четвер, 4 лютого 2016 р.

Сценарій Свята Миколая



 ЗОШ І ст.-ДНЗ
с. Кип'ячка
Тернопільський район
Дійові особи: 
Українець 
Українка
Веселун
Буркун
Цигани
Баба Яга
Перший астроном
Другий астроном
Третій астроном
Перший ангел
Другий ангел
Третій ангел 
Діти 5 чол.

Святий Миколай
Українка. Добрий день! Вітаю вас!
Свято розпочати час!
Ми покажемо вам казку –
Нас підтримайте, будь ласка.

Українець. Познайомтесь – це Буркун,
А це звісно, - Веселун!
Веселун завжди сміється
І від сміху аж трясеться!
А Буркун завжди бурчить,
Щось під ніс свій деренчить.

Веселун. Гей! До нас прийшла зима!
Веселішої нема!
Нумо, хлопці та дівчата,
Перевіримо санчата,
Також лижі, ковзани –
Чи годяться ще вони?!
Лід міцний вже на ріці…

Буркун. …Знову гулі та синці…

Веселун. А як сніг впаде глибокий –
Будемо Бабу снігову ліпити

Буркун. Потім тижнів два хворіти,
Пити ліки несмачні!

Веселун. Ох набрид же ти мені!
Ти чого прийшов сюди?

Буркун. Щоб не сталося біди !
Хочу вас застерегти
І усім розповісти…

Веселун. Зачекай. Краще хай казкові люди
Нам розкажуть, що як буде!

Циганка. Гей! Мої «чавели» милі!
Пісню заспіваємо,
Що на нас усіх чекає –
Зараз нагадаємо!

Гурт дітей виконує пісню на мотив
 «Циганочки» 
Пісня«Миколая свято в нас!»
В світі десь блукає свято
Гарне і веселе,
А сьогодні прийде в гості
До тебе й до мене.

ПРИСПІВ:
Ех, раз, іще раз!
Хай танцює кожен з нас .
Ех, раз, іще раз
Миколая свято в нас!

Завітає Миколай
На зимове свято,
Подарунки принесе,
Буде роздавати. 

ПРИСПІВ: 
Ех, раз, іще раз!
Хай танцює кожен з нас .
Ех, раз, іще раз
Миколая свято в нас
(Циганський танок)

Баба Яга. (Розлякуючи дітей)
Розбігайтеся скоріш від мене,
Зараз танцювати я почну!
Що це там виблискує яскраво,
Подарунки мабуть, зараз проковтну! 

Приспівує: Я знаю не чекали
Бабусеньку Ягу.
І навіть не впізнали,(3 р.)
Бо я уся в снігу
Миколай вам принесе багато
Подарунків у мішку своїм.
Можу я вам свято зіпсувати,
Якщо всі цукерочки поїм!
Приспівує: Ну, що, перелякались?
Та боїтесь дарма!
Бо майже двісті років (3 р.)
Зубів моїх нема!

А я зовсім не циганка,
Гадати не вмію.
Я вам краще сон казковий
На всю ніч навію!
(зачаровує глядачів)
Засинайте, мої милі
Діти, тата, мами,…
Хай вам сниться (позіхає) хай насниться
Все, що буде з вами…(засинає)

Буркун. Любі друзі, схаменіться! (Яга підскакує)
Ні, так жити не годиться!
Що насправді нас чекає,
Те лише наука знає!

Веселун. Добре, згоден я з тобою,
Ось дивися: вчених троє.
Звіздарі та астрономи!
Від зірок їм все відомо!
(входять астрономи, вдивляються в небо)

1 астроном. Онде зірочка летить!

2 астроном. Ось іще одна тремтить!

3 астроном. Он іще одна з’явилась.

1 астроном. А ось та вже покотилась.

2 астроном. Зорепад нам що віщує?

Разом: в гості Миколай Святий мандрує!

Пісня «ІШОВ МИКОЛАЙ ЛУЖКОМ, БЕРЕЖКОМ»

Ішов Миколай лужком, бережком,
Святий Миколай з чарівним мішком,

Від хати до хати діток привітати,
Ішов Миколай з чарівним мішком.
Від хати до хати діток привітати,
Ішов Миколай з чарівним мішком.

Відчиняйте двері — йде Миколай,
Він благословляє український край.

Пропаде руїна, ненька – Україна
Буде процвітати з краю в край.
Пропаде руїна, ненька – Україна
Буде процвітати з краю в край.

Вже у вашій хаті святий Миколай,
Ти його поклоном радо зустрічай.

Хай пісні веселі линуть у оселі,
до смаку дарунки вибирай!
Хай пісні веселі линуть у оселі,
до смаку дарунки вибирай!


1 астроном. Ніч таємна, повна чарів, У цю ніч без лиха й чвар,
Заглядає поміж хмар. Прийде Святий Миколай!

2 астроном. Бо Святого Миколая
Цілий рік жде дітвора,
Тож йому Зима-красуня
Шлях сріблястий простеля!

3 астроном. Світить місяць, сяють зорі,
Повіває вітерець,
А сніжинки, мов пушинки,
Подалися у танець.

Танок
«Ой прийшла зима»

Зима.
 Мої донечки – Сніжинки!
Довго вам було летіти.
Тому вам, мої маленькі,
Треба трішки відпочити.
Ляжте тихо ви на землю
На дорогах, біля гаю,
На дахи в містах і селах.
Українка. В нас сьогодні гарне свято,
Його знають всі малята.
Подаруночків їм досить
Миколай Святий приносить.
Українець. Іде Святий Миколай!
В небі метушня і рух,
Янголята працю мають
І несуть йому кожух…

Українка. Інші лагодять санки,
Навантажують дарунки.
Світять край шляху зірки,
Шлють на Землю поцілунки.
Українець. Дітвора ж гуде, мов рій,
Жде на гостя нетерпляче:
Хто був чемний, той радій,
Хто ж нечемний був – хай плаче.
Пісня «Ой хто, хто Миколая любить»
Ой, хто, хто Миколая любить?
Ой, хто, хто Миколаю служить?
Тому Святий Миколай
На всякий час помагай,
Миколаю! (2)
Ой, хто, хто спішить в твої двори,
Того ти на землі і морі
Все хорониш від напасти,
Не даш йому в гріхи впасти,
Миколаю! (2)
Ой, хто, хто к ньому прибігає,
На поміч його призиває,
Той все з горя вийде ціло,
Охоронить душу й тіло
Миколаю! (2)
Миколаю, молися за нас,
Благаєм Тебе зі сльозами
Ми Тя будем вихваляти,
Ім'я Твоє величати
Миколаю!
Дитина 1
Пісню слави заспівали 
Щирим серцем нині враз, 
Миколая зустрічаймо 
В цей святий величний час.
Дитина 2
Що він несе у своїй торбині? 
Багато гарних забавок 
Несе чемненькій він дитині, 
А для нечемних — жмут різок.
Дитина 3
За ним спішать і янголята, 
Тримають книги у руках. 
Що, де, кому з нас треба дати — 
Написано у тих книжках.
Дитина 4
Святий наш, добрий Миколаю, 
На тебе ждемо вже давно, 
Що даси нам, про це не знаєм, 
Та просимо Тебе одно:
Ти нашим родичам дай сили, 
Щоб виховати нас могли, 
Щоб тої втіхи ще дожили, 
Щоб доросли їх діточки.
Дитина 5
А всьому нашому народу 
Ти добру долю принеси, 
Усяке зло й лиху пригоду 
Від України відверни.
А нам в здоров’ї дай зростати, 
Завзяття й сили нам надай, 
Щоб ми з руїн могли підняти 
І звеселити рідний край.

Виходять ангели, в руках тримають вогники-свічечки.


1 ангел. Дух святий хай з вами буде,

2 ангел. Щоб з вас стали добрі люди,

3 ангел. Вітаємо вас із великим святом

Ангели разом: Святом Миколая!
 
Входить 1 ангел.
У дитячий край щасливий
я приніс веселу вість:
коником білогривим
їде з неба гість!

За ним входить 2 ангел:
Їде, їде гість той скоро,
щоб бути на час,
та до чемних лиш, дітворо!
Чи всі чемні з вас?

Діти відповідають хором. Так! Всі ми чемні!

3 ангел.
Їде, їде гість багатий
у дитячий край.
Хто цей гість, — ви раді знати?
Діти відповідають хором:
Так! Це Святий Миколай!

Входить Святий Миколай:
З-понад хмар синіх, з небесних висот
сам Господь Предвічний, Отець всіх щедрот,
що всюди все бачить, і чує, і знає,
мене до вас, діти, Він посилає.
І я Його волю охотно сповняю
й до вас, мої милі, сюди поспішаю,
щоб вас Божим словом тут всіх привітати,
любов, чемність, пильність ласкаво згадати.
Бо ми на вас з неба все радо гляділи,
як ви у любові та злагоді жили,
все вранці і ввечір побожно молились,
до церкви , садочку і школи щоразу спішили.
Я знаю, сердешні, що ви все робили,
що вам батько і ненька звеліли.
Тому на вас з неба ми радо дивились
і вами, мов скарбом цінним, веселились.
Та це мене, діти, найбільше втішає,
що кожне з вас добре в грудях серце має.
Тому я прибув, мої діти, до вашої хати,
щоб всім вам за гарні і добрі вчинки
добром відплатити й дарунки подати
.
(Миколай роздає подарунки)

Миколай
Милі мої дітки,
Ідіть в майбутнє без тривог,
Між вами є правда,
А з вами — Бог!
Будьте дружні, діти,
Щоб за вас радіти!

1 ангел. Боже, Отче, глянь на діти, на прекрасні твої квіти,
Світи Сонцем і зірками над малими діточками!

2 ангел. Дай їм сили і охоти до науки і турботи,
Щоб росли всі здоровенькі на потіху отця й неньки.

3 ангел. Добрий Отче, Миколаю, ось про що тебе благаю,
Щоб в усіх була здорова мати, й не хворів ніколи тато.


Веселун. Добре, що казкова сила
До нас на свято прилітала –
Про подарунки вона нагадала!
- Хто ж це їх до нас приніс?

Діти.
Чудотворець Миколай !

Буркун. То може він відгадає
Що нас у році новому чекає?

Миколай. Це дуже легко мені відгадати, буду зі святом усіх вас вітати!
Вчителі, батьки і діти, радий я як не радіти?
Якщо в світлій цій оселі, ви здорові та веселі!
Сподіваюсь, що між вами не зустрінусь з Буркунами.
В  школі
- садочку гарні діточки живуть,
Всі батькам допомагають,
Зло добром перемагають!

На сцену виходять всі учасники.

Разом : Отче Миколаю!

- не пусти на діток злої ти пригоди,

- дай рости на користь рідному народу,

- дай рости на щастя України - мами,

Разом: Будь завжди із нами!

За усіх молися! 

Немає коментарів:

Дописати коментар