пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

Сценарій Новорічного ранку для дітей старшої групи „У веселім карнавалі Рік Новий зібрав малят”

                                                                                                                Вихователь: Соляк Н. П.,

                                                                                                           ДНЗ «Журавлик» м. Підгайці
Ведуча: Приходить свято – Новий рік, радіє дітвора
               Приходить свято – Новий рік, стрічать його пора.
               Мерщій до зали, діточки! Погляньте, скільки світла!
               Усіх стрічає, як завжди, ялиночка привітна.
(Діти під музику заходять в зал , стають круг ялинки)
1 дитина:  Не впізнать ялинку в залі, не така росла в ліску.
              Там вітри її гойдали, порошили у сніжку.
2 дитина:  Яка ошатна в нас ялинка, леліє зірочками,
               Барвисті вогники горять, радіють разом з нами.
3 дитина: У просторий світлий зал, всіх ялинка кличе,
              Зустрічає дитсадок свято новорічне.
4 дитина: Стрінем радісну годину, і співучу, й гомінку,
              В колі доброї родини у веселому танку.
5 дитина: Заспіваєм, посміхнемось, пригадаємо вірші
             До ялиночки зійдемось потупочем від душі.
Пісня « Карнавал»
5 дитина: По усіх усюдах нині, чути пісеньку дзвінку
              Всі малята в Україні, круг ялиночки в танку.
6 дитина: У веселім карнавалі, рік Новий зібрав малят,
              Зустрічати гарне свято, найчудовіше із свят.
7 дитина: За вікном біліє сніг, падають сніжинки,
             А у залі гомін, сміх, бо прийшла ялинка.
Пісня « За вікном, за вікном падають сніжинки”
Ведуча: Хто це там в кутку сумує? Не співає, не танцює.
         Ніби й свята не чекає, що за дівчинка, - хто знає?
Попелюшка: Попелюшкою назвали, бо працюю день при дні,
                 Та на святі бути  з вами дуже хочеться мені.
Ведуча:  А що трапилось, скажи? Чи не сталося біди?
Попелюшка: Знову на бал зібралась вся сімя, мачуха, сестри тільки не я…
                      Стільки роботи – повік не зробити, вікна помити, квіти полити
           Дома прибрати, зварити харчі, слова не скажеш, працюй і мовчи..
           Хочу на бал, я ще там не була, ну чому ж моя доля жорстока й лиха.
Пісня Попелюшки
8 дитина: Ось зима по нашім краї на санчатах роз’їжджає.
                   Сніжок сипле безупину. вже засипав всю Вкраїну!
9 дитина: Ой, ялинко! Як красиво! Світять зорі з висоти!
             Ой, скількох малят щасливих запросила в гості ти!
10 дитина: Грай, ялиночка, вогнями, сяйте, кульки, в промінцях!
               У добрі і дружбі з нами буде щастя у серцях.
11 дитина: Під ялинкою сьогодні все лунають голоси
               Здрастуй свято Новорічне! Свято радості й краси!
Пісня „А зима сипле сніг лапатий”
(Виходить на середину залу дівчинка-ялиночка)
Ведуча:  В новорічну ніч чарівну, відбуваються дива,
          Під ялинкою сьогодні добра казка ожива.
Ведуча: У лісі , ой у темному, де ходить хитрий лис,
         Росла собі ялиночка  і зайчик з нею ріс. (Під музику стрибає Зайчик)
Зайчик: Ой, ялинко, зелененька, ти колись була маленька,
А тепер ти ось яка, пишна, гарна і струнка.
Швидко ти набрала сили, сонце й дощ тебе зростили.
Я, сіренький для забав, під ялинкою стрибав.(заходить хлопчик)
Хлопчик: Раз я взувся в чобітки, одягнувся в кожушину,
                Сам запрігся в саночки, і поїхав по ялинку.
                 Довго в лісі я блукав, і ялинку відшукав,
            Ось стоїть вона яка, пишна, гарна і струнка.
             Рубану її разочок, покладу у саночки,
             Повезу у дитсадочок, будуть раді діточки.
Ведуча: Поряд Мишки  пробігали, чують стукіт у ліску,
          Підікрались вони нишком, тихо кажуть  хлопчаку.
1 мишка: Зачекай хвилиночку, не рубай ялиночку. Пік, пік, скоро Новий рік.
            Прийдуть з лісу всі звірята, круг ялинки танцювати.
Хлопчик: Мишки, сірі, ви  біжіть на свою стежинку,
           А мені не заважайте, рубати ялинку.
Ведуча: Сіли Мишки осторонь, і тихенько плачуть
         Коли дивляться  із лісу білий Зайчик скаче.
Зайчик: Що ти, хлопчику зробив? Чим ти Мишок  засмутив?
Хлопчик: Хочу, Зайчику, на свято, я ялинку цю зрубати.
Зайчик: Що ти, хлопче, не рубай нас ялинки не лишай,
          Цю ялинку всі ми любим, ростимо її, голубим.
Хлопчик: Ця ялиночка на свято, так потрібна всім малятам.
Ведуча: Повз ялинку Їжачок з Лисичкою проходили
          І до Хлопчика благально і тихенько промовили.
Лисичка: Ми ялинкою цією завжди всі милуємось.
Їжачок: Біля неї свято ми, зустрічать готуємось.
Лисичка: Я веселая Лисичка, маю гарне, біле личко.
Гарний голосочок маю, тож на святі заспіваю.
Пісня Лисички
Їжачок: Я маленький Їжачок, в мене є сопілочка,
          Буду весело я грати, а звірята – танцювати.
Лисичка: Тож задумайсь на хвилинку, яке свято без ялинки?
Хлопчик: Досить вже мене вмовляти, іншу йдіть собі шукати
            Цю ялиночку-красу я в садочок відвезу. (рубає ялинку)
Ведуча: Звірі думали, гадали, що робити їм – не знали          
          Сперечалися, кричали, як вмовити хлопчика.
          І незчулися коли, розбудили Вовчика.
Вовк: Що за шум, що за крик, до такого я не звик
     Чому так ви кричите, спати ж ви не даєте?
Ведуча: Звірі швидко без упинку, розказали про ялинку.
Вовк: Хлопче ти не будь таким, бо я зараз тебе зїм
           Зла тому ми не бажаєм, хто і нас не ображає.
       Ти ялинку не чіпай, а дітей сюди гукай
       Будем ми тоді разом, веселитися гуртом.
       Зараз будуть всі звірята, цю ялинку прикрашати.
Лисичка: Гарне діло прикрашати, тільки де нам серед лісу іграшок узяти?
Їжачок: А у мене грушечки, і грибочки й яблучка,
            Зараз ними ми прикрасим на ялинці гілочки.
Лисичка: Ось погляньте до ялинки, позліталися Сніжинки
            Круг ялиночки кружляють і на гілочки сідають.
1 Сніжинка: Летять , летять сніжинки кружляють круг ялинки,
                  Сріблясті ми красиві, легенькі і грайливі.
2 Сніжинка: На гілочки сідаєм, ялинку прикрашаєм
                 В сріблиночках вона, як фея лісова.
                 Чарує всіх звіряток, ялиночка на святі.
2 мишка:  Ось і гарна вже ялинка, можна святкувати,
                   тільки треба всім гуртом ведмедів гукати.
Всі разом: Гей , Ведмедики вставайте, з нами  свято починайте.
(Заходять два ведмеді)
1 ведмідь: Чому всі ви шумите? Спати нам не даєте?
              Хто із вас іще не знає? Взимку ми відпочиваєм.
2 ведмідь:  Кажете що буде свято? Свято люблять всі звірята,
               Може статись що тут щось смачненького дадуть?
Ведуча: От тепер вже справжнє свято, і час пісеньку співати.
Пісня звіряток
Ведуча: Що це стались за дива? В нас ялинка ожила.
Ялинка: Дуже дякую звірята, що не дали мене зрубати,
Ми ялиночки завжди, радість вам даруєм і на святі красотою ми усіх чаруєм.
Та чи добре памятають ті, хто нас рубають,
що ялинки після свята всі повикидають.
Не рубайте, не губіть, деревця, малята,
Завжди серденько тремтить у нас перед святом.
Хлопчик: Зрозумів помилку я, ось вам всім моя рука.
            Буду я тепер звірята, всю природу зберігати.
Ведуча:  Наше свято триває, але кого з нами тут немає?
Діти: Діда Мороза!
Ведуча: Давайте всі разом його покличемо. Дідусю Морозе, іди до нас на свято! Ще раз покличемо. (Заходить Дід Мороз)
Дід Мороз: Я йду, йду, чекайте діти, принесу для вас усіх,
                Сніг, мороз, на шибках квіти, а в серця і радість, й сміх,
                Добрий день вам, добрі люди, щастя вам у хату.
                Хай добробут в сімях буде, і тепла багато.
                А здоровя та любові, повну – повну чашу.
                 Хай прилинуть дні чудові у родину вашу.
Ведуча: Добігає рік до краю, кілька днів лишилось.
         Хай здійсниться я бажаю, все що не здійснилось.
Дідусю Морозе, а ти чому сам прийшов? Де твоя внучка Снігуронька?          Щось вона забарилася. Діти, покличемо Снігуроньку.
Діти: Снігуронько іди до нас на свято! Снігуронько іди до нас на свято!
Снігуронька:  Я спізнилася на свято, в мене справ було багато.
                   Попелюшці помагала, щоб вона не сумувала.
                   Ми зробили всю роботу і прийшли до вас в садочок.
Снігуронька: Я Снігурка білолиця, за мене кращої нема,
                  Від мене сніг навкруг іскриться, і добрішає зима.
                  З Новим роком! З новим щастям! Я вітаю друзі вас.
                 Свято любе і прекрасне вже прийшло в садок до нас.
Пісня Снігуроньки
Дід Мороз: Ох і гарно навкруги, вітерець гуляє,
               На дерева, на луги , білий сніг лягає.
              Хоч зима прийшла до нас, заганя до хати,
                  Та тепер нам саме час Рік новий стрічати. (Заходить Новий рік.)
Всім добрий день в добрий час, я прийшов уже до вас,
Зустрічі я дуже радий, то ж послухайте пораду.
Щоб весь рік щасливим бути, треба силу вам здобути,
І нітрішки не лінитись, а щодня, щодня, трудитись.
Тож працюйте всі, трудіться, лінь женіть і не лініться.
Щастя щиро всім бажаю, з новим роком всіх вітаю.
Дід Мороз: Незабаром Новий Рік і Різдво Христове,
               А чи діти ці свята ви стрічать готові?
Діти: Готові!
Дитина: Вже Різдво надходить, свіжий хліб печеться,
А кутя почула і собі сміється,
А на ту розмову свіже сіно каже: Скоро боже тіло тай на мене ляже.
ПІСНЯ „Новий рік прийшов на Україну”
Ведуча: Новий рік ступає на поріг, несе в дім щастя, радість та надії,
          Кружляє весело зимовий білий сміх, вселяє в душі світлі теплі мрії.
     Хай з Новим роком Різдво у вишиванці, розбудить Вас щасливо вранці!
     І принесе у Вашу хату, Радість й усмішок багато.
     Розбудить приспані надії, достатком й щастям Вас зігріє,
     Зігріє сонцем і любов’ю та подарує всім здоров’я.
Дід Мороз: Із Новим роком всіх поздоровляю!
                    Здоров’ячка міцного, радості бажаю!
Дарунки я приніс для кожної дитини. Ось тут вони, в моїй торбині
Тож дарунки новорічні всі тримайте та подякувати не забувайте.
Ведуча: А на закінчення свята поведемо хоровод  « У лісі, лісі, темному»
Дід Мороз. Я на прощання всім вам чесно обіцяю:
                    Наступного Нового року – знову завітаю!
Ведуча: З неповторним Новим роком, щиро вас вітаю.
               І здоровя з кожним кроком, успіхів бажаю.
               Смачних страв на Святий вечір, і дзвінкої коляди. 
               Щоб з Різдвом в сяткові двері, щастя й радість увійшли.
(Дід Мороз роздає дітям подарунки)

Немає коментарів:

Дописати коментар