пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

Ранок "Свято іграшки"


Підготувала
музичний керівник
Попроцька Д.Г.,  Підволочиський ДНЗ.
Діти заходять в зал під музику «Маленькая страна». Ідуть по колу з іграшками, стають у шеренгу.
Ведуча: Добрий день Вам гості,
Шановні дорослі.
Запрошуємо на іграшкове свято
Вас сьогодні завітати.
Сьогодні діти у нас незвичайне свято,у нас в гостях іграшки. Зверніть увагу на них,без них нам було б не цікаво гратися. Подивіться які вони яскраві, різнобарвні,цікаві,нові,наші улюблені.
Дитина: Ми дівчатка і хлоп'ята,
Любим з іграшками грати.
їх ми любимо,цінуєм
І ніколи не нудьгуєм.
Дитина: Лялька,зайчик,ведмежатко,
І відерце і лопатка -
Всі ці іграшки чудові
І нові і кольорові.
Дитина: Іграшки для нас мов друзі
З ними розмовляють,
Навіть свої таємниці
Ми їм довіряєм.
Дитина: Ми про сльози забуваєм,
Коли з іграшками граєм
Кожну іграшку любіть
Не ламайте,бережіть.
Пісня «Наші іграшки»
Після пісні діти кладуть іграшки на лавочку, сідають на стільчики.
Ведуча: А зараз дорогі гості,ми розповімо вам,з якими іграшками наші діти
               найбільш люблять гратися.
Виходить хлопчик з м'ячиком.
Дитина: Кинем в річку - не потоне,
Б’єш об стінку — він не стогне.
Будеш вниз його кидати -
Стане вгору підлітати.
Ведуча: Давайте пограємо з м'ячиком.
Гра «Гра з м’ячиком»(діти стають в коло)
Ведуча:  В мене є веселий м'ячик,
Подивіться як він скаче    (ударяє м'ячем об підлогу)
Вгору м'ячик полетить,
І на сонці заблищить,   (підкидає м'яч вгору)
Саша,(Іра,Оля....)
М'ячик швидше ти спіймай
І мені його віддай    (по черзі кидає кожному із дітей)
Швидше руки виставляйте
М'ячик руки доганяє.
Ведуча: Ось які спритні наші діти. А що ще можна робити з м'ячиком?
Діти: Підкидати,ловити, котити,кидати один одному.
Ведуча: Але м'ячик щось хоче сказати мені (прикладає м'ячик до вуха ніби
               слухає). М'яч мені сказав,що він стомився і хоче відпочити, то ж
               пограємо з другою іграшкою.
Дитина: Над усе люблю ляльки
З ними граюсь залюбки
Одягаю,роздягаю
Часто лялечок купаю,
З ними завжди я дружу
Не ламаю ,бережу.
Дитина: І намисто і віночок,
Й стрічки наче пелюстки,
В ляльки - вишита сорочка
І червоні чобітки.
Пісня «Пісня про ляльку»
Дитина: Ми круг з лялькою підем,
І таночок заведем
Будем з лялечками гратись,
Веселитись танцювати.
Дитина: Сумно лялькам вже сидіти,
І на діточок глядіти,
Наші лялі хочуть встати,
З нами хочуть танцювати.
Танець з ляльками.
Грає музика,заходить дівчинка - королева музичних іграшок. Вихователь вносить скриньку,в ній лежить (барабан, брязкальце, сопілочка)
Ведуча: Подивіться,хто це завітав до нас на свято?
Дитина: Я королева іграшок,
Та не простих,музичних
Із ними гратися усім,
Потрібно теж незвично
З них звуки треба добувати.
А як,потрібно вам сказати,
Я зараз вам їх покажу,
А ви скажіть як їх назвати.
Ведуча: Давай подивимось,що ж там лежить! (дівчинка виймає барабан,б'є в
               барабан). Діти,що це?
Підходить хлопчик бере палички.
Дитина: Веселяться палички,
Граються, стрибають.
Барабанять голосно,
Так завзято грають
Бум - бум! Тара - рам!
Ось який барабан!
Стукає паличками по барабану.
Ведуча: А це що таке? (виходить дитина бере брязкальце)
Дитина: У дитячому садочку
На веселе свято
Малюкам подарували
Іграшок багато.
Дзень - дзень,дзень - дзень
Брязкальце заграло
Стук - стук, стук - стук
Веселіше стало.
Ведуча: Давайте діти, брязкальця візьмем,
В спритні рученята,
І гратися всі почнем
Весело завзято.
Гра з брязкальцями (стоять після гри в колі.)Королееа іграшок виймає останню іграшку — сопілочку. Ведуча питає що це?
Дитина: Як сопілочка заграє
Всіх дітей розвеселяє
Тож виходьте танцювати,
Буде вона добре грати.
Хоровод «Сопілочка»
Ведуча: Бачите діти,є навіть музичні іграшки, з якими ви теж дуже любите
               гратися. Зараз ми їх заховаємо у скриньку,будемо потім гратися у
               групі. А які ще іграшки ви любите? Виходить дівчинка з пірамідкою. Дитина: Піраміди гарні нові,
В них кілечка кольорові.
Кільця я порозкидаю,
А хто перший їх збере —
Пірамідку враз складе.
Гра «Хто швидше складе пірамідку»
Ведуча: А ще наші діти люблять будувати щось складати з кубиків,цеглинок. Дитина: Діти наші не сумують
Хату з кубиків будують
В них є кубиків багато
Височенька вийде хата.
Дитина: Улюблена іграшка моя,
Це машина грузова
З усіма дітьми дружу
Різні грузи їм вожу.
Дитина: Є в колекції у мене
П'ять машин: одна зелена,
Дві червоні ,чорна й біла,
Не стоять вони без діла,
Возять кубики завзято
Із кутка в куток звіряток
А коли нема бензину
В гаражі стоять машини.
Гра «Хто скоріше перевезе цеглинки»
Ведуча: Діти,а які ще іграшки ваші улюблені?
Дитина: В мене іграшок багато,
З ними я люблю пограти.
Але більш понад усе
Люблю котику тебе!
Дитина: Я ведмедика люблю
Не скубу його,не б'ю,
Я беру малого в ліжко
Пригорну і вкрию ніжно.
Заспіваю: Люлі - лю!
Я ведмедика люблю.
Виходить три хлопчики або дівчатка ,в руках тримають песиків.
Дитина: Мій Барсик,він отакенький маленький
І усенький руденький
Білі вушка і ніс
І ще бубликом хвіст.
Дитина: А це Сірко,
Він гавкає,стрибає
Діток забавляє
Привітайтесь з песиком
Гратися з ним весело.
Дитина: А мій Тузик волохатий
Стрімголов біжить до хати
Щоб у нього не спитав
Та на все він тільки : «Гав».
Дитина: Ти зайчатко Довговушку,
Не тікай від мене,
Не ховайся поза кущик,
У траву зелену
Треба в хаті з іграшками,
Мирно дружно жити
Ти ж не дикий сірий заєць
Ти з сукна пошитий.
Гра з котом , ведмедиком зайчиком.
Дитина: Наш рідненький дитсадок,
Чарівний світ казковий
Тут ми швидко підростаєм,
Тут теплом усіх маляток
Обгортають з різних літ,  
Бо до школи поспішаєм
І щасливі малюки,   
Забирають всі ляльки.
Дитина: В дитсадочку нашім ріднім
Граємось ми залюбки
В кожній групі є гарненькі
І чудові іграшки.
Дитина: Дитсадок, дитсадок
Скільки сонця в цьому слові
Дитсадок, дитсадок
Скільки ласки і любові.
Дитина: Розквітай наш дитячий садок
Світлих мрій і надій світлиця
Хай сіяють усмішки діток
Тепле сонце рум'янить їм лиця!
Пісня «Що таке наш дитсадок»

Немає коментарів:

Дописати коментар