Підготували:
Завідувач Мельнице – Подільського ДНЗ «Сонечко»
Г. Ю.Гуцуляк
Вихователь – методист М. П.Ткач
«ПОДОРОЖ ДО ЛІСУ»
Мета: навчити дітей прислухатися
до звуків природи — як шумлять
дерева, вітерець; споглядати річку,струмок, потім слухати, як тече річка,як дзюркотить струмок; слухати, як співають птахи, спостерігати за
метеликами. Вчити милуватися красою довкілля, передавати свої враження словами,
піснями, які відповідають емоційному стану душі. Розвивати в дошкільнят уяву,
фантазію.
Хід гри:
Музичний керівник приходить з дітьми до лісу.
Музкерівник:
-
Коли помовчати хоч трохи
І зупинитися на мить,
Почути можна, як довкола
Чарівна музика звучить.
-
Діти, вслухайтеся в
музику природи.
(Малята якийсь час слухають, заплющивши очі.)
-
Які звуки ви почули, чию
пісеньку?
-
Я почула, як співають
пташки:
тень-тень, тів-тів, тюінь-тюінь.
-
А я чув пісеньку вітерця: ш-ш-
ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш!
-
А я почув, як дзюрчав
струмочок.
Після бесіди діти відпочиваютьу лісі,
грають в ігри.
ГРА «ДЯТЕЛ»
Мета: визначити навички дітей розрізняти та відтворювати ритм музичної
мелодії.
Методика проведення гри.
Педагог співає пісню «Дятел», діти уважно слухають. Потім ще раз проспівує,
як «стукав» дятел, а діти індивідуально за ним повторюють оплесками чи
постукуванням, передаючи ритмічний рисунок мелодії. Потім педагог ускладнює
завдання: пропонує відтворити за зразком та іншою мелодією інші ритми оплесками
чи постукуванням, ніби дятел.
Немає коментарів:
Дописати коментар