пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

Ранок "Міс Україночка" (старша група)




Підготувала

музичний керівник  Курило О.Б., Підволочиський ДНЗ

Свято проводиться напередодні 8 Березня
Ведуча 1: Слухайте, слухайте!
Ведуча 2: Не кажіть, що ви не чули.
Ведуча 3: Не кажіть, що ви не бачили.
Ведуча 4: Сьогодні в нашому садочку свято.
Дитина:  Весна прийшла й заграла, як сопілка ,
У цей святковий, гарний час
В садочку нашім конкурс,
Ми всіх запрошуємо Вас.
Дитина:  Любі гості! Вас вітаємо ми щиро,
Гостинно здивує наш дитсадок
Уклін Вам, шановні, з любов'ю і миром
І успіхів, як у великих зірок.
Ведуча:  Добрий день, любі друзі! Ми раді вітати Вас в цій залі. Сьогодні ми
                зібралися для того, щоб відзначити красу, талант та чарівність
                гарних красунь, учасниць конкурсу Міс Україночка, яке сьогодні
                відбудеться в нашому садочку. Наші учасники ще дуже юні, але
                вони хвилюються, як дорослі,адже це перший конкурс в їхньому
                житті. Та ми впевнені, що в них усе вийде якнайкраще,
                сподіваємось ви будете щедрі на оплески.
Дитина: В нашім садочку, як квіти в віночку
Дівчата чарівні усі розцвіли.
І поки до конкурсу вони готуються
Ми представляєм наше журі
Оголошення журі конкурсу.
Дитина:  Линь же музико, в небо гучніш,
В добру путь лупай, в добрий час.
Вище голову, йдіть веселіш,
Ми усі так чекаєм на вас
Хлопчики заводять дівчаток
Конкурс «Знайомство»
Ведуча:   Кожна учасниця творчо обдарована дитина. В іншому випадку не
                 були б вони зараз на нашій сцені. Творчість кожної з них ви зараз
                 зможете побачити. Що ж, побажаємо удачі нашим конкурсанткам.
Дівчата гарні, чарівні тендітні,
Любі, ласкаві, співучі, привітні.
Мрії казкові в душі своїй мають,
Тож конкурс «3найомство» ми починаєм.
Учасниця 1:  Спочатку Вам представлюсь я.
Христинка я - ось моє ім'я.
Весела я, спритна і дружня,
І до розваг не байдужа.
І по секрету Вам скажу,
Що на місці я не сиджу.
Люблю співати, танцювати,
Люблю я друзів розважати.
Мрію відомим вокалістом стати,
Як Наталка Могилевська, хочу я співати.
Учасниця 2:  Я Юля - дівчинка завзята,
Вмію я співати й танцювати.
Я сумна ніколи не буваю,
Бо багато гарних друзів маю.
Я до журі звертаюсь - там серйозні люди:
Оцінок не жалійте ви для нас,
Хай кожен конкурс на дванадцять буде,
Ми дуже просимо всі Вас .
Учасниця 3:  Я Русланка - серйозна
і вже не мала,
У мами донька не одна,
Хоча інколи й сумую,
Та ніколи не нудьгую.
Мультик «Ну, постривай»
Дивитись полюбляю
І в цей час морозиво з'їдаю.
Мрію на коні навчитися скакати
І, як Тіна Кароль, ведучою
в «Танцях із зірками» стати.
Учасниця 4:  Я Марта, гляньте, гарненька,
Чепурненька і рум'яна.
Тонку талію я маю,
І висока, і струнка, подивіться - ось така!
Люблю на природу часто виїжджати
Там із котиком маленьким
Веселенько гратись.
А ще хочу естрадною зіркою стати,
І як Наталя Бучинська чудово співати.
Учасниця 5:  Я Ірина - дві косички,
Я є ростом невеличка.
Люблю мультики дивитись
І в люстерку покрутитись,
Та при сонячній погоді
Побувати на природі,
Зачіску люблю лялькам робити.
Мрію знаним перукарем стати.
А ще, як Ірина Білик, чудово співати.
Учасниця 6:  Є у Тані тато й мама,
Я є - донечка слухняна,
Влітку люблю метеликів збирати,
Вдома з іграшками грати.
Є у мене котик Мурчик ,
Друг у мене він чудовий.
Люблю його лікувати,
Мрію лікарем я стати.
Учасниця 7:  Я вкраїночка мала, Вірусею звуся,
В Підволочиську я живу,   
Й дуже цим горджуся.
Українка, галичанка,
Я садочку «Дюймовочка» вихованка.
Я красива і струнка, гарні очі маю,
Я моторна і швидка, Як бджілка літаю.
Учасниця 8:  Я Юлечка - красотулечка,
Татова принцеса.
І трудитись я люблю, мамі помагаю,
За Несторком я малим вміло доглядаю.
Люблю музику й пісні, люблю танцювати.
Моя мрія у житті    артисткою стати.
Якщо трапиться таке: мрія не здійсниться,
Я прийду у паш садок й тут буду трудиться
Учасниця 9:  А я дівчинка одна.
Наче квітка, чарівна
Мила, добра і вродлива.
До роботи не лінива.
Ніжна і красива,
Як заморська краля.
Ведуча:  Ось і познайомилися ми із нашими учасницями. Дуже добре і цікаво
                 розповіли про себе дівчата, журі наше все це оцінює, а ми
                 продовжуємо. А зараз діти заспівають пісеньку про маму, адже із
                 настанням весни до нас приходить жіночий день, і ми хочемо
                 привітати своїх матусь.
Пісенька «Кращої від рідної мами я не знаю»
Кращої від рідної
Мами я не знаю.
Я тобі матусенько,
Пісню заспіваю.
Намалюю сонечко,
Квіточок багато
Дорогу матусеньку
привітаю з святом.
Ведуча:   Зараз знову конкурс «Голосок дзвінкий я маю». Якщо запитати у
                 наших конкурсантів, що їм найбільше подобається робити то вони
                 скажуть «Співати».
Нехай радіє щедрий край
І мова наша солов'їна.
Таланти люба зустрічай,
Ласкава ненька Україно!
                Все у житті починається з малої о, 3 маленького зернятка виростає
                колосок, а з колоска ~ велика і пухка хлібина, ну а з маленьких
                діток виростають чудові артисти і співаки. Нашим конкурсанткам
                показати свої таланти допоможуть хлопчики - джентльмени.
Хлопчик 1:  Ще в колисці немовля
Слово «мама» вимовля
Найдорожче в світі слово
Мамо, матінко, матусю
Називаю Тебе я
Рідна ненечко моя.
Ведуча. Любі матусі для Вас звучить пісня «Для матусі» у виконанні____
Пісня «Для матусі»
Мамо, добре, що ти є,
Ніжне сонечко моє.
Від твоєї теплоти
Так і хочеться рости.
Найгарнішу, найдобрішу,
Я люблю тебе найбільше.
І коли доросла стану,
Теж любить не перестану.
Хлопчик 2:   Люба матусю, тебе я вітаю,
Радості, щастя, здоров'я бажаю.
Хай тобі сонечко світить яскраво,
Квіти буяють і стеляться трави.
Ведуча. А зараз про те, як себе почувають паші дівчатка - конкурсантки у цей весняний час вам заспівають_____________________________
Пісня «Я пісеньку співаю»
Я пісеньку співаю веселу і просту,
Про те, що сонце сяє, щасливою росту Ля-ля, ля-ля,
Щасливою росту.
А пісенька привітна у небо хай летить,
Із сонечком, із вітром, з пташками гомонить
Ля-ля, ля-ля.
З пташками гомонить.
Хлопчик 3:   Я сьогодні знаєте,
Що оце зроблю?
Я скажу матусі,
Що її люблю.
Буде для матусі
Ще один дарунок -
Від усього серця
Ніжний поцілунок.
Ведуча. Продовжує наш концерт______________________________________
Вона мріє стати зіркою великої сцени, і ми надіємося, у неї все вийде. А зараз вона порадує вас своїм співом і виконає для вас пісню про маму.
«Пісня про маму»
Намалюю я матусі квітку лісову,
Намалюю сонечко, річку і траву,
Бо весела і зелена йде до нас весна,
А в її долонях чистих зоряна роса.
Посміхнулася матуся радісно мені
І навколо забриніли співи голосні.
В цей чудовий день весняний побажаєм вам,
Щоб усі на світі діти радували мам.
Хлопчик 4:   Мама вишила мені
Квітами сорочку.
Квіти гарні, весняні
Для свого синочка.
Вишиваночку візьму,
Швидко одягнуся.
Підійду і обійму
Я свою матусю.
Ведуча. Продовжить наш концерт____________________________________
Вона підготувала пісню про те, як вона готувалася до свята
«Пісенька про плаття»
А я дівчинка мала,
Гарне плаття одягла.
Буду в цьому платті
Танцювать на святі.
Так, так - 5 р.
Танцювать на святі.
Я висока і струнка,
Бо я дівчинка така.
Я красуня в ньому
І в садку і вдома.
Так, так -5 р.
І в садку і вдома.
Ведуча:  Всі переконалися, що наші дівчата вміють гарно співати, а зараз переходимо до наступного конкурсу «Господинька».
Українська славна хата,
Травами завжди багата,
А чи гарні господині
Чарівні наші дівчата?
(дівчатка готують бутерброди)
А зараз ми пропонуємо музичну паузу (пісню виконує хлопчик)
Пісня «Три бажання»
Я піду до моря,
Коли підросту.
Там я упіймаю
Рибку золоту.
Вибач мені, рибко,
Я прийшов з проханням:
Виконай будь ласка, Три мої бажання.
Перше - хай насняться
Дітям гарні сни,
Друге - хай здійсняться
Потім всі вони.
А вже третє рибко
Я тебе попрошу
Ти скажи Христинці,
Що вона хороша.
Гра «Впізнай подружку»
Ведуча:  Всіх присутніх в залі
хочем привітати,
пісню українську
для всіх заспівати
Пісня «Ти казала в понеділок»
Ти казала з понеділка
Дзвониш мені на мобілку,
Та мобілка, от біда,
Іграшковою була.
Приспів.        Ти ж мене підманула,
Ти ж мене підвела.
Ти ж мене молодого
З ума з розуму звела.
Ти казала у садочок
Підем разом пити сочок.
Я прийшов, тебе нема,
Підманула, підвела.
Із вівторка по четвер,
Готували ми концерт.
Знов в садок не прийшла,
І мене ти підвела.
Ти казала у неділю
Справим ляльчине весілля,
Поки шили ми фату,
Поламали молоду.
Вдвох годинник поламали,
Та на мене їй сказали,
Але цього я не знав,
У кутку за двох стояв.
Ведуча:  Паші маленькі красуні не тільки гарні ззовні, а ще й трудівниці та
 мамині помічниці. Тому наступний конкурс називається 
«Попелюшка». Згадаємо, як у казці «Попелюшка» вдягала на бал
  своїх сестер і мачуху, швидко робила їм гарні зачіски. Наші
  дівчатка покажуть вам, які зачіски вони вміють зробити для своїх улюблених ляльок.
Дівчатка роблять зачіски, а ви хлопчики відповідайте: любите
слухати казки? Казки - це чарівна країна, де добро завжди перемагає
  зло. Упізнайте, з якої казки ці рядки, але не викрикуйте, дослухайте загадку до кінця.
1.        На городі що за черга?
Дід і баба тут стоять,
Тягнуть щось поперед себе
І не витягнуть ніяк.
Казку швидко ви впізнайте
І героїв упізнайте (Ріпка).
2.        Хто кругленький і смачненький
Із віконця скік та скік.
Втік від баби і від діда.
До лисиці на язик (Колобок).
3.        Що за хата, що в ній тісно
Мишці, зайчику, вовку?
Нумо, діти, казку швидко
Відгадайте ви таку (Рукавичка).
4.        Чоловічок цей маленький,
Ключ шукає золотий.
Гострий, довгий, дерев'яний,
Всюди ніс встромляє свій,
Поміркуйте, поспішіть,
Як же звуть його скажіть (Буратіно).
Ведуча:  Молодці хлопчики. А зараз подивимося, які зачіски зробили
                дівчатка своїм лялькам. Оцінка журі.
Ведуча:  А зараз останній конкурс «Дефіле капелюшків». Поки дівчатка
                готуються до конкурсу, хлопчики прочитають вірші для своїх мам.
Хлопчик 1.    Мама, мамочка, матуся,
Я до неї пригорнуся.
Вона добра і привітна,
Ніби сонце в небі світла.
Хлопчик 2.    Гарна, добра, щира ненько,
Ти одна така рідненька.
Як же хороше з тобою.
Будь завжди, завжди зі мною.
Хлопчик 3.    Хто мені розкаже казку?
Хто щедріший всіх на ласку?
Ти, матусю, наймиліша,
В цілім світі найрідніша.
Хлопчик 4.    Хто нас ніжить і голубить,
Пестить , гладить, ніжно любить,
Пригортає до серденька?
Ти, моя найкраща пенька.
Конкурс «Дефіле капелюшків».
Ведуча:  А тепер настав час журі підбити підсумки нашого конкурсу. Поки журі радиться до вашої уваги пропонуємо танок.
Ой заграйте, музики.
Маю гарні черевики.
Починайте скорше грати,
Бо хочеться танцювати!
Танець «Гарна я»
Виходить одна дівчинка.
Всі виходьте танцювати.
Бо прийшли музики грати.
Дайте лиха закаблукам,
Щоб почули аж в Прилуках.
Виходять дівчатка, стають в шеренгу.
Вийду на вулицю - гарна я!
Туди-сюди повернуся - гарна я!
Кругом себе оглянуся - гарна я:
Яка була моя мама - така я!
Вибігає один хлопчик.
Ой виходьте, хлопці, на високу гірку,
вибирайте, хлопці, ви найкращу дівку.
Вибігають хлопчики, стають за дівчатками. Одна пара стає попереду всіх, співає і танцює.
Хлопчик:      По дорозі жук, жук,
По дорозі чорний.
Подивися дівчинонько,
Який я моторний!
Дівчинка:      По дорозі галка,
По дорозі чорна,
подивися козаченьку,
яка я моторна.
Ведуча:  Журі порадилося і вже може оголосити результати конкурсу.
                Запрошуємо наших конкурсанток. Давайте зустрінемо їх
                бурхливими оплесками. Для оголошення результатів конкурсу
                слово надається...
Ведуча.  Шановні діти, гості, батьки! Ми вдячні вам за співпрацю, розуміння
                і давайте надалі жити в мирі і дружбі.
Пісня «Давайте в дружбі жити»
Давайте дружно жити,
Щоб легко нам було
І кожного любити
І всім нести тепло.
Нехай нам сонце світить,
Любов зігріє нас,
Нехай пісні у світі
Лунають повсякчас.
Давайте жити в мирі,
Немов одна сім'я.
Слова даруймо щирі
Всім людям ти і я.
        Прийміть мої щирі, теплі і сердечні вітання з нагоди найсвітлішого свята весни - дня 8 Березня. Нехай у вас не буде образ і негараздів, хай збудуться великі і маленькі мрії, а всі ваші проблеми вирішаться легко і просто. І якщо на ваших очах раптом з'являться сльози, то нехай це будуть сльози щастя.
Нехай ваші посмішки частіше зігрівають нас!


Немає коментарів:

Дописати коментар