пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

Ранок "Мій тато і я" (старша група)


Підготувала

музичний керівник

Попроцька Д.Г., Підволочиський ДНЗ


Ведуча:    Сьогодні незвичайний день. Ми зібралися на родинне свято, яке
присвячується дорогим людям - нашим татусям. Як і без мами, без тата не може з'явитися у світі людина. Як і без мами, без тата важко у цьому світі. Свято мами є, а от свята тата ще не було у нашому святковому календарі. Але наші діти так люблять своїх татусів, що дуже хочуть висловити палку і щиру любов дорогим людям, бо знають, що тато в сім'ї - головний.
Дитина:  Здрастуйте, здрастуйте, здрастуйте,
Із нашого садочка батьки,
Радісно, радісно, радісно,
Що ви до нас нині прийшли!
Дитина: Ми вирішили - у нас буде свято
Цього осіннього дня,
І зветься це свято : «Мій тато і Я».
Дитина: Наші друзі - рідні тата,
Ми вітаєм вас на святі,
Ми вас любим щиро - щиро,
Вам бажаєм щастя й миру.
Дитина: Ви нас теж любіть, рідненькі,
Бо ми - діти дорогенькі,
Хочем бути на вас схожі,
І, як ви, такі ж хороші,
Хай же наше добре слово
Розквітає веселково!
Ведуча:  Так, діти, батьки - найрідніші і найближчі кожному з нас люди.
                Вони вчать нас людських правил, збагачують наш розум, вкладають
                у наші вуста добрі слова.
Дитина:  Погано без тата, ще гірше без мами,
Люблю я матусю, і тата так само,
Кажемо «спасибі», рідні тата, вам
І бажаєм щастя ми своїм батькам!
Дитина:  Ми часто у житті звертаємось до мами,
Любові і тепла не виказать словами,
Бо кожна мама - роду берегиня,
А тато - це опора, приклад та надія!
Пісня «Тато і мама»
Ведуча:  Батько, Тато. Суворий, вимогливий, а його любов до дітей стримана
                 і врівноважена. Недарма кажуть, що дитину треба любити  так, щоб
                 вона цього не знала. Саме такою і повинна бути любов батька.
Дитина:  Горе, чи нещастя,
Чи біда яка,
Всіх нас виручає
Батькова рука.

Дитина:  Татова правиця
Знає труд і піт,
Із руки цієї
Ми йдемо у світ!
Дитина:  Рідна, ніжна, щира,
Добра і міцна,
У житті дорога
З нею не страшна!
Дитина: Як підеш у люди,
Щоб там не було,
Хай в тобі не згасне
Батькове тепло!
Пісня «Такий хороший татусь)
Ведуча:  Батько завжди приділяє багато уваги вихованню дітей, він завжди
                захистить, допоможе, зігріє, порадить. Роль батька в родині має
                велике значення. Наші діти хочуть висловити свою любов          
                найдорожчим таткам.
Дитина:  Можу я, маленька, цілий світ сходити,
Море переплисти, в небо полетіти,
Та знайте - не знайду такого словечка,
Щоб виказати татові всю любов сердечка.
Дитина:  Де знайти співанку, аби заспівати?
Де ті фарби взяти, аби змалювати?
Хоч би я співала краще за пташаток,
То не виспіваю, як я люблю татка!
Дитина:  Але є на світі
І на те є сила,
Щоб любов'ю серця
Серденько сповила.
Дитина:  За слова миліший,
Кращий за малюнок,
Нашим татам милим
Буде подарунок.   
Дитина:  Будем татусів
Сьогодні ми вітати,
Гарний наш таночок
Хочем показати!
Танок «Ми хотіли танцювати»
Ведуча:   Розмовляють у дворі
Хлоп'ята - малята,
Кожен з них наперебій
Хвалить свого тата:
(виходять три хлопчики)

Дитина:  А мій тато такий сильний,     
Що за першим разом
Забиває молотком     
Два гвіздки одразу!
Дитина:  А мій тато такий сильний,
Як лежить в постелі,
То мене він підкидає
До самої стелі!
Ведуча:    А мій тато..., а мій тато...
Хваляться хлоп'ята,
Повидумували стільки,
Що й не розказати...
Дитина:   А мій тато як закинув
М'яч у саме небо, -
Та, щоб він вернувся звідти,
Почекати треба!
Ведуча:    Другий хлопчик підвів очі,
А в небі лиш зірка,
Та як раптом зарегоче.
Дитина:   А не видно дірки!
Ведуча : А наша (ім'я дівчинки) хоче розказати, яка вона татова улюблениця і помічниця. Дівчинка розповідає вірш «Працьовита в нас сім'я».
Дитина:   Сів мій тато до стола,
Я вечерю подала,
Засміявсь татусь до мене:
-  Ах, хазяєчка мала!
Працьовита в нас сім'я,
Отак росту і я,
Недаремно каже тато:
-   Помічниця ж ти моя!
Ведуча: В наш час, коли мами нарівні з татами трудяться на підприємствах,
               вони дружно, разом виконують домашню роботу. Часто татусь у
               фартусі і на кухні варить їсти, миє посуд, прибирає в квартирі. Але у
               всі часи тато залишався захисником сім'ї і переважно, тато
               забезпечує сім'ю, працюючи на різноманітних роботах. А зараз наші
               діти розкажуть, ким працюють їхні тата
( діти розповідають).
Дитина:  Тато мій гарний, сміливий і дужий,
Він уміє, напевно, все в світі робить,
Я люблю свого таточка рідного дуже,
Ну, а як же мені татуся не любить?
Дитина:  Самостійними бути нас тато навчає,
Бути мудрими, добрими тато нас вчить.
Бо життя не простим часом дуже буває,
А тому треба вчитися в світі цім жить.
Дитина:  А зі мною татусь мій частенько майструє,
Я від нього майстерності радісно вчусь,
І завжди він щось робить: пиляє, будує,
Я роботи ніякої теж не боюсь.
Дитина:  Кожен день мій любий тато
Має клопоти й турботи,
Він піклується про мене -
Це для нього теж робота!
Пісня «Наш татусь молодець»
Ведуча:  Наші тата вже впевнилися в тому, що їхні діти їх дуже люблять і
                хочуть зробити життя своїх татусів цікавішим і радісним, щоб вони
                завжди знали, що вони нам дуже - дуже потрібні, бо час,
                проведений з татом запам'ятовується надовго. Ми ще раз згадаємо,
                як нам добре з татом, який він у нас чудовий друг!
Дитина:  Кажуть, я мала вередувала,
Плакала частенько і дарма,
На руках у тата засипала,
І вночі татусь мороку мав.
Дитина:  Як хворів я, мама наді мною
Промовляла тихо «Боже мій»
А татусь холодною водою
Обтирав мене, щоб я не був слабий.
Дитина:  У суботу тато прибирає,
Добре знає діло він своє...
Миє все, підлогу натирає
Вихідний матусі він дає.
Дитина:  А як свято радісно стрічаєм,
Цілий день ми разом проведем,
Спортом ми займаємось, гуляєм,
Або в гості до бабусі йдем.
Дитина:  А коли татусь відпочиває,
Кожен з нас стихає і мовчить.
Нам він потім казку почитає,
Або грати в шахи він нас навчить.
Дитина:  Дорогий, хороший, рідний тату,
Кращого за тебе не знайти,
Дорогий, хороший, рідний тату,
Як чудово, що у нас є ти!
Ведуча:   Наші хлопчики веселі
Теж майбутні тата,
Вам таночок свій сьогодні
Хочуть показати.
Танок «Веселі хлоп'ята» (хлопчики)
Ведуча: А зараз ми хочемо, щоб наші татусі тропіки повернулись у своє
               дитинство і погрались з нами.
Ігри:
1.  «Попади в ціль» (попасти в кошик м'ячиком)
2.  «Буль-буль» (хто швидше вип'є воду із стаканчика)
3.  «Перенеси м'яч» (в ложці, або між ногами - стрибки).
.
Ведуча: А як ви називаєте своїх татусів?
Діти: батько, тато, татонько, татусю, татусенько, татуньо, татенько,
           татусик, татусенько і т.д.
Ведуча:  Батьківське слово неквапливе і розважливе. Воно завжди
                  сприймалося всерйоз і змушувало задумуватись над життям,
                виховувало доброту, чесність і відповідальність. Недарма, в  
                народі кажуть:
Діти:
1. «Яка гребля, такий млин, який батько - такий син».
2. «Не навчив батько, не навчить дядько».
3. «Який татко, таке й дитятко».
4. «Де працьовитий тато - там і хата багата».
Ведуча: Наші батьки всю свою любов передають вам, дітям, на все
               життя запам'ятовувались мудрі батькові слова:
1 - «З ким поведешся - від того й наберешся»
2 - «Чужим добром не збагатієш»
З- «Хочеш їсти калачі - не сиди на печі»
Ведуча: Наші татусі - невтомні трудівники. В них теж є татусі - це ваші
               дідусі. Сьогодні ми і для них хочемо сказати кілька хороших
               слів вдячності.
Дитина:  Любий, добрий наш дідусю,
Ми твої внучата,
Прибігаємо до тебе
Щастя побажати!
Дитина:  Хоч твій волос сивиною
Густо посріблився,
Ти для нас, дітей маленьких,
Другом залишився.
Дитина:  Ти нас батькові й матусі
      
Помагаєш вчити,
Як зростати чесним, добрим,
Як по правді жити.
Дитина:  Ми твої слова розважні
Пам'ятати будем
І в життя твою науку
Понесемо всюди.
Пісня «Мій дідусь»

Дитина:  Дідусю, ти такий красивий,
Я щиро тебе люблю.
Тобі я небо прихилю,
Щоб ти здоровий був, щасливий!
Дитина:  Нестиму в серденьку довіку
Тепло дідусевих долонь,
Любові чистої вогонь
І щастя, й радості без ліку!
Дитина:  Ви любі й милі,
Дідусі дорогенькі,
Прийміть цей танок
Від онучок рідненьких
Танок «Черевички» (дівчатка)
Ведуча: Від повсякденної праці наших батьків, від їхньої сили і розуму
               світлішає наша Україна, стає квітучою і житимемо ми у ній
               щасливо, тому що вони турбуються про її завтрашній день, своєю
               працею примножують її багатства.
Любі, милі, татусі рідненькі,
В цей святковий і радісний час
Вітання щирі прийміть від нас,
Бадьорого настрою вам повсякчас.
Що люте лихо вас обминало,
Здоров'я і сила не покидала.
Дитина:  Наш славний та рідний,
Найкращий у світі,
З тобою нам завжди
Затишно і світло.
Дитина:  Ти гарний господар
І татко чудовий,
Даруєш турботу
І море любові.
Дитина:  Спасибі за ласку,
За руки умілі.
Що вмієш підтримати
Словом і ділом.
Дитина:  Щоб в рідному домі
Було все так щиро,
Живи нам на радість
У щасті і мирі!
Дитина:   Хай Бог посилає
Здоров'я і сили
У дружній родині
Усі ми щасливі!
Пісня «Пісня про тата» Ведуча своїми словами закінчує ранок.

Немає коментарів:

Дописати коментар