Виконала:
вихователь
ДНЗ «Сонечко»
смт. Мельниця-Подільська
Багацька
Т.М.
Мета:
Навчальна.
Засвоєння нових знань про:
малювання
нетрадиційним методом: малювання
пальцем.
нанесення
контуру малюнку після чого тонування
намальованого зображення пальцем,
занурюючи його у фарбу.
Розвиваюча.
Розвиток (удосконалення) умінь:
спостерігати
характерні особливості різних квітів.
розвивати
уяву, фантазію, відчуття кольору, окомір.
виховувати
охайність та бажання малювати.
передавати
настрій зображенню.
аналізувати
результати власної роботи, визначати
досягнення та недоліки, шляхи вдосконалення.
Матеріал:
гуашеві фарби, посуд для занурення
пальця у
гуаш,
серветки, стаканчики з водою, папір.
Методи
і прийоми, що використовуються вихователем
на занятті:
Словесні:
•
бесіда;
•
розповідь-пояснення.
Наочні:
•
ілюстрація.
Практичні:
•
вправи;
•
самостійна
практична робота.
Види
діяльності дітей на занятті:
•
сприймання;
•
пізнавальна;
•
образотворча.
Хід
заняття:
1.Вступна
бесіда про весну.
2.Підбір
матеріалу.
3.Ознайомлення
дітей з технікою малювання пальцем,
зануреним у фарбу.
4.Показ
зразка «Малюнок
квітки»
та
послідовність виконання роботи.
5.Самостійна
робота дітей. Малювання квітки згідно
зразка або будь-якої іншої.
6.Аналіз
дитячих робіт, підсумок.
7.Прибирання
робочого місця.
Заняття:
Діти
з вихователем заходять в групу.
Вихователь:
Діти, добрий день!
Діти:
Добрий день.
Вихователь:
А тепер заходьте і сідайте на стільці.
Хто мені скаже, яке зараз пора року?
Діти:.
Весна.
Вихователь:
Правильно весна. Скажіть, будь ласка,
які весняні квіти ви знаєте, які квіти
даруєте мамі на 8 березня, які дідусям
та бабусям на День перемоги?
Діти:
тюльпани, хризантеми, ромашки, підсніжники…
Вихователь:
Молодці, діти!
Весняні
квіти тянуться угору,
Назустріч
сонцю, у небес блакить.
І
бджілка-трудівниця вже додому
Несе
медок і весело дзижчить.
Я
пропоную вам сьогодні зробити невеличкі
подарунки своїм рідним матусям, які так
люблять квіти, - намалювати красиві
листівки з квітами. Малювати будемо
пальцями!!!
Діти:
(Здивовані)
Вихователь:
Так, саме пальцями, які будемо вмокати
у фарби. У вас на столах лежать аркуші
паперу. У мене такий же лист. Аркуші
абсолютно чисті, на них ми будемо малювати
квітку. Спочатку занурюємо подушечку
пальця у воду, потім у фарбу і намалюємо
контури квітки. Нагадую, що малюємо
правою рукою, вказівним пальцем. Якщо
потрібно змінити колір фарби, спочатку
змиваємо стару фарбу у воді, а потім
занурюємо палець у іншу, дивіться на
мене.
Вихователь
показує, як правильно працювати пальцем
із фарбами.
Вихователь:
Діти, дивіться, як треба малювати квіти.
Ось такими рухами, уривчасто ставимо
точки пальцями. Занурили подушечку
пальця в фарбу і виводимо квітку. Коли
пальцем закінчили працювати, помийте
його в стаканчику, а потім витремо
серветкою. Не бійтеся забруднити руки,
потім помиємо їх з милом. Діти, подивіться,
у мене вже готовий малюнок.
Вихователь
показує заздалегідь намальовану квітку.
Після чого задає питання двом-трьом
дітям.
Вихователь:
Давайте згадаємо, що треба робити
спочатку?
Діти:
Занурити палець у воду.
Вихователь:
А потім?
Діти:
У фарбу.
Вихователь:
Що потім?
Діти:
Виводимо контур, а після чого замальовуємо.
Вихователь:
Якщо потрібно інший колір фарби, миємо
спочатку палець у воді?
Діти:
Так
Вихователь:
Діти, ви повинні працювати з фарбами
акуратно, наносити її повільно, знімати
зайву фарбу об краєчок баночки. А зараз
поверніться до столу і починайте
працювати.
Під
час малювання вихователь допомагає
дітям.
Вихователь:
Молодці, всі намалювали. Я пропоную
подивитися малюнки у інших дітей,
проходьте до інших столів і розгляньте
їх роботи.
Оцінка
за малюнками 2-3-х дітей.
Вихователь:
А тепер підійдіть до мене. Молодці! Мені
дуже сподобалося, як ви мене слухали на
занятті і тому всі намалювали акуратні
малюнки і ваші матусі, сьогодні, отримають
у подарунок чудові квіти. Нехай поки
полежать на столах і досохнуть. На цьому
заняття закінчено, проходьте мити руки
з милом.
Немає коментарів:
Дописати коментар