четвер, 4 лютого 2016 р.

Сценарій Новорічного свята



Підготувала вихователь Староміщинського ДНЗ
Підволочиського району Кузь Надія Степанівна 

Дівчинка
Сьогодні весело у нас, ми Новий рік стрічаємо .
Усіх, хто в залі є в цей час, ми гаряче вітаємо!
Хлопчик
І ялинка в добрий час завітала знов до нас .
Сяє  вогниками  зал -  в  нас  сьогодні  карнавал!
Дівчинка
Ой, ялинко, як красиво світять зорі з висоти!
От скількох малят щасливих запросила в гості ти!
 Хлопчик
Рік  Новий  крокує  гордо, йде з дарунками до нас.
Тож ми хочемо сьогодні побажати в  добрий  час.
 Дівчинка
Щоб усі були здорові І ніколи не хворіли.
Щоб були слухняні діти, а батьки за них раділи.
Хлопчик
Щоб добро було у хаті  та лунав дитячий сміх.
Щоб усі були веселі І щасливі цілий рік!
Дівчинка
А  тепер давайте, діти, підійдем  під  самі  віти ,
Під  ялинкою  ставаймо, гарну пісню заспіваймо!
                                Діти виконують «Новорічний хоровод»
Дівчинка
Зимонька труснула білим   рукавом -  землю всю укрила ковдрою-сніжком.
Хлопчик
Візьмемо санчата , взуєм ковзани,
Будемо кататись  весело з гори.
                                             Діти співають пісню про зиму
 Дівчинка
В коло дружнє всі ставаймо , заспіваймо  пісню  дзвінко.
Карнавал  розпочинаймо.  Ти  світи  ясніш , ялинко!
Хлопчик
Хай горять  твої  вогні   для всієї  дітвори.
Хай  герої  всіх  казок  з нами стануть  у  танок.
                                 Діти співають пісню.  Потім сідають на стільчики.
                                    На мелодію своєї пісні вибігає Півник.
Півник
Біг до вас я, поспішав  на веселий  карнавал.
Чи ж дозволите, малята, разом з вами святкувати?
Діти.     Так.
Півник
За цю радість, яку маю, я вам пісню заспіваю.
                             Півник співає.    Звучить  мелодія  пісні  Лисиці.
Півник
Ой! Невже  іде Лисиця ? З  нею  краще  не  водитись.
Заховаюсь  я  швиденько ,  чує   лишенько   серденько.
                                Півник ховаеться. Виходить Лисиця й співає
Лисиця
Хто співае у садку  дзвінко так «Куку-ріку»?
Пісню радісно веде -  Друже Півнику, ти де?
Відгукнись хоча б разок  Так люблю твій голосок!
Півник
Не чекай даремно, Лиско, котик-братик ходить близько.
Він суворо наказав,  щоб стерігся я й мовчав.
Ні, до тебе не піду, бо потраплю у біду
Лисиця
Ну яка ж у тім біда, що тебе побачу я?
Лапкою не зачеплю, лиш горохом пригощу.
А горох смачний, повір. Вийди, Півнику, надвір,
                          Півник підходить ближче до Лисиці, й Лисиця хапає його.
Півник (гукає)
Котику-братику!  Несе мене Лиска
Далеко, не близько, порятуй мене!
                                                                     Виходить Кіт
Кіт
Хто кричить, мене гукає? Врятувати хто благає?
Півник
Котику-братику, це я тебе кликав
Кіт (до Лисиці)
Ой І хитра ж ти, Лисице!  Так робити не годиться.
Треба вже тебе провчити,  Щоб не сміла всіх дурити.
Лисиця (скрушно)
Як тут бути, що робити?  Здобич маю відпустити.
(Тихенько) Ох, не хочеться мені... 
(Голосно) Півня забирай собі !
(Убік) А до того ж він худий.
                                               Лисиця йде геть.
Кіт
Ходи, Півнику, додому й до Лисиці більш не озивайся. А я піду на лови.
Кіт заходить за ялинку. Під музику К. Дебюссі «Арабеска» вилітае Жар-птиця й виконує довільний танок. На закінчення музики Кіт ловить їі сіткою.
Кіт
Як я гарно вполював -   Диво-пташку упіймав.
Жар-птиця
Так, я пташка неземна -  я Жар-птиця чарівна,
Вмію я дива творити.  Тільки прошу відпустити,
Бо загину у неволі.  А як буду я на волі,
То бажання всі твої  виконаю , як свої .
Кіт
Що ж я можу побажати?  Я й не знаю, що казати.
Хай герої всіх казок  завітають у садок.
                                   Кіт  знімає  із  Жар-птиці  сітку.
Жар-птиця
Відпускаеш ти мене?  Дякую тобі за це.
Ось візьми моє перо,  Як вогонь, горить воно.
Ним махни один лиш раз -  прийде казка вмить до вас.
Кіт змахує  пером.  У залі гасне світло. А коли запалюється - посеред зали стоїть Попелюшка у старенькій накидці поверх сукні.
Вихователь
Хто ж це завітав до нас?  Як тебе звуть, дівчинко?
Попелюшка
Попелюшкою назвали, бо працюю день при дні.
Та на святі бути з вами  дуже хочеться мені.
Вихователь
Гаразд, але всі діти прийшли на свято гарно вбрані, а на тобі - старенький плащик.
                              З'являється  хлопчик - Чарівник
Чарівник
Я ще не справжній чарівник, а лише вчуся. Але дружба допомагає  творити справжні дива. (Підходить до Попелюшки й скидає  з неї накидку. Попелюшка залишається у бальній сукні). Виконуеться танок Чарівника та Попелюшки
Попелюшка
Як тут гарно й весело!    Ставайте, малята, у танок.
                                       Хоровод
                                    Зявляється   Вовк .
Вовк
Не хвилюйтеся, бабусі,  не турбуйтеся, матусі,
Не такий страшний я звір -  ваших діток я не з'їм.
- А ви не бачили Червоної Шапочки? Піду пошукаю ії  (Іде за ялинку).
         Виходить  Червона  Шапочка  і  співає  свою  пісню .  Назустріч їй вибігає Вовк.
Вовк
Добридень, Червона Шапочко!
Червона Шапочка
Доброго здоров'я!
Вовк 
Не бійся мене, Червона Шапочко! Сьогодні у малят свято — запрошую тебе до танцю.
                                           Вовк і  Червона  Шапочка  танцюють .
                                       До зали заходять лисиця Аліса і кіт Базиліо (дорослі).
Базиліо
Послухай, Алісо! Ми вже так довго шукаємо дерево , під яким дурненький Буратіно закопав свої п'ять сольдо. Я дуже втомився!
Аліса
Май трохи терпіння, Базиліо. Здається, ми прийшли, куди треба. Така чудова зала, ніби в казці, а ось І чарівне дерево (обоє підходять до ялинки). Мабуть, саме тут заховані гроші Буратіно. Зараз пошукаю. (Длубається під ялинкою). Шкода, нічогісінько немає! Але дерево гарне. І скільки всього на ньому — онде й іграшки, й горішки.
Базиліо
А ковбаси немає ?
Аліса
НІ, Базиліо, немає, але є різноколірні зірочки.
Базиліо
Пошукай гарненько, може, знайдеться хоча б малесенький шматочок рибки або курочки. Страшенно їсти хочеться!
Аліса
Нічого такого немає , але я бачу на одній гілочці щось дуже цікаве. (Знімає з ялинки яскраве запрошення, розглядає).  - Це запрошення на карнавал.
Базиліо
Щo ти там знайшла? Покажи мені.
Аліса
Нічого особливого, мене запрошують на карнавал. Але тебе це не стосується.
Базиліо
Чому? Я теж хочу побачити карнавал. Я ще жодного разу не був на ньому. Покажи мені запрошення. (Лисиця показує  запрошення на відстані).  -  Де тут написано, що запрошують саме тебе? (Вихоплює листівку з Алісиних рук).
Аліса. Зараз же віддай!
Базиліо
Нізащо!
Аліса
Якщо не хочеш віддати задарма, то продай. Я дам тобі за нього аж один сольдо!
Базиліо
Ні, одного сольдо замало.
Аліса
Стривай, любий Базиліо. Не хочеш один сольдо, дам тобі два. Купиш на них і рибки, і ковбаски — наїсися досхочу! Навіщо тобі це запрошення?
Базиліо
Два сольдо — дуже добре, але я ніколи не був на карнавалі! НІ, Алісо, й не проси.
Аліса
Не хочеш купити, то й не треба. (Тихенько). Я його у тебе і так заберу.
Аліса вихоплює запрошення, й воно рветься навпіл. Обоє сідають на підлогу і сваряться.
Вихователь
Коте Базиліо І лисице Алісо! Ми вже давно за вами спостерігаємо. І на наш карнавал ні за запрошенням, ні без нього не пустимо вас.
Базиліо й Аліса
Чому? Ми ж такі гарні, такі чемні.
Вихователь
Ви так гадаєте?  Запитаймо про це наших малят. (Діти  відnовідають)
Базиліо й Аліса
Пробачте, будь ласка. Ми більше ніколи не будемо сваритись І ображати одне одного, обіцяємо!
Вихователь
Тоді залишайтеся на нашому святі. ( Танцюють   хоровод ).
Вихователь
А  де  ж  забарився  наш  чарівний  Дід  Мороз ? 
У лісочку на горбочку в крижаній хатинці
Дід Мороз з онукою готують гостинці.
Щоби привітати в новорічне свято
На Землі усіх людей: і дорослих, і дітей.
Бо вночі на Новий рік кожний до сюрпризів звик.
Щедрий Дід Мороз на возі подарунки всім розвозить.
Золотим ключем крутнув, скриню міцно він замкнув
І на свято до малят мчить до нас в дитячий сад.
                                 Заходять  Дід  Мороз  і  Снігуронька .
Дід Мороз
Здрастуйте, мої малята!  Всіх вітаю я зі святом.
З Новим роком! З щастям новим.  Всім бажаю буть здоровим!
Не скучати, не хворіти,  розумнішати й міцніти!
Снігуронька
Грай музико веселіш,  станем в коло поскоріш!
У такий веселий час  в хоровод я прошу вас!
                                        Хоровод з Дідом Морозом.
Дід Мороз
Досить вже потанцював,  признаюсь , старіти став.
Дуже дякую вам діти,  а тепер пора спочити.
                                      Читання віршів Діду Морозу.
1.      Пада , пада  сніг  лапатий ,  вже  ступило  на  поріг
В  кожен  дім  веселе  свято – здрастуй , здрастуй, Новий  Рік!
2.      Ой , ялинко, як красиво світять зорі з висоти!
Он  скількох малят щасливих запросила в гості ти!
3.      Добрий день, ялиночко в золотім  наряді !
Святкувати із тобою всі малята  раді !
4.      У  просторий , світлий  зал  нас  ялинка  кличе .
Зустрічає  наш  садок свято новорічне .
5.      Ялинко ,  ялинко , вогні  засвіти ,
Малята  у  гості  до  тебе  прийшли .
Скажемо «  Раз ! Два ! Три ! Чотири ! Пять ! Хай  ліхтарики  горять !»
                   Засвічується    ялинка
Дід  Мороз
Гарно  ми  повеселились ,  посміялись ,  подружились ,
І  за  це  в  моїй  торбинці  кожному  із  вас -  гостинці  .
Снігуронька
 Любі  діти ,  милі  діти , виростайте , наче  квіти !
Білозубі ,  чорноброві , виростайте  всі  здорові  .
І  на  радість  всій  родині ,  і  на  славу  Україні !
Хай  щастить  усім  весь  рік ,  процвітає  весь  ваш  рід !
Дід   Мороз
Скінчилось  наше  свято,  нам  розставатись  час .
Хай  Новий  рік  багатий  й  щасливий  йде до  вас!
Снігуронька
Ви ж не хворійте, діти, дружіть разом весь час!
Бажаю гарно вчитись. Ми ще прийдем до вас!
Дід  Мороз
Щастя вам, добра й любові, щоб ви всі були здорові,
Щоби дім був - повна  чаша, і цвіла  Вкраїна наша .
Прощавайте , прощавайте ! І про нас не забувайте!
Зустрінемось у  наступному  році !   
                                     Роздача  подарунків  
Вихователь
Рік старий на відході,
Рік новий на порозі.
Румяніє на сході
Небосхил на морозі.
Будьте , люди, щасливі
В мирі й праці навіки.
Хай уродять вам ниви
Щастя повні засіки.
Хай таланить вам, всюди.
З новим роком вас, люди!

Немає коментарів:

Дописати коментар