пʼятницю, 19 грудня 2014 р.

Сценарій свята Нового Року (середня група)



 Підготували музкерівники
 Христинич та Рифун Г., ДНЗ №2 
"Вербиченька" м.Зборів

1 .Починається  наш бал, новорічний карнавал
запросили ми на свято, Новий рік, гостей багато.
2. За вікном біліє сніг падають сніжинки
 а у залі гомін сміх це прийшла ялинка.
3 .Ой красуня лісова вогниками сяє
 весь садочок наш співа, Новий Рік стрічає.
4. Круг ялинки ходим дружно і співаємо пісні
на ялиночці мов кужіль іграшки висять рясні.
5 .Ялинка гарна пишна, зелена та розкішна
на ній яскраві кульки, і дзвоники й бурульки.
6 .З піснею і сміхом в зал ми завітали
і красуню лісову-радо привітали.
7 .Подивіться на ялинку, кожна гілочка в сніжинках
 і прикраси із срібла, теж ялинка  надягла.
8. Сьогодні весело у нас, ми Новий рік стрічаємо,
 усіх хто в залі є в цей час, ми гаряче вітаємо.
9. Ми веселі малята, всі прибралися до свята
щоб раділи разом з нами, наші тата й мами.
10 .На дуже - дуже весело,це свято зустрічати
і пісеньку про зиму ми будемо співати.
11. Як тут любо, як тут гарно, діти всі танцюють вправно.
Ще й завзято так співають, в коло друзі всі ставайте,
хоровод свій  починайте.

Старий Рік: Я рік Старий прощаюсь з вами,
В цю хвилину
І від душі бажаю вам
Здоровя, радості і миру.

Новий Рік: Я рік новий казковий, вам мрії шлю чудові
я ступаю тихим кроком, з Новим щастям з новим роком
щоб у кожній хаті був достаток
щоб усміхались мама й тато
щоб були щасливі діти, і добро жило у світі.

12. Подивіться любі гості, як ялиночка блищить,
від лісу принесла ти нам, на Новий рік привіт.

Ведуча:Діти ,а кого немає на нашому святі(Д.М)
Давайте покличемо його( Заходять Вовк і Заєць переодягнені Дідом  Морозом  і Снігуркою).

Д.Мороз-вовк: Мандрував я довгий час в села х та містах бував
льодом ріки укривав, а тепер  прийшов до вас,
З Новим роком вас вітаю, щастя і добра  бажаю.

Діти, а ви бачили мою онучку? Покличте голосно( заходить Снігурка-заєць)
 Ведуча:

Заєць:До зайців  усі несправедливі, кажуть що ми усі  дуже лякливі,
найбоягусливіші за усіх звірят, але не вірте це все казка
і острах мій це –звичайна маска - мене не залякають, над  лисицею сміюсь,я також вовка не боюсь.
    ( виходить Вовк)
Вовк: Нарешті я тебе піймав, хоч як ти, зайче не стрибав
не хоробрий ти,а хваста, і звичайний боягуз;
ось нарешті ти попався, лізь в мішок мій, забирайся!
(заєць залізає в мішок без дна, і тікає з нього за ялинку, вовк кричить «Ну, постривай»
13.Триває свято наше любо, ялинковий рік Новий
йде до нас в яскраві шубі, гість знайомий ,дорогий.
14.Діду Морозику, дідусю! чуєш ми тебе звемо
мама тато і бабуся, з нетерпінням в ждемо.
 Ведуча:Діти , а давайте усі разом покличемо Діда Мороза і Снігурку.
Дід Мороз:Любі хлопчики й дівчатка, ось і я з веселим святом,
з новим роком вас вітаю, щастя радості бажаю
кожен рік у вас буваю, діточок всіх пам’ятаю,
ви за рік великі стали, а мене то ви впізнали
з сивою я бородою, та душею молодою.
Снігурка: Я снігурка новорічна, хочу теж вас привітати
з новорічним світлим святом,зичу вам усім усім
радість й щастя у ваш дім.
                     Пісня
(під музику  заходить Ніч).
Ніч: Я темна ніч! все покриваю
щоб сон прийшов до всіх,
дорослих й діток присипаю, який по ночах сміх?
в ночі і темно  й дуже лячно
і бродить хитрий звір
а той хто вийде необачно, заблудиться між гір.
Сніговий котик:Ну, що ти, нічко, ти  чарівна
ти надзвичайна в нас, буваєш раз на рік казкова,
сьогодні саме час, така ти гарна, симпатична
і дуже чарівна!
ти ніч сьогодні новорічна - творити час дива!
Ніч: От горе! я й забула діти , що рік новий іде
і треба казку всім створити, та чари мої де?
А!!! Ось де паличка  чарівна- торкнусь час попливе…
над світом ніч настане дивна- і казка оживе.
 Зима: З Новим Роком , друзі милі
ви чекали вже давно,виглядали у вікно
 і до вас усіх прийшла Я красуня- зима!!!
                  Пісня Зими
Зірочка1 З новим роком всіх вітаєм,
щиро радості бажаєм,
щоб жилося добре всім,
і  дорослим, і малим.

Зірочка2 Як тільки вечір настає -
на небі ми з'являємось,
танцюєм зоряний танок,
з подружками стрічаємось. 
Зірочка3 Сьогодні ми зійшлися до новорічної ялинки
де відбудуться казкові новорічні веселики
       (танець).
Сніговик1 Дітлахи мене зліпили
і самого у дворі лишили
сумно там мені стояти
можна з вами святкувати
Сніговик2 Любить зиму дітвора
бо чудова ця пора
всіх вона загартувала
радощі подарувала
тож давайте для зими
затанцюєм  дружно ми.
        ( танець сніговичків)
1Білочка: Я білочка –реготушка,
я білочка – пострибушка,
в дуплі живу, горішки гризу,
на зелених гілочках, дуже сумно білочкам.
2Білочка: Ми на свято прийшли
подарунки принесли
принесли вам сніжки
тож пограймо трішки
нумо, діти, вибігайте
з Дід Морозом всі пограйте.
                                               (гра в сніжки)
                                   Заходить вовк  і лисиця з хустиною

Вовк: «Добрий день,  лисонько! Куди йдеш?
Лисиця «Я іду на свято в дитячий садок…
Вовк: Добре тобі!  а мене ніхто не запросив…
Лисиця: Бо ти не чемний, всіх лякаєш, а я гарна і весела
(співає і танцює)
Заєць:На землі сніжок летить
Зайчик по сніжку біжить
Мерзнуть вушка,мерзнуть лаки
Чобітків нема і шапки
Гей до мене зайченята!
Будим грати і стрибати!
Ведуча:Т-с-с!Т-с-с!
Тихо діти,хоч на мить
Між гілками хтось шумить!
Перелякана,бідненька!
                                 (виходить мишка)
Заєць: Що ти ,Мишко, там робила?
Мишка:Гілочок собі просила.
(мишка повертається до ялинки і жалібно звертається до неї)
Мишка:Дай мені свої хвоїнки
Дай гостреньких колючок
Буду я мов їжачок
Як зустріне кіт мене
То від страху дремене!
(виходить кіт у чоботях,мишка лякається закриває обличчя лапками)
Мишка:Ой,боюсь,боюсь,боюсь!
Кіт у чоботях: Я,  Кіт у чоботях не простий.
Я казковий,чарівний,
Переміг я Людожера,
Дуже злого ненажеру.
Ти не бійся, сіра мишко,
Не страшний я ані трішки.
Будемо дружити.
                                            (танець звірят)
                                         Заходять Буратіно і Мальвіна
Буратіно:Я Буратіно хлопчина малий
Маю в руках я ключ золотий
З Мальвіною на свято до вас завітали
На вас подивились себе показали
Мальвіна:Добрий день,любі діти!
Ми з добром прийшли до вас
Веселитись і радіти Новий Рік стрічати час
                                    Хоровод
                                (зявляється різдвяна Зірочка)
Вихователь:Зіронько я скрава розкажи про себе
Як ти зявилась на нічному небі

Зірочка Р:Я зявилась друже за велінням Бога,щоб яскравим світлом освітив дорогу

Вихователь:Що то за дорога?І куди приводить?
У якому місці нам її знаходить?

Зірочка:В місті Вефлиємі стежка там вузенька,де у бідних яслах спить дитя маленьке.
Вихователь:Що то за дитина?
Що була потреба,засвітити зірку ясну серед неба.
Зірочка:Ця мала дитина цар усього світу я з Різдвом Христовим вас вітаю діти.
Ангел 1:В день Різдва  Христового
Ми прийшли у  ваш дім
Щоб добра і злагоди побажати всім
Щоб від вас вам люди,додалось тепла
Бо в цей день Марія сина зродила
Ангел 2:Грають співають українські села
Щоб та дитина була весела
Щоб весело було всім
По своєму говорім
По українськи помолімося
І співати научімося
Ісусе на сіні дай щастя Україні
                                  Коляда
Сівач 1:Сію,сію посіваю,
З Новим Роком всіх вітаю
Щастя радості бажаю
У щасливій вашій хаті
Щоби ви усі були багаті.
Сівач 2:Сію,сію посіваю
З новим Роком вас вітаю
Щоб були у всій оселі
І щасливі і веселі.
Сівач 3:Сію,сію посіваю
З новим роком вас вітаю
хай різдвяна добра казка
Подарує тепло і ласку
Хай різдвяні теплі зорі
Знищуть смуток весь і горе.
Ведуча:Дід Мороз червоний ніс, а дарунки ти приніс.
Дід Мороз:Ішов я діти,стежкою лісовою
Мав мішок дарунків я з собою
В лісі я мішок свій покинув
Десь мішок у лісі блукає і до нас дорогу шукає
Ведуча:ЩО ж робити дітям,Морозе?
Замість радості будуть в нас сльози,без дарунків нема новоріччя
А давайте мішок ми покличем
Діти:Гей мішок, поспішай,і на свято завітай
(чути голос іду,іду. Зявляється мішок,походжує по залу,тоді йде до ялинки де є мішок з подарунками)
Дід мороз:Гей мішок постривай подарунки нам віддай.
                          (Д.М.і С.роздають подарунки)
Дід мороз:Прощавайте любі діти
Ділі йдемо ми по світу
Друзів на землі багато
Привітаєм їх зі святом
Снігурка:Ви ж про нас не забувайте
На наступний рік чекайте
Разом: До побачення!!!
Музичний репертуар:
                                         Пісня Снігуроньки

Я снігуронька мала,
Радо всіх вітаю
І дорослим і малим
Щастя я бажаю.
                               Приспів
Хай веселий новий рік.
Здійснить ваші мрії,
Хай гучний лунає сміх
У кожній хатині.

Я снігуронька мала
Із казок крокую
В білім одязі ходжу
Радість всім віщую.
                              Приспів





                                                 Конспект заняття з  музики
                                                 середня  група «Веселка»
                                                 ДНЗ №2 «Вербиченька»

                                          Програмовий зміст

Марш:  вчити дітей крокувати під музичний супровід,вчити ритмічно рухатися відповідно виконувати рухи. Слідкувати   за  осанкою  дітей.
Вправа«Дудочка» - ознайомити дітей із вправою, показати інструмент музичний, пояснити дітям рухи, які вони повинні імітувати (гра на  дудочці)  вчити відчувати зміну музичного супроводу і відповідно   змінювати рухи.
Cлухання музики:
«Котик захворів»   - ознайомити дітей із музикою, вчити уважно слухати
музику, визначити  характер, вчити співпереживати разом зі  образом, виховувати любов, ласку доброту.
Співи
«Ялинка» - ознайомити дітей із піснею, провести вступну бесіду,  розучити мелодію і текст першого куплету, звернути увагу на дикцію та артикуляцію.
Хоровод
«Святковий»  -  повторити  текст і мелодію  першого куплету,  вивчити другий  і третій. Вчити дітей ходити по колу, співати та виконувати прості рухи: тупати, плескати, кружляти.
Обладнання: картинки, іграшки(котик з перев'язаною лапкою), музичний інструмент.
Використані методи: словесний, наочний, наочно- слуховий, наочно- зоровий, метод похвали.
Використані прийоми: демонстрація твору.
Використана література: Базова програма «Я у Світі».

                                                         Хід заняття
1.Організація групи до заняттядіти під маршову музику заходять до музичного залу,  слідкую за осанкою, чіткими рухами.
2.Музично- ритмічні рухи
«Дудочка»    :ознайомлюю дітей із інструментом, показую як на ньому імітувати гру, звертаю увагу на спостережливість дітей, і на те як вони сприймають те, що я говорю. Навчаю дітей розрізняти музичний супровід.
Співи
«Ялинка»: ознайомлюю дітей із піснею, демонструю її в художньому виконанні, вивчаємо з дітьми перший куплет, звертаю увагу на дикцію та артикуляцію, проводжу словниковий аналіз.
Хоровод:
«Святковий»: повторяємо з дітьми перший куплет, вивчаємо другий і третій,звертаю увагу на дихання,  вчу дітей ходити по колу і одночасно співати, при цьому виконувати прості рухи.

Немає коментарів:

Дописати коментар