пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

ПЕТРУШКА В ГОСТЯХ У МАЛЯТ



Музична розвага в ІІ молодшій групі
Підготувала музкерівник  Сагайдак Світлана Михайлівна,
ДНЗ "БАРВІНОК" м. Копичинці, Гусятинського району


Мета: знайомити дітей з театральним мистецтвом, розвивати музичні здібності у дітей раннього віку за допомогою музично-дидактичних ігор.
Обладнання:ширма, дзвіночок, бубон, брязкальця, барабан, морквина, таріл­ка із зерном, театральні ляльки (Петрушка, Зайчик, Ведмедик, Ли­сичка, Півник, Киця).
ДІЙОВІ ОСОБИ
Ведуча (роль виконує вихователь)
Ляльководи:    Петрушка,Зайчик, Ведмедик, Півник, Киця.
Звучить музика, до залу входять діти, сідають на стільці. За ширмою лунає дзвоник.
Ведуча               
Що за дзвін? Що за дзвін?Відкіля лунає він?
 Петрушка  (за ширмою):
Петрушка(за                   Я дзвоню тут раз у раз.
Гостювати йду до вас!
(З’являється на ширмі.)
Здрастуйте, дітки.
А скажіть скоріш мені:
Мене впізнали ви чи ні?
Діти(разом). Упізнали!
Петрушка. А скажіть моє ім’я!
Діти(разом). Петрушка!
Петрушка виконує пісню.
«Пісня Петрушки»
Я, Петрушка, вам знайомий,
Жартівник усім відомий.
Ось ковпак, ось бубонці,
Срібні брязкальця в руці.
Ділі-дін та ділі-дін
Скрізь луна веселий дзвін.


Хай танцюють, цоки-цок,
Правий, лівий чобіток.
Я в барвистому костюмі,
Я не знаю втоми й суму,
Всіх маляток звеселяю,
І танцюю, і співаю.
Петрушка
А чи любите, малятка,
Всі відгадувать загадки?
Ведуча. Наші дітки знають багато загадок і вміють їх відгадувати.
Петрушка(загадує загадку)
Хто співає на паркані
У червоному жупані
Й чобітку: «Ку-ку-рі-ку!»?
(Діти відповідають: «Півник».)
Відгадали! А чи знаєте ви пісню про півника?
Заспіваємо гучніше,
Усім буде веселіше.
Красень-півник у ту ж мить,
Як почує, прилетить.
Діти разом з ведучою виконують пісню. «Півник»
Сл. народні, муз. Красева.
Півник, півник-когутець,
        Золотий гребінець!
Чому рано встаєш,
Діткам спати не даєш?
По закінченні пісні чується «Ку-ку-рі-ку! На ширмі з’являється Півник.
Добрий день, малятка,
Хлопчики й дівчатка.
Як почув ваш гарний спів,
До вас зразу ж прилетів.
Буду з вами я гуляти
Та зерняточка шукати,
Півник нахиляється, шукає зерно. До Півника підходить Петрушка з тарілкою.
Петрушка
Ось зернятка, пригощайся.
Та в садочку залишайся.
Півник клює зерно, співає «Ку-ку-рі-ку!»
Петрушка сідає на ширму.
Петрушка
Діти, послухайте загадку  та назвіть її відгадку.
«Довгі вушка стирчать,
З переляку аж тремтять,
Це — сіренький побігайчик,
Звуть його — лякливий... (зайчик).
На ширмі з’являється Зайчик?:
Ви вгадали! Так, я — Зайчик,
Кличуть всі мене стрибайчик.
І давно відомо всім —
Я капусту й моркву їм.
Нумо, зайчику вухатий,
Спробуй нам затанцювати.
Діти! Зайчику допомагайте,
Дружньо разом заспівайте.
Петрушка й діти разом з ведучою співають,
а Зайчик виконує рухи за текстом пісні.
«Зайчику»  Сл. С. Шевченко, муз. С. Кондратьєва
Зайчику, плесь в долоньки,
Сіренький, плесь в долоньки,
Ось так,та ось так, плесь в долоньки.
Зайчику, тупни ніжкою, сіренький, тупни ніжкою,
Ось так, та ось так, тупни ніжкою.
Зайчику, поклонись, сіренький, поклонись,
Ось так, та ось так, так поклонись.
Петрушка
Діти! Поплескайте зайчикові!
(Діти плескають в долоньки)
А чи зайчик наш знає, яка музика заграє?
Що під цю музику можна робити:
Барабанити, спати чи крокувати?
Гра «Що слід робити?»
(Петрушка кладе на ширму барабан та відходить убік.
Діти виходять на середину залу, стають перед ширмою, обличчям до Зайчика).
Звучать уривки музичних творів. Зайчик та діти слухають музику й ви­конують відповідні рухи.
Петрушка простягає Зайчикові морквину.
Петрушка. Молодець, зайчику! Тримай морквинку!
(Зайчик дякує за частування )
Ось послухайте, малята,
Хочу щось вам розказати.
В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має,
Їй на місті не сидиться.
Як же звуть її?
(Діти відповідають: «Лисиця».)
На ширмі з’являється Лисичка.
Я пухнаста, рудохвоста,
Теж прийшла до вас у гості,
До Петрушки у садок — полюбляю я діток.
Лисичка виконує пісню.
«Пісня Лисички»
Петрушка(звертається до дітей)
Рученята піднімайте,
Всі лисичку привітайте.
(Діти піднімають руки, вітають Лисичку).
Дуже я малят люблю,
Всіх сьогодні звеселю.
Хочу з вами я, малята,
У веселу гру пограти.
Гра «Де ж наші рученята?»
Гра проводиться у формі діалогу. Лисичка ставить запитання, діти відповідають.
Лисичка закриває лапками очі. Діти ховають руки за спинами.
Скажіть мені, малята, Де ж ваші рученята?
(Удає, ніби видивляється, куди діти заховали руки.) Діти плескають у долоні, показують Лисичці руки.
Діти (разом)
Ось, ось наші рученята, всі веселі ми малята!
Лисичка знову закриває лапками очі. Діти ховають ніжки під стільці.
Лисичка
Де ж, де ж ваші ніжки?
Чи втекли шукать доріжку?
Діти тупотять ніжками.
Діти(разом)
Ось, ось наші ноженята,
Всі веселі ми малята!
Лисичка закриває лапками очі. Діти закривають личка долоньками.
Лисичка
Де ж, де ж наші малятка,
Любі хлопчики й дівчатка?
Діти відкривають личка, радісно підстрибують.
Діти (разом).
Ось де ми!
Лисичка
Яка гарна гра у вас.
Та мені прощатись час.
Лисичка йде. На ширмі з’являється Петрушка.
 Петрушка
Ведмежатко наш кошлатий
Хоче діток привітати.
(На ширмі з’являється Ведмедик).
Ведмедик
Нині свято, а не будень,
Я, ведмедик, б’ю у бубон.
Хай він лунко грає,
Хай маляток звеселяє.
Звучить музика . Ведмедик під музику
б’є у бубон, а діти плескають у долоні.
От послухайте, малятка,
І мою таку загадку.
Хто з хвостиком і вушками?
У кого лапки з подушками?
Як ступа, ніхто не чує.
Тихо, крадучись полює.
І маленькі сірі мишки
 Утікають геть від... (кішки).
На ширмі з’являється Киця разом з Петрушкою.
Петрушка: привітай, Мурочко, діток.
Киця
Мур-мур, мяу!  
Діток привітаю
Я до вас, дітки, прийшла,
Брязкальця всім принесла.
Бо музики ви чудові.
Грати разом всі готові?
(Діти відповідають разом: «Так!».)
Ведуча роздає дітям брязкальця.
Діти разом з ведучою, Петрушкою та Кицею виконують
танець-пісню.
«Брязкальця веселі»
Сл. та муз. Л. Кульмигова, рухи С. Шевченко
У дитячому садочку
На веселе свято
Малюкам подарували
Іграшок багато.
(Діти зупиняються, брязкають брязкальцями у такт музики.)
Приспів:
Дзень,дзень, дзень, дзень,
Брязкальця заграли.
Дзень, дзень, дзень, дзень,
З нами танцювали.
(Діти стоять на місці, затискуючи брязкальця в кулачках.)
Дітки, брязкальця затисніть
В кулачки міцніше,
Дружно вдарте по колінках
брязкальцем дзвінкіше.
(Діти стукають брязкальцями по колінках.)
Стук, стук, стук, стук,
Вдаримо дзвінкіше!
Стук, стук, стук, стук,
Буде веселіше!
(Діти, стоячи на місці, ховають брязкальця за спинами.)
Ведуча. А де ж ваші брязкальця?
Діти(разом). Ось!
По закінченні танцю діти сідають на свої місця.
Петрушка
      Добре я погостював:                 ,
      І співав, і танцював.
      Шкода з вами розставатися,
      Та ми будемо ще зустрічатися.
      До побачення!
Петрушка зникає за ширмою, ширма закривається.
Заняття закінчується.

Немає коментарів:

Дописати коментар