Підготували вихователі
Пясецька М.Б.,
Смоляк М.І.
Тема.
Квітуче дерево
Мета:
розвивати
естетичне сприймання дітьми навколишнього
довкілля – квітучі фруктові дерева;
учити образно відтворювати побачене в
малюнку; продовжувати тренувати моторику
рук; вправляти в зображенні дерева
пензликом, сонечка – пальчиками, хмаринки
– долонями, а цвітіння дерева - у
нетрадиційний спосіб – малювання
штампами з картоплі; формувати вміння
композиційно правильно розміщувати
зображення на аркуші паперу; розвивати
творчі здібності, фантазію; виховувати
зосередженість, акуратність, бажання
доводити розпочату справу до кінця;
викликати естетичний смак, цікавість
до малювання та бажання малювати.
Матеріал:
ватман; гуашеві фарби; пензлики для
малювання; штампи з картоплі; баночки
з водою; підставки для пензликів;
серветки.
Попередня
робота: спостереження
за цвітінням фруктових дерев у саду під
час прогулянок; розглядання ілюстративних
матеріалів; читання творів художньої
літератури.
Хід
заняття
І.
Організаційний момент
Вихователь
звертає увагу дітей на природу за вікном,
пропонує привітатися з сонечком, небом,
пташками, деревами.
Доброго
ранку, сонце привітне!
Доброго
ранку, небо блакитне!
Доброго
ранку, в небі пташки!
Доброго
ранку, маленькі берізки!
Я
вас вітаю,люблю,пізнаю –
Бо
живемо ми в одному краю!
Веснянка
Травонько,травонько,зеленись,
Золотому
сонечку поклонись,
Щоб
розквітла яблунька на горі,
Щоб
всміхалась весело дітворі.
(В.Ладиженець)
Вихователь:
Діточки, до нас в гості завітала Дівчина
– Весна та принесла нам ось таке деревце!
І
Основна частина
Вихователь
пропонує для розглядання дітям
репродукції картин відомих художників
«Яблуні в цвіту», «Квітучий сад»,
«Яблуні у цвіті».
Вихователь:
Уявно
переносімося у ці фруктові сади, де
цвітуть яблуні. Зверніть увагу на ці
дерева, що вирощували багато років.
Яблуні з кремезними міцними гілками.
Цвітіння дерев навесні – це справжнє
диво. Квітучий яблуневий сад – краса в
природі, начебто аромат квітів чується
в повітрі.
Погляньте
на красу весняного неба, на кольори
весняної трави! Що на картині знаходиться
ближче? Що зображено далеко? Як малюють
художники дерева, що знаходяться далеко?
близько? Що є у яблунь? (стовбури,
гілки, квіти) Скільки
стовбурів у яблуні? (один)
Чого
багато у яблуні? (гілочок,
квіточок)Які
гілки у яблуні? (великі
та малі, товсті та тонкі)Які
квіти у яблуні? (маленькі,рожеві,
майже одинакові)
Згадайте їх аромат, як вони пахнуть.
Яблуні
рожевий цвіт
Зачаровує
весь світ.
Бджоли
із її квіток
Цілий
день беруть медок.
Вихователь:
Ми були на прогулянці у нашому фруктовому
саду. Які дерева ви там бачили? (груші,
вишні,сливи) Чи
всі дерева цвітуть однаково?(ні)
Чим відрізняються? (кольором
квітів) Якого
кольору квіти у різних дерев? Я вам
пропоную стати художниками, створити
картину квітучого дерева. Підготуймо
пальчики до малювання.
Пальчикова
гімнастика «Дерева»
Діти
виставляють руки перед собою, долонями
до себе, напружені.
Вітер
залетів у гай.
Ти
дерева не хитай.
(Хитають
руками)
Дуже
гілки не хили,
Щоб
не тріснули вони!
Етапи
виконання роботи
-
Що у нас приготовлено для малювання?
Чим ми будемо малювати? Якого кольору
є фарби? Яким кольром будемо малювати
дерева? А квіточки?
Показ
вихователя. Самостійна робота дітей.
ІІІ
Підсумок
Вихователь
формує виставку робіт. Наголошує, що
тепер у
групі
є своє квітуче дерево.
Немає коментарів:
Дописати коментар