суботу, 14 травня 2016 р.

Майстер-класи з нетрадиційних технік з зображувальної діяльності. З досвіду роботи вихователів Підволочиського ДНЗ



   вихователь Підволочиського ДНЗ    Панчук Оксана Володимирівн 
Тема. Квітуча яблуня.

Мета: нагадати колегам як виготовляти обємну аплікацію з кольорового паперу, викликати позитивний весняний настрій та бажання створювати прекрасне власними руками.

Матеріали: картон, паперова гілка дерева, рожевий, жовтий та зелений папір, клей,пензлі, серветки, олівці, ножиці.
Алгоритм проведення майстер-класу

Уточнення знань колег про обємну аплікацію.
Запропонувати  створити весняну аплікацію квітучої яблуневої гілки.
Нагадати, як можна надати пелюсткам квітки обємну форму, використовуючи ножиці.
Показ виготовлення серединки квітки за допомогою олівця.
Готові квіти приклеїти на гілку.
У нас зацвіла яблуня. 


Майстер-клас

вихователь Підволочиського ДНЗ    
Дудар Ганна Ігорівна

Тема. Квітка гіацинт.

Мета: показати вихователям послідовність виготовлення виробу, використовуючи знайомі їм способи вирізування, викладання, скручування, наклеювання з двохстороннього кольорового паперу квітки та стебла; викликати у колег бажання спілкуватися під час співпраці.

Матеріали: двохсторонній папір різних кольорів в тому числі і зелений для стебла, олівець, лінійка, ножиці, серветки, клей.

Алгоритм проведення майстер-класу

Щоб отримати стебло гіацинта потрібно зелений папір скрутити так, щоб вийшла трубочка , після цього надрізаємо кольоровий папір і за допомогою клею обмотуємо стебло надрізаним кольоровим папером. За допомогою ножиць розпрямляємо цвіт гіацинта.


Майстер-клас

вихователь Підволочиського ДНЗ    
Черкас Марія  Дмитрівна

Тема. Метелик (орігамі).

Мета: розширити  і уточнити знання про паперову техніку орігамі з кружечків; вправляти у виготовленні  виробу в техніці орігамі; створити  доброзичливу атмосферу на занятті з вихователями.

Матеріали: кружечки різних кольорів і діаметрів, папір для тла, пензлі, клей, серветки.

Алгоритм проведення майстер-класу

Пояснити і показати колегам, як потрібно згинати кружечки, щоб отримати метелика.
Наступний етап полягає у приклеюванні метелика на картон і домальовуванні вусиків.


Майстер-клас

вихователь Підволочиського ДНЗ    
                                                Стефанчук Наталя Володимирівна

Тема. Яблучко (серветкові кульки).

Мета: продовжувати вчити робити аплікацію нетрадиційними прийомами (з кульок серветки); ділити серветку на 4 частини, зминаючи пальцями, надавати їй форму кульки; приклеювати кульки на зображення яблука.

Матеріали: серветки рожевого, зеленого, жовтого кольорів, клей, зображення яблука на картоні.

Алгоритм проведення майстер-класу

Показати вихователям як потрібно ділити серветку і скочувати з неї кульки.
На форму яблука наносимо клей і приклеюємо кульки близько одна до одної, щоб не було проміжків. Ось і готове яблучко.



Майстер-клас

вихователь Підволочиського ДНЗ    
Дворецька  Оксана Леонідівна
Тема. Малювання пальчиком.
Мета: розширення знань педагогів про роль нетрадиційних способів малювання; формування уявлень про розвиток творчих здібностей дошкільників засобами нетрадиційних технік малювання; вправляти у малюванні пальчиками.
Алгоритм проведення майстер-класу
Доброго дня! Всі ми практики, і знаємо, що образотворча діяльність впливає на всебічний розвиток особистості дитини: естетичне, творче, пізнавальне і т.д., саме тому я обрала цей напрямок пріоритетним у своїй педагогічній діяльності.          Сьогодні я хочу запропонувати вашій увазі досвід своєї практичної діяльності з малювання на тему: «Розвиток творчих здібностей дітей засобами нетрадиційного малювання». А саме поділитися досвідом свої доробок у техніці нетрадиційного малювання, яке використовую на основних заняттях під час освітньо-виховної роботи, СХД, індивідуальній роботі.
Свої заняття будую від простого до складного :
-                     від малювання окремих предметів до малювання сюжетних епізодів і далі до сюжетного малювання;
-                     від застосування найбільш простих видів нетрадиційної техніки зображення до більш складних;
-                     від використання готового обладнання, до застосування матеріалу таких, які необхідно самим виготовити;
-                     від використання методу наслідування до самостійного виконання задуму;
-                     від малювання звичайними інструментами до використання зовсім незвичайних матеріалів;
-                     від застосування в малюнку одного виду техніки до використання змішаних технік.
Нетрадиційними способами малювання я займаюся не перший рік. Працюючи з дітьми різного віку я прийшла до висновку, що нетрадиційні техніки малювання дітям необхідні, як нікому іншому. Я зрозуміла, що дітям не вистачає впевненості в собі, уяви, самостійності.
Розпочинала з простого, діти на готових формах пальчиком розфарбовували фон.

- Зараз пропоную вам разом зі мною намалювати свої сюжетні картини. Ми будемо малювати пальчиком, використовуючи гуашеві фарби різного кольору. Деталі, яких не вистачає, ми будемо домальовувати олівцем.
Показ малюнків, самостійна робота учасників тренінгу.

Такий спосіб дає можливість дітям безпосередньо розвивати уяву, фантазію, творчу ініціативу, виключає страх, адже якщо в неї якась лінія чи нарис не вийдуть, його тут же можна поправити, домалювати.
- Спасибі вам за ваш інтерес до мого досвіду, за активну участь у майстер-класі, за чудові картини.



Немає коментарів:

Дописати коментар