четвер, 4 лютого 2016 р.

СВЯТО МИКОЛАЯ



музичний керівник Сворінь М.В., 
комунальний заклад НВК "Домаморицька ЗОШ І-ІІ ступенів - ДНЗ" 
Тернопільської районної ради Тернопільської області
Ведуча
Десь за тиждень, перед святом, Оля, Катя, Арсен з братом,
Взялися листа писати й Миколаєві послати:
Діти
«Святий Отче Миколає! Вечір Твій вже наступає,
Пишем, щоб влегшить роботу, на що маємо охоту:
Каті черевиків треба, Оля просить ляльки з неба.
Арсен - шаблі золотої, і рушниці, та нової!
Ну, й цукерків мусиш дати,  дуже  любим ласувати!»
Ведуча
Діти цей лист заліпили, за вікно його вложили,
Все зробили так, як треба , лист поїхав аж до неба!
Пісня «Миколай, ти до нас завітай»
Ангел 1
Любий Отче Миколаю!  Ти усе про мене знаєш,
З висоти небес спустися, серця лагідно торкнися,
Освяти його любовю, подаруй душі здоровя.
Буду чемна і слухняна, все робитиму старанно,
Хочу, Отче, як і Ти, мир і радість всім нести!
Ангел 2
Все затихло надворі, сяють зорі угорі.
Всі чекають, виглядають чудотворця Миколая.
Але щось Він забарився, може,  в небі заблудився?
В Нього клопотів багато, бо заходить в кожну хату,
Все, що в Нього в торбі є чемним дітям роздає
Ангел 3
З нетерпінням я чекаю нині свято Миколая,
Як на дворі стане темно Він приходить потаємно.
Ще ніхто Його не бачив та у ліжечка дитячі .
Він кладе під подушки  подарунки і книжки.
Ангел 4
Я святого Миколая дуже-дуже добре знаю.
Він на свято в чобіток для слухняних діточок.
Має у своїй торбинці найприємніші гостинці.
Ангел 5
Ходить Миколайко від хати до хати,
Гостинцями хоче всіх обдарувати.
Славні янголята йому помагають,
Двері та віконця справно відчиняють.
Ангел 6
Святий Отче Миколай, мою хату не минай.
Подаруй мені потіху і торбину повну сміху
І здоровя для родини добру долю для Вкраїни!
Ангел 7
Хуртовина виє, плаче, ліс закидала сніжком (дзвонить):
Що там? Сани… Коні скачуть… Хтось на санях із мішком!
Ангел 8
Що за пан там? Хто побачить? Хто махає із саней?
То святий Микола скаче покровитель всіх дітей(аплодують) 
Ангел 9
Хто Він? Що він? Звідки взявся?
Дітям радість Він приніс, роздає дарунки щиро, цілу купу їх привіз
Ангел 10
Усіх чемних, не сварливих і слухняних і дбайливих
Всіх дарунком привітає радо всіх благословляє
Ангел 11
О наш любий святий Отче зглянься Ти над нами
Радість нам велику дай, моли Бога за наш край
Танець «Миколай до мене не прийде»
З кутка вилізає Ябеда
Ябеда
Привіт! На Ябеду чекали? Це ж ви мені аплодували?
Усе про вас я розповім(погрожує пальцем)
І Миколаю доповім(дістає список)
Хто дівчат хапав за коси, стукнув хто кого по носі,
Хто в час тихої години, їв під ковдрою насіння…
Треба кращими ставати годі вам байдикувати(трясе списком)
Кожному отут готове справедливе, чесне слово
Хто на стіл компот розлив, шибку сніжкою розбив,
На заняттях замість вправ, на стільці тихенько спав
Ведуча
Досить не треба продовжувати. Зараз сюди прийде святий Миколай, він сам розбереться, хто що робив.
Ябеда(з кутка)
Усі дарунки – тільки мені, а більше нікому. Вони (вказує на дітей) не заслуговують! Святий Миколай прийде, я йому, звісно, все розповім
Ведуча(дітям)
Ви що розгубилися? Перелякалися? Та не бійтесь ви, святий Миколай дуже любить дітей. Він завжди шукає в дитини щось добре, хороше. Щоразу він горить нам «Навіть у найгіршого неслуха є завжди щось гарне треба тільки уважно придивитися»
Танець із зірочками(входить Миколай)
Святий Миколай
Вітаю усіх вас добрії діти
Щоб зустрітись із вами проїхав півсвіту.
Лиш радість і мир несу я в оселі,
Нехай люди завжди будуть веселі
Нехай сліз не буде, не буде біди
Багато дарунків приніс я сюди
Ябеда
Вибачайте за втручання вже стомився від чекання
Розповім Вам Миколаю, що про кожного з них знаю
Святий Миколай
Хто такий? Не розумію?
Ябеда
Фактами тут володію(показує список)
Чемних тут нема – біда, тільки я ось – Ябеда
Святий Миколай
Хто ж назвав тебе так?
Ябеда
Діти
Ангел 1
Правди, друже, ніде діти
Святий Миколай
Бути ябедою – гріх
Ангел 2
Жде за це дарунка! Сміх!
Ябеда (реве)
Що ж тепер мені робити? Як дарунок заробити?
Святий Миколай
Я дарунки без діла не роздаю. За добрі вчинки, за хорошу поведінку. Тільки діточкам, що чемні, слухняні, радісні, добрі. Якщо хочеш дарунок – проси вибачення в Бога та діточок. І ставай веселим, небайдужим, бери участь у нашому святі. Та й ви, діточки, якщо маєте якісь негарні вчинки, моліться разом із ним.
Ябеда(проходить уперед)
Господи, в імя Ісуса, пробач мені, що я ябедничав. Тепер я буду чемним, добрим, слухняним. Амінь. (Звертається до дітей) І ви, малята, пробачте мені.
Діти проговорюють молитву
Святий Миколай
Дуже радий я, малята, свято з вами зустрічати.
Тож співайте і танцюйте, веселіться, не нудьгуйте
Гра з кульками « Хто швидше?»
Святий Миколай
Погуляли ми чудово, але нам рушати час 
Та за рік обовязково завітаємо до вас
Ви ж дивіться будьте гарні не грішіть і не пустуйте
Щоб слова не стали марні за своїм життям слідкуйте
Прощавайте любі діти музику мерщій заграйте
І щоб смуток загасити з нами пісню заспівати.
Пісня «Ой хто, хто Миколая любить»
Миколай роздає подарунки  

Немає коментарів:

Дописати коментар