вівторок, 10 травня 2016 р.

Малювання пальцем квітів

Виконала:
вихователь ДНЗ «Сонечко»
смт. Мельниця-Подільська
Багацька Т.М.

Мета:
Навчальна. Засвоєння нових знань про:
малювання нетрадиційним методом: малювання пальцем.
нанесення контуру малюнку після чого тонування намальованого зображення пальцем, занурюючи його у фарбу.
Розвиваюча. Розвиток (удосконалення) умінь:
спостерігати характерні особливості різних квітів.
розвивати уяву, фантазію, відчуття кольору, окомір.
виховувати охайність та бажання малювати.
передавати настрій зображенню.
аналізувати результати власної роботи, визначати досягнення та недоліки, шляхи вдосконалення.

Матеріал: гуашеві фарби, посуд для занурення пальця у
гуаш, серветки, стаканчики з водою, папір.

Методи і прийоми, що використовуються вихователем на занятті:
Словесні:
бесіда;
розповідь-пояснення.
Наочні:
ілюстрація.
Практичні:
вправи;
самостійна практична робота.
Види діяльності дітей на занятті:
сприймання;
пізнавальна;
образотворча.

Хід заняття:
1.Вступна бесіда про весну.
2.Підбір матеріалу.
3.Ознайомлення дітей з технікою малювання пальцем, зануреним у фарбу.
4.Показ зразка «Малюнок квітки» та послідовність виконання роботи.
5.Самостійна робота дітей. Малювання квітки згідно зразка або будь-якої іншої.
6.Аналіз дитячих робіт, підсумок.
7.Прибирання робочого місця.

Заняття:
Діти з вихователем заходять в групу.
Вихователь: Діти, добрий день!
Діти: Добрий день.
Вихователь: А тепер заходьте і сідайте на стільці. Хто мені скаже, яке зараз пора року?
Діти:. Весна.
Вихователь: Правильно весна. Скажіть, будь ласка, які весняні квіти ви знаєте, які квіти даруєте мамі на 8 березня, які дідусям та бабусям на День перемоги?
Діти: тюльпани, хризантеми, ромашки, підсніжники…
Вихователь: Молодці, діти!
Весняні квіти тянуться угору,
Назустріч сонцю, у небес блакить.
І бджілка-трудівниця вже додому
Несе медок і весело дзижчить.
Я пропоную вам сьогодні зробити невеличкі подарунки своїм рідним матусям, які так люблять квіти, - намалювати красиві листівки з квітами. Малювати будемо пальцями!!!
Діти: (Здивовані)
Вихователь: Так, саме пальцями, які будемо вмокати у фарби. У вас на столах лежать аркуші паперу. У мене такий же лист. Аркуші абсолютно чисті, на них ми будемо малювати квітку. Спочатку занурюємо подушечку пальця у воду, потім у фарбу і намалюємо контури квітки. Нагадую, що малюємо правою рукою, вказівним пальцем. Якщо потрібно змінити колір фарби, спочатку змиваємо стару фарбу у воді, а потім занурюємо палець у іншу, дивіться на мене.
Вихователь показує, як правильно працювати пальцем із фарбами.
Вихователь: Діти, дивіться, як треба малювати квіти. Ось такими рухами, уривчасто ставимо точки пальцями. Занурили подушечку пальця в фарбу і виводимо квітку. Коли пальцем закінчили працювати, помийте його в стаканчику, а потім витремо серветкою. Не бійтеся забруднити руки, потім помиємо їх з милом. Діти, подивіться, у мене вже готовий малюнок.
Вихователь показує заздалегідь намальовану квітку. Після чого задає питання двом-трьом дітям.
Вихователь: Давайте згадаємо, що треба робити спочатку?
Діти: Занурити палець у воду.
Вихователь: А потім?
Діти: У фарбу.
Вихователь: Що потім?
Діти: Виводимо контур, а після чого замальовуємо.
Вихователь: Якщо потрібно інший колір фарби, миємо спочатку палець у воді?
Діти: Так
Вихователь: Діти, ви повинні працювати з фарбами акуратно, наносити її повільно, знімати зайву фарбу об краєчок баночки. А зараз поверніться до столу і починайте працювати.
Під час малювання вихователь допомагає дітям.
Вихователь: Молодці, всі намалювали. Я пропоную подивитися малюнки у інших дітей, проходьте до інших столів і розгляньте їх роботи.
Оцінка за малюнками 2-3-х дітей.
Вихователь: А тепер підійдіть до мене. Молодці! Мені дуже сподобалося, як ви мене слухали на занятті і тому всі намалювали акуратні малюнки і ваші матусі, сьогодні, отримають у подарунок чудові квіти. Нехай поки полежать на столах і досохнуть. На цьому заняття закінчено, проходьте мити руки з милом.


Немає коментарів:

Дописати коментар