четвер, 4 лютого 2016 р.

Сценарій "Коником білогривим їде з неба гість"


Гусятинський ясла-сад

"Дзвіночок" 


Ведуча: За вікном сніжок летить
Вітром завіває.
Тож спішіть усі до нас
На свято Миколая!
Ну а хто сюди прийшов,
Раді вас вітати.
Веселіться і радійте
На нашому святі!

Ведуча: У дитячий край щасливий
Йде весела вість,
Що коником білогривим
Їде з неба гість.
Дарів він несе багато,
Повнії санки.
Радість буде в кожній хаті,
Бо в них забавки!
Їде,їде гість багатий
У дитячий край.
Хто цей гість?Ви відгадали?
Всі: Святий Миколай!
Пісня
     В залі стоїть зимове дерево із поштовою скринькою
            З написом: «Листи до Святого Миколая»
Діти: Поспішаймо,поспішаймо із листами
Бо вже їде святий з неба з саночками.
Не забули на листочках написати,
Та й Святого Миколая попрохати .

Святий та добрий Миколай,
До нас в садочок завітай,
На нас маленьких подивися
І подарунків всім нам дай.

Любий отче Миколаю,
Ти усе про мене знаєш.
З висоти небес спустися,
Серця лагідно торкнися.

Освяти його любов'ю,
Подаруй душі здоров'я,
Буду чемна і слухняна,
Все робитиму старанно.
Хочу,отче,як і ти,
Мир і радість всім нести.

Гей,пошлемо листочок до раю:
"Не забудь нас,святий Миколаю,
Не забудьте про нас,янголятка!-
Вас прохають хлопці й дівчатка."

 Кидають листи у скриньку  і кажуть

1:                     Мені ляльку;
2:                     Мені книжку;
3:                     А для мене м’яку мишку;
4:                     А мені цукерок трішки, шоколадок і горішків
5:                     Торбу пряників медових
                         круглобоких і здоровик !
6:                     Я собачку хочу дуже,
                        А цукерки - це байдуже!

Ведуча: Ну, швиденько, швидко, діти,
Починає вже темніти.
Скоро вже прийде у гай
Наш святий Миколай!
Пісня
Виходять Вовк,Ведмідь,Лисиця і Заєць
Вовк: Гей, Бурмиле, чи ти чув,
Чи ти бачив,хто це був?
Ведмідь: До Святого Миколая
Діти тут листи кидали.
Вовк: Жаль,ой жаль тяженький,брате,
Що не вмієм ми писати!
Дуже-ах-хотів би я
Хоч маленьке порося!
Заєць: А я побажав собі
Ось  капустоньки хоч дві !
Ведмідь: Побажать хотів би я,
З’їсти б меду горщик,два.
Лисиця: Звісно, мед-це не найгірше,
Але курочку смачніше заїдати на обід.
Та про це просить не слід!
У Святого Миколая я хоч масла попрохаю.
Звірі йдуть,виходять троє дівчаток,одна плаче.

1:                                 Ой,не плач!Ой,почекай!
                                       Бачиш,ось і лісу край!
2:                                  Є і скриня,Машо мила,
                                     Та…листочка я згубила.
                                     Братик його написав,
                                     Подарунка побажав.
3:                                 Хоч листочка ти згубила,
                                    Добрих вчинків ти зробила.
                                    А святитель Миколай знає всі твої бажання,
                                     Всі надії,сподівання.
4:                                Годі,на хвальбу не час,
                                  Чуєте,хтось йде до нас!
               Виглядає Вовк,тримає листа 
Вовк: Я доріжкою ішов
І листок оцей знайшов.
2: Так,це я його згубила,
Дякую,Вовчику милий.
В скриньку я скоріше кину,
Хай до Миколая лине!(Кидає)
Ведуча: Дивіться,що там світиться,горить,
Наче зірка миготить.
До залу заходять ангели, які тягнуть сани з подарунками,
За ними йде Миколай.
Миколай: Доброго дня, любі діти, шановна громадо! Я прийшов
До вас із далеких небесних просторів і приніс вам благословення від Бога.
Нині свято в вашім домі, і я вас вітаю.
Гараздів, здоров’я і доброї долі щиро вам бажаю.
Дарунки свої просто так не даю,
За гарні діла торбину свою розв'яжу.
Дітки, ви мені скажіть, а чи були ви слухняні?
Діти: Так!
Миколай: Ці дарунки, діти, роздадуть ангели господні,
А ви нам вірші розкажіть і заспівайте сьогодні.
Миколай: Молодці, малята! Бачу, що чемними були і Бога
любите-ось за це я роздам вам подарунки. Але
спершу ангелята обдарують всіх звіряток.
Ангели: Вовкові отут ковбаска. Вовчику, бери будь-ласка!
Лисові-дві круглі шинки. Це для тебе лакоминки.
А ведмедеві, нівроку, бочка меду круглобока.
Зайчику, ближче підійди-но, тут для тебе є морквина.
Миколай роздає подарунки дітям.
Миколай: От настав прощатись час,
Залишаю вже я вас.
Будьте добрі й завжди щирі,
Мамі й татку помагайте,
Менших себе не чіпайте,
Вихователям у поміч будьте
І мене ви не забудьте!
                        
    

Немає коментарів:

Дописати коментар