пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

Свято літа «Літо,літечко прийшло і тепло всім принесло»


Підготували :
Деркач О.Б.
Черепаха О.В.,
муз керівники ТДНЗ №37.

1 ведуча. Прокидається лагідне сонечко,
Світить нам із блакитних висот.
Кожного ранку синочків і донечок
Тата й мами ведуть у садок.
Ведуча. Як волошки, як квіти чарівні,
Хай ростуть в дитсадках малюки.
Хмарки, небо, веселка і сонечко
Посміхаються нам залюбки!
1 ведуча. Настало літо, літечко чудове!
Милують нас погожі, ясні дні.
Тепло і радість нам дарує знову
Яскраве сонечко, що світить у горі!
З'являються «сонечко» і три «промінчика» - діти мол. групи /
Сонечко.
 Я – сонечко тепле, привітне , ясне.
І завжди я з тими, хто любить мене, / 2 /
Хто любить і кличе мене.
Ведуча. / показує на дітей – «промінчиків» /
Веселі промінці – яскраві сонця діти –
Забігли у садочок – як нам не радіти ?!
1 промінчик.
 Нас, Промінчиків, багато.
Ми забігли у садок,
2 промінчик.
Щоб зустріти з вами свято
І потішити діток.
(танок сонечка і промінчиків)
1 ведуча. Усе навколо літу радіє:
І ліс, і поле – все зеленіє!
Ростуть у лузі травичка й квіти…
Хороші друзі в ясного літа!
/Виходять 4 дівчинки в різному вбранні : зеленому, жовтому, червоному, синьому /.
1 дитина.
 Я – зелений колір літа, колір листячка і трав.
Пригадайте, як укритий у зелену ряску став.
2 дитина.
 Я – гаряче жовте жито, я – співучий колосок,
Я - кульбабками укритий на леваді острівок.
3 дитина. Я – блакить небес безкраїх, синя річка у ярах.
Колір хвилі водограю і волошки у житах.
4 дитина. Я – багряний захід сонця, вогник ватри уночі,
Стигла вишня край віконця, я – жариночка в печі.
Ведуча. Ось яскраві фарби літа в полі й затишку садів.
Треба людям відпочити від зимових холодів.
1 ведуча. Які гарні сьогодні наші дівчаточка,
Яскраві фарби літа!.. Правда ж ?!
(таночок рок-н-ролл)
Ведуча. Свято літечка в садочку
Ну й весела ж ця пора
Свято сонця, сміху, квітів
Розважайся дітвора
Ліс і ліки звеселяють
Все у пишному вбрані
Бо чудові влітку дні.
1 дитина.
Літо сонечком іскриться
 Промінці дарує нам
На шовковистій травичці
Грно гратись малюкам
2 дитина.
Вітерець легкий співає
Тиху пісеньку свою
Політає і гойдає
Кожну квіточку свою
3 дитина.
А ми пісню заспіваймо
Літу, сонечку й росі
Дзвінко, хай вона літає
І дарує втіху всім
Пісня «Літо золоте»сл. і музика О.янушевич
Звучить лагідна музика. До зали входить Літо.
Літо:
Я — Літо тепленьке,
Прийшло до вас швиденько.
На лісовій галявці
Кружляю я у танці
Чуєте, як ліс шумить,
А про що він гомонить?
Ліс багатий влітку:
От погляньте, дітки
. У моєму чарівному лісі росте зелена м'якенька травичка.
(Діти спершу присідають, а потім повільно підіймаються, показуючи, як росте травичка.)
Над травичкою літають метелики.
(Діти стають на носочки, «летять» по колу, махаючи ручками.)
А ще у лісі ростуть квіти: червоні, сині, жовті.
(Діти роблять рухи, «збираючи квіти».) 
Вони запашні та дуже гарні.
(Діти «нюхають» квіти.)
Їх легенько гойдає вітерець-пустунець.
(Діти піднімають руки вгору та хитають ними.)
Мої квіточки дуже люблять метеликів, бо вони легенько пурхають над ними.
(Діти знову «літають».)
В лісі ростуть високі, стрункі дерева.
(Діти стають на носочки та тягнуть руки вгору.)
Їх також гойдає вітерець.
(Діти хитають ручками.)
На деревах сидять пташки і співають гарних пісень.
(Діти імітують рухи крилець птахів та їхнє щебетання.
Діти (по черзі)
Здрастуй, любе літечко!
Чарівна пора!
Як тебечекала вся
Наша дітвора!
дитина.
Гарно сяє сонечко,
Квіти розцвіли,
    Мерехтять метелики,
    Бджоли загули!
дитина.
Дні настали лагідні,
Сонячні, веселі!
Нас катають гойдалки,
Крутять каруселі!
Ведуча.  Добре літо і ласкаве, що ж ти нам подарувало?
Літо.
Вам від мене тиха річка
Тепла вам у ній водичка
Гляньте вже на ній хмаринка напливає
Літній дощик накрапає
Дощик радо зустрічаймо
Пісенькою звеселяйте
Пісня «Іди, іди співає земля»сл.і музика В.В.Лисенко
Дитина. Сонечка нема на мить
Дощ по стежці тупотить
Ой! Як дощик накрапає
Нам співати заважає
Парасолька ось яка:
 І яскрава і легка
Парасольку розкривай
Свій таночок починай.
 Танець «Парасольки»
 Ведуча. Ось веселі каченята
Прийшли літо привітати
Всі у коло жваво станьте
Свій таночок починайте
(таночок маленьких каченят)
Ведуча: Дякую вам, малята за чудовий таночок. Чудове літечко приходить до нас  зі своїми дарами: сонечком, теплом, квітами та ягідками. А ще прислало літо до вас на свято свою подружку. А хто вона – вгадайте:
 Ця маленька трудівниця мед збирає  як годиться:
Все у вулик, все у соти, не цурається роботи.
Діти: Бджола.
Ведуча: Так, вірно. А чи знаєте ви цікаві історії, пов’язані з бджолами?
Діти читають вірш  у ролях (слова автора читає вихователь)
Автор: Проти сонечка квітник – тут Юрась гуляти звик.
              Зазира  у квітку кожну:
Юрась: Чи тебе понюхать можна?
Бджола: Нюхай, нюхай та гляди, щоб не скоїлось біди, -
Автор: Шелестить увесь квітник. Раптом наш Юрась у крик:
Юрась: Ой, ой, ой!
Автор: Біжить щосили.
Юрась: Мамо, квітка укусила.
Автор: Мама каже:
Мама: Укусити аж ніяк не можуть квіти.
Юрась: Хто ж тоді, -
Автор: Юрась питає,
Юрась: Укусив мене? Не знаю.
Автор: Чи не можете малята ви Юрасеві сказати?
Ведуча: Так. Дійсно кумедна історія. Діти, ви чуєте? Це Бджілка летить до нас.
Під фонограму Аліни Гроссу «Бджілка» з’являється Бджілка.
Бджілка: Я вітаю всіх маляток – гарних хлопчиків й дівчаток!
                  Літом я не спочиваю, ніби втоми я не знаю.
                  Між квіток весь день літаю і для вас медок збираю.
                  Щоб узимку медом цим ласувати дітям всім!
Малята, мене звуть Бджілка-трудівниця, тому що я цілий день працюю, збираючи медок. А ви полюбляєте солоденький медок? (Діти відповідають) Збираю  я медок і у полі, і в саду, і у гаю, і у своєму чарівному лісі.
 Подивлюся, хто це там
 Заважать надумав нам!
(Виглядає за двері},;
 Охопила мене злість;
 Прилетів незваний гість!
 Діти, ви часу не гайте,
 А скоріше відгадайте:
 Хто постійно набридає,
 Швидко крильцями махає
 І дзижчить весь час на вухо?
 Звісно, це нахабна ...
 Діти. Муха!
(Різко відчиняються двері).
 Муха
Так, це я. ви відгадали!
 Що, мене тут не чекали?
 (Муха забігає до зали, а у двері знову хтось стукає).
Знов я чую стук" та "стук"!
Звідки йде цей дивний звук?
 Зараз, діти, подивлюся...
(Виглянувши за двері). Ой, як я його боюся! Ось ще загадка одна, Коротенька й нескладна: Він улітку нас кусає, У душі жалю не має! Лиш укусить — вмить болить, Червоніє та свербить! Робить нам з життя кошмар Ненажерливий ...
Діти. Комар!
(До зали "залітає" дорослий у кос­тюмі комара).
 Комар
Добрий день усім маляткам,
    Любим хлопчикам, Дівчаткам!
(Вклоняється дітям).
 Мусі теж палкий",-привіт,
Побажання довгих літ!
 (Махає Мусі рукою)
 Муха
А тепер хай дружно діти —
— Всі стають у гарне коло!
Станем з Мухою у центр !
 влаштуєм вам концерт!
 Ми покажем різні рухи —
Ви очей не зводьте з Мухи!
1 також на Комара .
 Поглядайте, дітвора!
 Під веселу ритмічну музику (на ви­бір муз.кер.)
Муха та Комар виконують прості вже відомі рухи, а діти повторюють за ними.
Вам сподобалось,-малята?
 Муха
Ох і гарне нині свято!
Комар     
А тепер попереджаєм,
 Ми вас трошки покусаєм.
 Дитина
За законом України
Нас не можна ображати.
Всіх дітей охороняє
Україна — рідна мати!
Є у нас багато прав!
 Комар
...Зовсім я про це не знав!
Муха
Подивися — от дива! Є в дітей якісь права!
Діти (по'черзі)
Кожен з нас повинен мати
Неодмінно маму й тата,
Тобто будь-якій дитині
треба жити у родині!
(Пісня «О-ле-о»сл. і муз. НМай)
Мають право наші діти
Здобувати всі освіту.
 Озирніться лиш навколо — (направляє руку до дітей)
Підем скоро ми до школи!
 Комар
Ми із Мухою ніколи
Не ходили би до школи!
Дитина
Треба ж вміти рахувати,
 І писати, і читати!
Діти (по черзі)
Є в нас право на дозвілля,
Відпочинок, вільний час,
і країна забезпечить
Всім потрібним, звісно, нас.
Дитина
Є майданчики дитячі
Майже в кожному дворі,
 Є у нас бібліотеки,
Де радіють дітворі
. Дитина
Ще влаштовують концерти
І розваги для малят,
 Відзначають в Україні
 Для дітей багато свят


1 коментар: