четвер, 4 лютого 2016 р.

Сценарій новорічного свята «Чарівні перетворення» (молодша група)




Підготувала: Табакова В.Я.,
музичний керівник ДНЗ«Берізка» 
с.Білокриниця
                                                                                    Кременецького району

        
Ведуча:
          В залі ялиночка сяє,
          Іграшки різні на ній,
          Діток до себе скликає,
          Йдіть до ялинки мерщій!
(під веселу музику  діти,слідом за вихователем,заходять до святково прикрашеної зали,тримаючи у руках конфеті.Стають біля ялинки і на закінчення музики висипають конфетті)
Ведуча:
          Правда,гарна в нас ялинка?
          На ялинці сто прикрас.
          Ми співати будем дзвінко,
          Бо сьогодні свято в нас!
(Виконують хоровод»Ось ялиночка яка» муз.і сл.Ж.Калюжної.Після цього діти сідають на місця)
Ведуча:
         З Новим Роком вас вітаю,
         Зичу свят веселих вам!
         Щастя,радості бажаю
         Всім малятам і гостям!
Чую,хтось поспішає до нас на свято.
(Під музику заходить Снігуронька,несе чарівний кошик)
Снігурка:
         Я вітаю вас, хороші!
         Йшла я лісом крізь порошу,
         Через гори і долини –
         Поспішала на гостину!
(Діти і Ведуча вітаються з Снігуркою)
Снігурка:
         Ой, яка гарна ялинка у вас –
         Іграшок стільки,яскравих прикрас!
         Кульки,гірлянди,на диво барвисті.
         Любо поглянуть: ялинка в намисті!
         Тільки чому це, скажіть угорі
         Досі не світяться ще ліхтарі?
         Скажемо вголос ,щоб згоди дійти:
         Наша ялинко,вогні засвіти!
(Діти повторюють ці слова із Снігуркою. Ялинка спалахує вогниками.Всі плескають у долоні)
Ведуча:
         Ой як гарно засвітилася ялинка! Тобі подобається,Снігуронько?
Снігурка:
         Дуже подобається!А в моєму кошику теж є вогники золоті – ліхтарики лісові. Я принесла їх для вас,малята!
(Діти виконуєть пісню-танок «Ліхтарики»)
Снігурка: Дякую,діти, добре ви потанцювали. А в моєму кошику ще є чарівна сніжинка, вона може творити різні дива.
Ведуча:А вона може перетворити малят на маленьких зайченят?
Снігурка: Звісно,може!
Один, два,три – сніжиночко, дива твори!
(діти виконують «Танок зайченят» муз. І сл.. Ж.Калюжної)
Зайчики:
        Танцювали зайчики у гайку
         На сніжку біленькому,на сніжку.
         Вибивали лапками гопака,
         Хоч мела хурделиця ще й яка!
         Гарно побігайчики стриб та скік,
         Зустрічали зайчики Новий Рік!
Ведуча:Дякую,зайченята, за ваш танок! А на кого сніжинка перетворить ще малят?
Снігурка:
         Зараз побачимо! Оди,два,три – сніжиночко, дива твори!
(лунає музика і діти виконують «Танок кошенят» муз. Т.Солосич,сл..Л.Кирилової)
Котики:
         Я маленький сірий котик,
         Мама зве мене Муркотик.
         А на вулиці хлоп’ята
         Звуть мене Мурко Вусатий!
Ведуча:
         А що ще може твоя сніжинка, Снігуронько? Покажи!
Снігурка:
         Один,два,три -  сніжинко, дива твори!
(лунає музика і діти виконують пісню-танок  «Білочок»)
Білочка:
         Я маленька і руда,
         В мене шубка хутряна.
         Китички на вушках,
         Лапки чепурні.
         Люблю я горішки,сушені грибочки,
         Ласую любенько ягідки смачні.
Ведуча:
         Снігурко, а чому ти своїх подруг-сніжинок на свято не запросила?
Снігурка:
         Чому ж не запросила? Ви, сніжинки, ви пушинки, до мене злітайтесь!
( лунає музика і діти виконують «Танок сніжинок»)
Ведуча:
         А тепер ми всі всі,малята, підемо у двір гуляти!
Снігурка: Я з вами на дворі погуляю.
Ведуча: Добре було б зараз у сніжки пограти.
Снігурка: Чарівна сніжинка це може влаштувати! Один,два,три – сніжинко,дива твори!
(лунає музика,дорослі кидають сніжки,діти виконують «пісню-танок Сніжки» муз.Т.Солосич)
Ведуча:
         А щоб ручки у діток не змерзли, вони ховають їх у тепленькі рукавички!
(діти надягають різнокольорові рукавички)
Снігурка:
         З такими рукавичками ніякий мороз не страшний!
(діти виконують «Танок у рукавичках» муз. І сл..Т.Гросул)
Ведуча:
         Хоч і теплі наші рукавички, а я відчуваю, що мороз усе дужчає!
Може, це Дідусь Мороз тут гуляє?
(Діти із Снігуркою гукають Діда Мороза)
Дід Мороз ( з-за дверей):
         Чую гукають мене малята! Поспішаю до вас на свято!
Дід Мороз я добрий, біла борода.
В мене ніс червоний  і швидка хода.
Завжди поспішаю в цей святковий час,
Бо несу дарунки кожному із вас!
         Здрастуйте,діти! Здрастуйте,дорослі! Здрастуй,Снігуронько!
Як же хороше у вас !
Ведуча:
         А пограй ,дідусю, з дітками у гру. Тільки вони у нас дуже спритні!
(під веселу музику проводиться гра »Доганялки»)
Дід Мороз:
         Ой, втомився я малята!
Ведуча:
         Сядь , дідусю,відпочинь, а дітки тобі пісеньку заспівають!
(діти виконують хоровод «Ой,мороз» муз. і  сл. М.Лисенка)
Дід Мороз:
         Ну й повеселився я гарно з вами, малята. Дякую дуже за гарне свято!
Ведуча:
         І тобі,Дідусю, ми вдячні і хочемо подарувати пісеньку.
( діти виконують пісню «Йшов Дід Мороз» муз.і сл. Н.Вересокіної)
Снігурка:
         Дідусю, а ти нічого не забув? Де ж подарунки для діточок?
Дід Мороз:
         Ой же діти, молодці ви
         Спритні в танці, дзвінкі в співі!
         Щиро Діда привітали
         І чудово розважали!
         А за це в моїй торбинці
          Кожному із вас гостинці!
( під музику Дід Мороз роздає дітям подарунки, після чого разом із Снігуркою
прощається зі всіма,дякують за увагу. На цьому свято закінчується)





                                 

Немає коментарів:

Дописати коментар