четвер, 4 лютого 2016 р.

Сценарій новорічного ранку “ Попелюшка навпаки ” ( середня група )



Лановецький міський комунальний
ДНЗ «Ромашка»

Вихователі: Осипчук Т.Й., Любчак Н.І.
Муз. керівник: Максимлюк В.Б., керівник гуртка з хореографії  Примас Л.П.  
Ведуча 1.     Ми зібралися на бал, новорічний карнавал
                      Щоб усім Вам побажати:
                      Хай  збуваються всі мрії
                      Оживає світ казок
                      В незабутнє свято – диво
                      Для дорослих і діток.
Ведуча 2.     Тож сідайте всі будь – ласка
                      А ми покажемо Вам казку
                      Для Вас можливо і незвичну
                      Бо казка буде новорічна.
                                             Увага! Увага! Увага!
                                             Новий королівський указ!
                                             Ми прочитаємо для Вас,
                                             Скоро буде при дворі
                                             Новорічний шумний бал.
                                             Всі на бал скоріш рушайте
                                             Пишні сукні одягайте
                                             І на свято поспішайте.

Король :   Новий рік вже на порозі
                  Хто не чув новий указ.
                   Тож часу дарма не гайте,
                   Сукні шийте, одягайте.
                   Хай музика Вам грає
                   Хай гучніш лунає сміх,
                      Бо цей зал скликає всіх.
Королева :  Давай у новорічний дзвін дзвонити,
                      І всіх на свято весело просити.
                            Нам дуже – дуже весело і настрій
                            просто клас,  тож пісеньку про зимоньку
                            ми виконаємо враз.  

Ведуча 1.  Пісня Ой летять сніжинки     
Ведуча 2. У чарівному королівстві
                  Сімя лісничого жила,
                  Але дружина захворіла, а дочка
                  залишилася одна.
                  Не довго батько горював,
                  роки пройшли і одружився.
Ведуча 1.  З двома дочками взяв дружину
                   Доволі поважну людину
                   Насправді та вдова була заздрісна і зла.
                   Вона обожнює своїх дітей,
                   А Попелюшку гонить геть з очей.

Попелюшка : Прокидаюсь на горищі до світанку
                         І працюю від самого ранку.
                         Посуд мию, підмітаю,
                         Перу, прасую, прибираю.
                         А вечорами мрію я,
                         На бал потрапить до короля.
( Виходить мачуха з дочками)
Мачуха :  Ану Попелюшко, не дрімай
                  Нам вбрання вибирай,
                  Бач розсілась і сидить,
                  А вся робота вже стоїть.
Дочка 1.  Їхати нам пора на бал
                 Я на балу здивувати всіх хочу,
                 Тож сукню поший мені прихорошу.
                 Щоб ми на балу  танцювали
                 А бальні сукні, щоб блищали.
Дочка 2.  А мені, дістань тіару коштовну
                 І сукню з хутром, а не платтячко скромне.
Мачуха :  Пошли за стилістом, бо бал  справжнє диво,
                  Щоб ми виглядали шикарно й красиво.
Попелюшка :  Просимо, просимо заходьте.
 Стиліст :  Я стиліст. Хто мене чекає?
                  ( Всі разом підбігають і я, і я, і я )
                  Всі сідайте ви швиденько,
                  Бо я поспішаю.
                  Ой, ой, ой, що ж робити?
                  Потрібно брошку прикріпити.
                  Тут мереживо і бант…
                  А цю сукню я оздоблю: золотом і сріблом
                  Щоб мою роботу впізнавали
                  І на балу вихваляли.
Мачуха :  Ой, яка я гарна.
Дочка 1.  І я гарна.
Дочка 2.  І я теж гарна.
                 Ми готові йти на бал
                 На веселий карнавал. ( разом)
Ведуча 2.  А тим часом в королівстві… 
Король :  Принцес багато знаєм ми
                  І всі на бал прийшли вони.
 Королева :  Принце, сину наш єдиний
                      Ти уже дорослий став
                      Тому треба, щоб принцесу
                      Сьогодні на балу обрав.
Принц :  Ще не час мені принцесу вибирати
                Не цікаво це мені.
                Краще з друзями у полі
                Поскакати на коні.
                В лісі люблю полювати,
                З лука шишки позбивати
                Гарно танець станцювати.
                Хлопці затанцюймо.
Ведуча 1.  Танець джентльменів  

Ведуча 2.  А тим часом Попелюшка
                   Чисто в хаті прибирає, пісеньку собі співає.
Попелюшка :  Всі пішли ! А що мені!
                          У трудах минають дні
                           Ой, який пустився сніг!
                           Новий рік йде на поріг.
                           З ким мені цей рік в стрічати ?
                           Кому щастя побажати?
                           ( співає пісню )
Фея :  Добрий день моє дитя !
            Бачу все твоє життя
            Через це хвилююсь я.
            Незаслужено штовхають
            Без причини ображають.
            Зараз ось король зібрав
            Жителів усіх на бал.
Попелюшка :  Ой хрещена, знаю, знаю
                          Та й куди ж  мені на бал.
                           ( показує на одяг )
Фея :  Я твоя хрещена мати
           Знаю, що тебе тривожить
            Цій біді зарадить можу
            Паличкою я махну
            Нею ледь тебе торкну
            Ось тобі нарядні шати
            І розкішні і багаті.
Паж:  В ніч казкову, новорічну
           Ці прекрасні черевички
           Щастя тобі принесуть !
           Будеш на балу ти мила
           Все здійсниться, що хотіла.
 Попелюшка :  Ой, не віриться мені
                           Хрещена, дякую тобі.
                           Поспішаю я на бал
                           На веселий карнавал.
    ( за руку Паж і Попелюшка пішли в карету)
 Ведуча 1.  Попелюшка ще в дорозі,
                  А в палаці скрізь вогні
                  І веселі пісні.
Ведуча 2. Пісня Зимонька ( з муз. Інструментами )
Принц :  Усі співають тут пісні
                 Чомусь не весело мені.
Королева :  Вже пізно сину щось міняти
                      Указ веліли розіслати
                      На Новорічний карнавал
                      Найкращих представниць зібрати.
Король :  Вже сидіти я втомився
                  Всіх гостей не роздивився
                  Похожу я, подивлюся
                  Всіх принцес я роздивлюся.( підходить до дівчат )
Принцеса 1.  Я принцеса Анна
                        Сукня в мене дуже гарна
                        Наймодніший в ній фасон
                        Шлярки, бантики, оборки
                        І шифон чудовий тонкий.
Принцеса 2.  Я незвичайна і казкова
                        Та навіть дуже чепурна
                        Сукня моя пречудова
                        В сукні цій красуня я
                        І принцеса буду я.
Принцеса 3.   Я, як лілія прекрасна
                        Наче сонця промінь ясний
                        Серденько твоє зігрію
                         Принце, ти моя надія.
Принцеса 4.  Я принцеса невеличка
                        В мене гарні черевички
                        Сукня золотом вся сяє
                        Принце  я тебе вітаю.
Принцеса 5.  Ну, а я – талановита
                        Вміла, гарна, працьовита
                         Ніченьку одну не спала
                         Сукню собі вишивала
                         Сукня в мене чарівна
                         І принцеса буду я.
Принцеса 6.  Я принцеса чарівна
                        Любить мене вся рідня
                         Сукнів різних безліч маю
                         І на бал їх одягаю
                         Тож сьогодні я прийшла
                          На карнавал, до королева й короля.
  Принцеса 7.   Я принцеса невеличка
                         Чорні брови, біле личко.
                          І барвисті сукні маю
                          Кожен день їх одягаю
                          Теж прийшла до Вас на бал
                           На веселий карнавал.
Принцеса 8.  Я паночка чепурненька
                        Все кругом в мене гарненько
                        Сукню я красиву маю
                        Саме краще виглядаю.
Дочка 1.  В мене сукня –  просто диво!
                 І оздоблена красиво.
Дочка 2.  Мої прикраси – просто клас!
                 Стану принцесою я враз.
Король :  Ви – прекрасні. Просто диво!
                  Виглядаєте красиво.
Королева :  Що за гості, просто клас
                      Затанцюйте, просим Вас!( танцюють принцеси )

Принц :  Мене ви не переконали
                 Щоб уміло королівством управляти
                 Треба глибокі знання мати
                  Маю намір на навчання
                  І не хочу я кохання.

Вам король і королева
Та всім гостям на балу
Оголошую я знову
Зустрічайте гостя Ви.
( заходить Попелюшка )
Ведуча 2.  В залі зразу всі затихли
                  Гості, диригент, музики
                  Принц їй руку подає.
Принц :  Можна запитати Вас
                 Як Вам у палаці в нас?
                 Як Вам новорічний бал
                 Наш веселий карнавал?
Попелюшка :  Бал тут просто пречудовий
                          У палаці скрізь – вогні
                          Танці, пісні, хороводи
                           І принцеси чарівні.
Ведуча 2.  Музика, вогні і маски
                   Наша Попелюшка в казці.
           ( танцює Принц з Попелюшкою)

Ведуча 1.  Тільки швидко час летить
                   І його не зупинить
                   Вже годинник 12 бє
                   Час розлуки настає.
                   ( Попелюшка утікає )  
 Пісня Нічка – новорічка .
Ведуча 2.  Бал здається всім нам вдався
                   І народ весь веселився
                   Тільки десь ще забарився
                    Наш поважний гість – дід Мороз.
Дід Мороз :  Вже до Вас я поспішаю
                       Принце мій тебе я знаю
                       І пораду дам тобі
                       Наречену як знайти
                       Черевичок приміряй усім
                       Тим хто приїздив на бал
                        Та, що черевичок взує
                        Та тебе не розчарує.
Снігурка :  Попелюшки туфельку знайшли
                     І на бал ми принесли.
Король :  Зачекайте, зачекайте
                  Треба Вам допомогти!
                ( приміряють туфельку )

Принц :  Що робить не знаю я !
Паж :  Пропустили Ви одну
            Я її Вам приведу.
            ( виводить Попелюшку )
            Черевичок подавайте
             Їй на ніжку приміряйте.
Король :  Підійшла, підійшла!!!
Принц :  Достойна ти щастя, достойна добра
                Попелюшко дорога.
Попелюшка :  Заповітна мрія в мене є
                         Щоб поряд з Вашим серцем
                          Билось серденько моє.
Ведуча 1.  Як добре, що казка зібрала всіх нас
                   У цей веселий і радісний час.
Ведуча 2.  А тепер прийміть вітання
                   І найкращі побажання від Мороза Дідуся.
Дід Мороз :  Всіх вітаю я зі святом!
                       З Новим роком, щастям новим
                       Всім бажаю будь здоровим
                       Не сумувати, не хворіти
                       Розумнішати й міцніти
                       Грай музико веселіш
                       Заспіваємо скоріш!
Ведуча 1.  Пісня  Ось ялиночка
 Снігурка:  Я – Снігурка
                     Радо всіх вітаю
                     Подарую Вам дива,
                     Щастя побажаю.
                     Хай білі снігові пушинки
                     У новорічний сніговій
                      Відганяють всі сльозинки
                      Від дитячих довгих вій
                      З Новим роком Всіх вітаю
                      Щастя й радості бажаю.
                      І у такий веселий час
                      В хоровод я прошу Вас!
                      ( ідуть танцювати хоровод )
Дід Мороз :  Довго музика нам грала
                       Вже прощатись час
                       Тож прийміть подаруночки від нас.
                       ( роздають подарунки )
Ведуча 2.   Ось скінчилось наше свято
                    Та знову ми хочемо всім побажати.
Ведуча 1.   У Новому році здоровя та сили
                    Щоб радість до хати лише запросили!
                                           З Новим роком!       
                   
        

Немає коментарів:

Дописати коментар