четвер, 5 травня 2016 р.

Конспект заняття ДНЗ "Горобинка" см. Товсте Заліщицького району.

Підготували  вихователі 
 Пясецька М.Б.,
 Смоляк М.І.
Тема. Квітуче дерево
Мета: розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля – квітучі фруктові дерева; учити образно відтворювати побачене в малюнку; продовжувати тренувати моторику рук; вправляти в зображенні дерева пензликом, сонечка – пальчиками, хмаринки – долонями, а цвітіння дерева - у нетрадиційний спосіб – малювання штампами з картоплі; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; розвивати творчі здібності, фантазію; виховувати зосередженість, акуратність, бажання доводити розпочату справу до кінця; викликати естетичний смак, цікавість до малювання та бажання малювати.
Матеріал: ватман; гуашеві фарби; пензлики для малювання; штампи з картоплі; баночки з водою; підставки для пензликів; серветки.
Попередня робота: спостереження за цвітінням фруктових дерев у саду під час прогулянок; розглядання ілюстративних матеріалів; читання творів художньої літератури.
Хід заняття
І. Організаційний момент
Вихователь звертає увагу дітей на природу за вікном, пропонує привітатися з сонечком, небом, пташками, деревами.
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, в небі пташки!
 
Доброго ранку, маленькі берізки!
Я вас вітаю,люблю,пізнаю –
Бо живемо ми в одному краю!
Веснянка





 
Травонько,травонько,зеленись,
Золотому сонечку поклонись,
Щоб розквітла яблунька на горі,
Щоб всміхалась весело дітворі.
(В.Ладиженець)
Вихователь: Діточки, до нас в гості завітала Дівчина – Весна та принесла нам ось таке деревце!
І Основна частина
Вихователь пропонує для розглядання дітям репродукції картин відомих художників «Яблуні в цвіту», «Квітучий сад», «Яблуні у цвіті».
Вихователь: Уявно переносімося у ці фруктові сади, де цвітуть яблуні. Зверніть увагу на ці дерева, що вирощували багато років. Яблуні з кремезними міцними гілками. Цвітіння дерев навесні – це справжнє диво. Квітучий яблуневий сад – краса в природі, начебто аромат квітів чується в повітрі.
Погляньте на красу весняного неба, на кольори весняної трави! Що на картині знаходиться ближче? Що зображено далеко? Як малюють художники дерева, що знаходяться далеко? близько? Що є у яблунь? (стовбури, гілки, квіти) Скільки стовбурів у яблуні? (один) Чого багато у яблуні? (гілочок, квіточок)Які гілки у яблуні? (великі та малі, товсті та тонкі)Які квіти у яблуні? (маленькі,рожеві, майже одинакові) Згадайте їх аромат, як вони пахнуть.
Яблуні рожевий цвіт
Зачаровує весь світ.
Бджоли із її квіток
Цілий день беруть медок.




 
Вихователь: Ми були на прогулянці у нашому фруктовому саду. Які дерева ви там бачили? (груші, вишні,сливи) Чи всі дерева цвітуть однаково?(ні) Чим відрізняються? (кольором квітів) Якого кольору квіти у різних дерев? Я вам пропоную стати художниками, створити картину квітучого дерева. Підготуймо пальчики до малювання.
Пальчикова гімнастика «Дерева»
Діти виставляють руки перед собою, долонями до себе, напружені.
Вітер залетів у гай.
Ти дерева не хитай.
(Хитають руками)
Дуже гілки не хили,
Щоб не тріснули вони!






 
Етапи виконання роботи
- Що у нас приготовлено для малювання? Чим ми будемо малювати? Якого кольору є фарби? Яким кольром будемо малювати дерева? А квіточки?
Показ вихователя. Самостійна робота дітей.
ІІІ Підсумок
Вихователь формує виставку робіт. Наголошує, що тепер у
групі є своє квітуче дерево.

Немає коментарів:

Дописати коментар