Підготували вихователі
Пясецька М.Б.,
Смоляк М.І.
Тема.
Квітуче дерево
Мета:
розвивати
естетичне сприймання дітьми навколишнього
довкілля – квітучі фруктові дерева;
учити образно відтворювати побачене в
малюнку; продовжувати тренувати моторику
рук; вправляти в зображенні дерева
пензликом, сонечка – пальчиками, хмаринки
– долонями, а цвітіння дерева - у
нетрадиційний спосіб – малювання
штампами з картоплі; формувати вміння
композиційно правильно розміщувати
зображення на аркуші паперу; розвивати
творчі здібності, фантазію; виховувати
зосередженість, акуратність, бажання
доводити розпочату справу до кінця;
викликати естетичний смак, цікавість
до малювання та бажання малювати.
Матеріал:
ватман; гуашеві фарби; пензлики для
малювання; штампи з картоплі; баночки
з водою; підставки для пензликів;
серветки.
Попередня
робота: спостереження
за цвітінням фруктових дерев у саду під
час прогулянок; розглядання ілюстративних
матеріалів; читання творів художньої
літератури.
Хід
заняття
І.
Організаційний момент
Вихователь
звертає увагу дітей на природу за вікном,
пропонує привітатися з сонечком, небом,
пташками, деревами.
Доброго
ранку, сонце привітне!
Доброго
ранку, небо блакитне!
Доброго
ранку, в небі пташки!
Я
вас вітаю,люблю,пізнаю –
Бо
живемо ми в одному краю!
Веснянка
Травонько,травонько,зеленись,
Золотому
сонечку поклонись,
Щоб
розквітла яблунька на горі,
Щоб
всміхалась весело дітворі.
(В.Ладиженець)
Вихователь:
Діточки, до нас в гості завітала Дівчина
– Весна та принесла нам ось таке деревце!
І
Основна частина
Вихователь
пропонує для розглядання дітям
репродукції картин відомих художників
«Яблуні в цвіту», «Квітучий сад»,
«Яблуні у цвіті».
Вихователь:
Уявно
переносімося у ці фруктові сади, де
цвітуть яблуні. Зверніть увагу на ці
дерева, що вирощували багато років.
Яблуні з кремезними міцними гілками.
Цвітіння дерев навесні – це справжнє
диво. Квітучий яблуневий сад – краса в
природі, начебто аромат квітів чується
в повітрі.
Погляньте
на красу весняного неба, на кольори
весняної трави! Що на картині знаходиться
ближче? Що зображено далеко? Як малюють
художники дерева, що знаходяться далеко?
близько? Що є у яблунь? (стовбури,
гілки, квіти) Скільки
стовбурів у яблуні? (один)
Чого
багато у яблуні? (гілочок,
квіточок)Які
гілки у яблуні? (великі
та малі, товсті та тонкі)Які
квіти у яблуні? (маленькі,рожеві,
майже одинакові)
Згадайте їх аромат, як вони пахнуть.
Зачаровує
весь світ.
Бджоли
із її квіток
Цілий
день беруть медок.
Пальчикова
гімнастика «Дерева»
Діти
виставляють руки перед собою, долонями
до себе, напружені.
Вітер
залетів у гай.
Ти
дерева не хитай.
(Хитають
руками)
Дуже
гілки не хили,
Етапи
виконання роботи
-
Що у нас приготовлено для малювання?
Чим ми будемо малювати? Якого кольору
є фарби? Яким кольром будемо малювати
дерева? А квіточки?
Показ
вихователя. Самостійна робота дітей.
ІІІ
Підсумок
Вихователь
формує виставку робіт. Наголошує, що
тепер у
групі
є своє квітуче дерево.
Немає коментарів:
Дописати коментар