четвер, 4 лютого 2016 р.




Сценарій новорічного свята
«Новорічна казка»
старша група
ДНЗ «Горобинка» смт. Товсте
Вихователь: Пясецька М.Б.
Музичний керівник: Бобик Олег Іванович




Ведуча:  Гей, панове, поспішайте,
Зал святковий не минайте.
Всіх запрошуєм на бал,
Новорічний карнавал!
Будуть ігри, будуть танці,
Подарунки для дітей.
Ми танцюєм круг ялинки.
І вітаємо гостей!

1.     Пролітає планетою час,
Знову свято прийшло на поріг!
Щиро кличе вогниками нас
Новий рік! Новий рік! Новий рік!

2.     Я покличу всіх дівчаток і хлоп’ят
На веселий бал-маскарад.
Будем гратися, співати,
Круг ялинки танцювати!

Діти заходять до зали.

3.     Дорога біла стелиться
І краю їй нема.
Сніжок мете метелиця,
Прийшла до нас зима.

4.     І ліс дрімає весело,
Верхівкою поник.
Над ним пісні висвистує,
Лиш вітер – сніговик.

5.     З Новим роком всіх вітаємо,
І дорослих і малих!
Щастя, радості бажаємо,
Днів погожих та ясних!

6.     На ялинку подивіться:
У якій вона красі!
Тож давайте веселитися,
Новий рік зустрінем всі!

7.     Скільки свят веселих, гарних
Ми святкуєм повсякчас,
Та найкращим в цілім світі
Буде Новий рік для нас!

8.     Свято – це прекрасне дійство:
Наче казка йде до нас,
Виступаєм, як артисти
Серед вогників, прикрас
.


9.     Новий рік приходить взимку,
Коли вся природа спить,
А хурделиця лісами
Вже до нас мерщій летить.

Ведуча:  Зиму білу і пухнасту люблять всі малята.
Й хочуть пісню заспівати весело, завзято.

                                          Пісня
10.            Зібралися в залі дорослі й малі.
Ялинка стоїть в новорічній красі
І золотом сяє, висока, струнка,
У гості до нас завітала вона.

11.             Добрий день, ялиночко в золотім наряді
Ми тобі, ялинонько, дуже-дуже раді !
Ялиночко зелена, сніжиночок танок -
Це Новий рік веселий стрічає наш садок.

12.            Подивіться, подивіться
Скільки зоряних прикрас
І ніде нема ялинки
Отакої, як у нас !

13.            Ой, ялинко, як красиво
Світять зорі з висоти,
Ой, скількох малят щасливих 
Запросила в гості ти!

14.             В нашому садочку свято,
Веселяться всі малята
Бо прийшла до нас ялинка
Вся у кульках та сніжинках.

15.            Ти ялиночко духмяна,
У сріблясту сукню вбрана.
І з лісу ти до нас прийшла,
Свято діткам пренесла!

16.            Ми тобі багато різних,
Заспіваємо пісень.
Будем грати, танцювати,
Веселитися весь день.



Ведуча:  Може тут вона сумує ?
Щось не сяє, не блищить
Тож ходім в таночок дружно,
Щоб її розвеселить
.

Тут і кульки, і горіхи,
І ліхтарики для втіхи.
Та чомусь вони, малята,
Не горять на нашім святі.

Всі: Один, два, три,  ялиночко, світи!

Ведуча: В чудеса не вірять люди,
         Бо відомо всім давно,
         Що чудес ніде не стріти
         Крім казок і крім кіно .
         Але раптом так буває,
         У найкращий день зими,
         Чудо в гості завітає
         І повірим в чудо ми!
В календарику малому
Рік по днях вмістився весь 
І звичайно завжди в ньому
Сторінки є для чудес.
Казку в гості кличуть люди,
Так ведеться споконвік,
Рік, який почнеться з чуда,
Буде щедрим цілий рік!

 Пісня: Н
ічка Новорічка»

Ведуча: Сьогодні ніч незвична, це нічка-новорічна,
А в новорічну ніч, до речі,
стаються незвичайні речі!
 
17.            Чарівник : Я – маленький чарівник ,
Феї Щастя помічник ,
І хоч я тільки вчуся,
Вам допомогти візьмуся .
Фея Щастя вам дарує
Книжку – чарівницю ,
Кожна казка тут панує
На своїй сторінці.
Скидає накидку з книги.
Хто потрапить в казку хоче ,
Міцно хай заплющить очі .
Біля кожного пройду .
Паличкою всіх торкну.
Обходить дітей , торкаючись паличкою
.
Книжко, книжко, нас пускай,
Шлях у казку відкривай !

Ведуча: Із країни казочок
Через море і лісок
Гномики до нас прийшли,
Білосніжку привели.

18.            Білосніжка. Я від мачухи тікала,
В лісі темнім заблукала,
Опинилася у домі,
Де живуть веселі гноми.
Подружилась з ними я.
Стали
як одна сім’я.
Нам не сумно анітрішки.
Вас віта
є  Білосніжка!
19.            Гном 1. А ось і ми!
Сьогодні чудове свято зими.
Ми – веселі вуглярі,
Братці-гномики малі.
20.            Гном 2. Ми веселі гноми,
нам всі скарби відомі, 
Ми день у день копаєм 
і весело співаєм. 
21.            Гном 3 . Ми любимо копати, 
а в хаті прибирати - 
Для нас найважча справа, 
важка і не цікава.
22.            Гном 4. В нас носи смішні червоні,
І хода у нас чудна,
Але ви не смійтесь, діти,
Як нас бачите з вікна.
23.            Гном 3. Гноми раді працювати, 
друзям всім допомагати.
А сьогодні потанцюєм, 
хай ніхто тут не сумує.

Танець «Білосніжки та гномів»

Ведуча:  Нині свято новорічне, але свято це незвичне,
                   Всі казки разом збираються, круг ялинки зустрічаються,
Можуть трапитись до речі, зовсім незвичайні речі.
Ось послухайте будь ласка, розпочинаємо зимову казку.

Чарівник: Книжко, книжко, нас пускай,
                   Шлях у казку відкривай !

24.            Кай: Я Кай з далекої країни.
Коли літала хуртовина
У око скельце залетіло
І серце в лід перетворило.
25.            Герда: А я не залишила Кая у біді,
Тепер лютує Королева Сніжна.
Хай знає, що смілива Герда я,
А наша дружба і міна, і ніжна.

Ведуча: Нас Рік Новий сюди зібрав
На цей веселий карнавал.
Хай відбуваються дива
І добра казка ожива.
Ви ще небачили казки такої,
До нас поспішають казкові герої.


26.           Буратіно. Я вітаю вас ,малята,
і дівчатка, і хлоп’ята, 
Я знайомий вам давно,
бо знімався я в кіно. 
Маю друзів я багато,
ви їх знаєте,малята, 
Артемон, П’єро, Мальвіна, 
ну а я звусь?...
Діти. Буратіно.



27.           Мальвіна. А мене зовуть – Мальвіна, 
я подружка Буратіно. 
Хоч я дівчинка маленька,
та все ж знаю, що гарненька. 
З Новим роком вас вітаю 
і удачі вам бажаю.
Хай радісний сміх не змовка в кожній хаті,


Будьте щасливі, будьте багаті.


Ведуча: В ніч таку багато ласки,
Вона для чарів годиться якраз!
Принце і Принцесо! Із казки
Завітайте на свято до нас!

Чарівник: Книжко, книжко, нас пускай,
                   Шлях у казку відкривай !


28.           Попелюшка. Сумно вдома – всюди тиша,
Лиш в куті шурхоче миша.
Всі пішли, а я сама,
Навіть подруги нема.
Ведуча. Не сумуй, хіба ж це лихо?
Посміхнись і тихо – тихо прошепчи:
"Бажаю бал, новорічний карнавал!"
І чудове сукня нова
Буде зараз же готова.
Попелюшка. Бажаю бал Новорічний карнавал.

ОББІГАЄ ЯЛИНКУ, ЗНІМАЄ ХУСТИНКУ
29.           Принц. Ти - як лілія прекрасна,
Наче сонця промінь ясний
Серденько мені зігріла,
Попелюшка моя мила
!


Чарівник: Книжко, книжко, нас пускай,
                   Шлях у казку відкривай !

Спляча Красуня прокидається.
30.           Спляча красуня. Я чарівним сном заснула – 
І сто років промайнуло.
Встати я не маю сили.
Добре, що мене збудили.
Де ж мій принц? Його не бачу.
Ой! Від горя я заплачу.
Чарівник:  Та не сумуй,  сьогодні я стану твоїм принцом!!!
Танець «Новорічний вальс»
Ведуча: А давайте-но на святі
Веселитися, співати.
Хай єднає дружба нас
У казковий, світлий час.

31.           Сх. Красуня 1: Ми східні красуні чарівні, вродливі
І скажемо прямо – в красі наша сила.
Любимо лукум, щербет,
Нам вірші складав поет.
32.           Сх. Красуня 2: Найчарівніша в нас врода.
Із Далекого ми Сходу
Вміємо причарувати
І таночки танцювати.
33.           Сх. Красуня 3: Руки вгору, руки вниз,
ось як гарно, подивись.
Ще й прикраси в нас які:
і блискучі, і легкі.

34.            Сх. Красуня 4: Рік Новий - казковий час!
Хай здивує щастям Вас
Рік добра і рік кохання.
Тож приймайте привітання.

35.           Султан: Будьте добрі та здорові,
Ми бажаєм вам
  любові,
Світла й радощів багато,
Щоб життя було, як свято
!

Танок східних красунь

Ведуча:     Будьмо раді та веселі Рік Новий іде в оселі,
                   Сміх і співи чути всюди, хай усім нам свято буде.
                   Бо заходить на поріг цей казковий Новий Рік.

Ведуча:     2016 вже наступає він добра усім бажає,
Зичить щастя нам навік і здоров’я в Новий рік!

Пісня про Новий рік!
заходить  Новий рік.
36.           Новий рік:  Я – веселий Новий рік!
З дальніх я прийшов доріг
І тепер в гостях у вас
В гарний день, у добрий час.
Через ріки, через гори 
Поспішаю в кожний дім 
І казкові подарунки 
Дітлахам дарую всім.

Ведуча.
Всі приїхали на свято –
І дівчатка, і хлоп’ята.
Дід Мороз десь забарився,
Може, нам його позвати?!
Пісню гарну заспівати

Пісня «Метелиця»
Ведуча: У садочок Дід Мороз
Поспіша на свято.
Буде весело нам
З гостем бородатим.
В білі шати одягнув
Дід Мороз ялинку
І повісив на ній
Зірочки-сніжинки.

Ведуча: А щоб отримати подарунки на Новорічне свято треба покликати доброго чарівника Дідуся Мороза.

Усі разом. Дід Мороз! Дід Мороз!
Дід Мороз: 


Вихід Діда Мороза. Привітання від Діда Мороза. 

Дід Мороз: Добрий день, мої малята!
Любі хлопчики й дівчатка!
З Новим роком вас вітаю,
Щастя та добра бажаю!
Я казковий сивий дід.
Мене знає цілий світ.
Я з дарунками мандрую,
Щастя й долі всім віщую.
37.           Снігурка. Я – Володарка сніжинок,
Королева снігова.
Пісня всюди моя лине,
І природа засина.
Я – Снігурка білолиця.
За мене кращої нема.
Від мене сніг навкруг іскриться,
І добрішає Зима.

Ведуча:  Дякуємо вам, що ви завітали до нас на свято!!!

38.           Снігурка: Скільки в нас гостей сьогодні
Дуже-дуже рада я,
Що до нас сьогодні в свято
Завітала дітвора!
Всі прийміть мої вітання,
Новорічні побажання.
А тепер давайте грати,
Танцювати і співати.

Ігри з Дідом Морозом
Ведуча: Від душі прийміть вітання
І найкращі побажання,
У здоров’ї жити всім –
 
І дорослим, і малим.
Ми вас, любі діти, вітаєм зі святом.
Хай буде у вас нових друзів багато.
Радійте і будьте здорові й веселі
Хай щастя панує у кожній оселі


39.           Ось і закінчилося наше свято
Та знову ми хочем усім побажати,
          В новому році здоров’я і сили.
              Щоб радість до хати лише запросили.
40.            Неначе в казці добрим дивом,
Хай Новий рік у дім ввійде
Щоб цілий рік жилось щасливо.
І  завжди малося усе.
41.            Хай Новий рік, Різдво Христове,
Вам подарують дні казкові,
Мов чистий сніг, що землю гріє,
Хай зігріває вас надія!
І щоб лунав дитячий сміх
З новим роком! Всіх! Всіх! Всіх!
Ведуча:  Любі хлопчики й дівчатка!
Час настав, пора прощатись.
Разом з вами ми сміялись,
Розважались, забавлялись.
Тож нехай увесь цей рік
Не змовка дитячий сміх!
Щастя вам, добра , любові,
Щоби всі були здорові!
Дід Мороз: Залишайтеся здорові
 Далі нам рушати час.
Через рік обов’язково 
В гості прийдемо до вас
.
Всі разом: З Новим Роком! З Новим щастям!
Ведуча: Дорогі наші гості, любі діти! Через кілька днів ми святкуємо одне з найвеличніших свят – Різдво Христове. Тож прийміть найкращі вітання з усіма різдвяними святами, щастя,  миру, та многая літа!!!
Ведуча: Із святом величним!
         І з Різдвом урочистим!
Вас вітаєм нині,
Ми на Україні!

42.           Новий Рік:  Хай Різдво у вишиванці,
 Розбудить Вас щасливо вранці!
 І принесе у Вашу хату,
 Радість й усмішок багато.
 Розбудить приспані надії,
 Достатком й щастям Вас зігріє,
 Зігріє сонцем і любов'ю
 Та подарує Вам здоров'я.
       

Ведуча: Хай Різдво з тим завітає, 
Чого серце забажає. 
Хай несе у кожну хату 
Щастя, радості багато, 
Хай смачна кутя Вам вдасться, 
Хай в сім’ї панує щастя. 
Щоб весела коляда 
В хату радість принесла. 
Христос рождається!
Коляда «Нова радість стала»


Немає коментарів:

Дописати коментар