Ось і добігає кінця ще один навчальний рік. Усіх — і малят,
і дорослих — чекає заслужений відпочинок!
Та педагоги-“дошкільники”
ні на мить не зупиняються у творчому пошуку і вже заклопотані планами
на майбутнє: розмірковують, як ефективніше побудувати роботу
з вихованцями, що нового та цікавого розповісти малятам, чим здивувати
й порадувати їх…
Матеріали травневого випуску журналу “Дошкільне виховання” допоможуть знайти відповіді, зокрема, й на ці запитання.
А в літніх номерах “ДВ” теж буде чимало цікавого:
публікації, присвячені роботі з родинами вихованців (червень),
патріотичному вихованню (серпень), матеріали до серпневих конференцій
(липень — серпень).
Читайте у ДВ № 5:
- Діагностика і розвиток мовленнєвих мотивів старших дошкільнят
Нині
проблеми мовленнєвого розвитку дітей не обмежуються логопедичними:
йдеться про відсутність у малят бажання розлого і чітко висловлюватися,
зведення комунікації до простих діалогів у повсякденні. Аби подолати
ці негативні тенденції, слід зосередити увагу на мотивації мовлення
малят. Про те, що мотивує дітей до говоріння, та про шляхи формування
цих мотивів читайте у публікації
- Створюймо краєзнавчі програмиБесіда
ентузіаста і скептика про програму “Я — киянин”. Навіщо потрібні
регіональні програми? Якими вони мають бути? До якого результату слід
прагнути?
- Вдалий план — запорука успіхуПоради
практичному психологу дошкільного закладу: планування роботи на рік
та на місяць, взаємодія з батьками. Приклад планування роботи на жовтень
- Репортаж зі Всеукраїнської наради з питань стану та перспектив розвитку дошкільної освіти у МОН України
Нагальні
завдання. Прийняття яких нормативних документів очікується. Проведення
всеукраїнських оглядів передового педагогічного досвіду
- Дитяча хореографія: методика роботи з дошкільнятами
Як учити
дитину мови рухів: основні підходи програми “Дитяча хореографія”.
Система поетапного формування хореографічних навичок у дітей
- Флорбол — територія здоров’я
Хокей
у залі та на подвір’ї. Чому флорбол обирають у дитячих садках? Що дає
ця гра малятам? Опис та правила гри. Структура заняття. Ігри
з елементами флорболу
- Ідеї для роботи з дітьми
- Казкове містечко. Розвивально-дидактичний
багатофункціональний посібник для дітей 3–6 років. Вчимо малят складати
казки. Формуємо навички орієнтування у просторі. Ознайомлюємо
з правилами безпечної поведінки
- Заспіваймо літечку пісню. Світлі та усміхнені пісні, які легко запам’ятати і співати разом з дітьми під час літніх прогулянок
- Детальні розробки занять
- Хмаринка кличе до гри. Заняття
для дітей раннього віку. Розширюємо уявлення дітей про хмари і дощ.
Вчимо вживати іменники в окличному відмінку. Спонукаємо
до експериментування
- У світі танцювального мистецтва. Заняття
для дітей середньої групи. Навчаємо малят виразно рухатися відповідно
до характеру музики. Поглиблюємо знання про класичний та народний
танець. Вивчаємо гопак
- Скажімо “Ні!” негідним вчинкам. Заняття
для старших дошкільнят. Формуємо вміння адекватно реагувати на різні
життєві ситуації, виражати негативні емоції у безпечний спосіб. Вчимо
чесно визнавати провини, розрізняти позитивні й негативні моральні
якості
- Прямокутник. Цікаво познайомитись! Заняття
для дітей середньої групи. Ознайомлення з геометричною фігурою —
прямокутником. Розпізнавання чотирикутників серед інших відомих фігур
та у довкіллі. Порівняння предметів за величиною
- Свята і розваги
- Веселі ложки. Розвага для старших дошкільнят та їхніх батьків
А також:
- Свято щодня: червень
- Літні мандри: конкурс “Дизайн святкової зали”
- Заняття-гра “Свійські тварини” для дітей середньої групи з використанням пазлів
|
Немає коментарів:
Дописати коментар