки співати.
Із рідною бабусею
Не буду сумувати
Бо з любою бабусею
Цікаво разом грати.

Про бабусю знаємо Я до бабусі з любовю звертаюсь:
Багато ми пісень, Бабцю, бабуню, бабусю моя,
І саме про бабусеньку І до бабусиних рук притуляюсь
Співаємо в цей день. І відчуваю в них лагідність я!

Пісня «Про бабусю»
Я до дідуся іду по науку:
Діду, дідуню, навчи в світі жить!
Він на голівку кладе свою руку,
Голос сріблястим струмочком біжить!

Я знаю дідусю, що ти мене любиш,
Хоч часто я шкоду роблю,
Та ти все пробачиш, мене поцілуєш
Бо я тебе дуже люблю.

Любий добрий мій дідусь, я твоя онучка
Прибігаю я до тебе, як поради треба.
Я твої слова розважливі, пам’ятати буду,
У житті твою науку понесу я всюди.
Хай тебе в своїй опіці, Бог не опускає
Хай тобі міцне здоровя і силу посилає!
Пісня «Про дідуся
Гра «ПОЇЗД»


Немає коментарів:

Дописати коментар