четвер, 4 лютого 2016 р.

Свято Нового року у ДНЗ " Казка" с.Касперівці Заліщицький р-н


                                                                               музкерівник Гриник  М.І.      

Зала святкова прикрашена, в центрі стоїть красуня ялинка, діти стоять кругом ялинки, одягнені в костюмах казкових героїв.  Діти розказують вірші.       
1.     Гей, панове, поспішайте               
   Зал святковий не минайте       
 Всіх запрошуєм на бал      
  Новорічний карнавал!    
2.     Будуть  ігри, будуть танці                                                                                             Подарунки для дітей       
 Станьмо зараз круг ялинки                                                                                                                               Привітаємо гостей.            
3.     З Новим роком, друзі, всіх вітаєм!     
Миру, щастя, злагоди бажаєм!                                                                                       Щедрого столу, теплої хати          
 Хочемо сьогодні всім побажати.
4.     Природа спить, і все навколо  
 В зимових білих чарах      
 Це – королева, це – зима
Так трудиться на славу .
Діти виконують пісню «Йде Зима» (стоять на місці)         
5.     Зима:  Хоч година ще не пізня,
            Я почула вашу пісню.
            Сніг пухнастий стелиться 
            Настав зимовий час.
            Я-зима,хурделиця
            Прийшла вітати вас!
            Щастя вам на кожнім кроці
            Успіхів у Новім році!
6.     За вікном біліє сніг,
Падають сніжинки,
А у залі гомін, сміх,
Це прийшла ялинка.
7.     Ось ялиночка на свято
                                                                - 2 -
В дитсадок сюди прийшла
І в голках своїх зелених
Свіжість лісу принесла.
 Хоровод «Ось ялиночка яка» (діти ідуть по колу)
8.      Ялинка: З Новим роком всіх вітаю,
Миру, радості бажаю,
Міх здоров’я, мірку сміху,
 Віз солодощів для втіхи.
 Гору щастя зичу вам-
 І малятам і гостям.
9.      Добрий день,ялинко мила!
Гарно, якщо ти прийшла.
В хоровод усіх зібрала.
 І, як мама обняла.
10.        Ялинка гарна та яскрава
Сьогодні кличе всіх звірят.
Співати, грати, танцювати
І Новоріччя зустрічать.       
Хоровод «Лісом без зупинки» (діти ідуть по колу, імітують рухи звірят)
11.        Вовченята: Вовченята ми голодні
                      У зимові дні холодні
                      Та сьогодні добрі ми
                      Бо на святі ми зими.       
12.        Їжачки:       Ось такі ми їжачки
 Маєм гострі колючки
 І прийшли сюди на свято
 Щоб не змерзнути, малята.      
13.        Ведмежата:   Ми веселі ведмежата,
По лісі гуляєм,
Маєм теплі рукавички,
Валянок не маєм.
Ой,замерзли ноженята.
Тож давайте танцювати.
                                         - 3 -
14.        Заєць.          Я вухатий, ваш дружок,
В мене білий кожушок
Куций хвостик, довгі вуса.
Я усіх, усіх боюся.    
Танок зайчиків 
15.        Лисиця         Я тваринка хитромудра,
Довгий хвіст, пухнасте хутро
Я весела витівниця.
І зовуть мене лисиця.
16. Білка            У мене тепла руда шубка
Живу в дуплі старого дуба
Я жвава білка наче птах
Весь день стрибаю по гілках.
17.   Ми співали, танцювали,
Друзів з лісу зустрічали.
Може,діти, нам пора
Новий рік гукати
А за ним і Дід Мороз
Завітає в хату!
18. Новий рік: Я веселий Новий рік,
Через гори і ліси
Поспішав до вас на свято
Щоб здоров’я побажати.
Щоб жили  ви всі у мирі
І красиві, і щасливі.
З Новим роком!
Пісня «Новий рік іде до всіх»
19. Новий рік завітав
З святом всіх привітав,
І старих і малих,
Всіх гостей дорогих.
20. Новий рік! Новий рік!
      Пісенька лунає.
                                                                     - 4 -
      За віконцем на поріг
      Сніг-сніжок лягає.
Хоровод «Для потішечки» (діти ідуть по колу)
- Ось і Новий рік наступає. А Дідуся Мороза і Снігуроньки немає.
21. Снігуронько, снігуронько,
Приходь до нас в садок.
Снігуронько, снігуронько,
Тебе чекає багато діточок.
Пісня снігурки
22. Снігурка: Я – снігурка-витівниця,
Я хороша трудівниця,
Я з малятами гуляю
В хороводі я кружляю,
Я люблю усіх звіряток:
Зайченят і ведмежаток.
З ними граюсь і гуляю
В хороводі я кружляю.
23. Снігуронько наша мила,
Де ти Діда  загубила?
Ти поклич його до нас .
Щоб спочив він серед нас.
Хоровод «Іде,іде дід,дід»
24. Дід Мороз:   Я вітаю вас малята,
Любі хлопчики й дівчата!
З Новим роком всіх гостей –
І дорослих і дітей.
Як же ви повиростали
А чи ви мене впізнали?
25. Діти.            Так впізнали.
«Танок з рукавичками»
26. Дід Мороз:   З вами діточки я грав,
В хороводі танцював.
Вас смішив, дотепним був.
                                           - 5 -
                   Але все ж про щось забув.
27.Діти:            Про подарунки.
Дід Мороз роздає про подарунки.
Привітання Діда Мороза і снігурки.
28. Снігуронька: Новий рік – чудове свято
Побажань у нас багато:
Щиро зичимо ми вам
Щоб росли ви міцніли,
Щоб за  все, що ви зробили
Було радісно батькам.
29.Дід Мороз:      Щоб жили ви всі у мирі,
І красиві, і щасливі,
Щоб скоріше виростали
І батькам на зміну стали.
30. Разом              З Новим роком!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар