пʼятницю, 10 березня 2017 р.

Читайте у журналі “Дошкільне виховання” №3


 
  В журналі “ДВ” № 3 — підсумки Всеукраїнського конкурсу освітніх технологій — 2016 у галузі дошкільної освіти. Вітаємо переможців! Щиро дякуємо всім учасникам!
ЗМІСТ НОМЕРА:
  • Як і навіщо плекати лідерів змалку
    Лідер і лідерство: сутність понять. Типові помилки у розумінні лідерства. Як їх позбутися. Прояви лідерських рис у малят. Принципи організації та структура роботи з дітьми. Алгоритм проведення занять
    • Мрії та забаганки. Заняття з активізації спілкування для дітей старшої групи. Навчаємо малят відрізняти істотне від неістотного. Вправляємо в аналізі дій — своїх та інших людей. Сприяємо налагодженню партнерських відносин у дитячому колективі
  • Проблемні ситуації: міркуємо, взаємодіємо, досягаємо метиСистема роботи з дітьми старшої групи. Форми роботи. Зразки проблемних ситуацій із запитаннями для бесід з малятами
  • Робота з педагогами
    • Вивчаємо психологічний клімат колективу. Проводимо моніторингове дослідження емоційного фону в колективі, окреслюємо шляхи та напрями його коригування. Оцінюємо психологічний клімат. Анкета для педагогів та її опрацювання
  • Робота з батьками
    • Су-джок розвиває мислення діток. Тренінг для батьків. Ознайомлюємо з нетрадиційним засобом корекції мовленнєвих порушень у дітей — су-джок терапією, з ефективними методами та прийомами розвитку мовлення малят у домашніх умовах. Підвищуємо інтерес батьків до спільної з дитиною діяльності
  • Ідеї для проведення занять
    • Казки, що вчать доброти. Обговорюємо з малятами ситуації з повсякденного життя. Розмірковуємо над мотивами і наслідками вчинків. Надаємо дітям можливість самостійно робити висновки
    • Небезпечна оселя. Дидактичний посібник для дітей середньої та старшої груп. Розширюємо уявлення малят про предмети побуту, їхнє призначення, а також про те, чим і коли вони можуть бути небезпечні. Закріплюємо знання правил безпечного поводження з предметами домашнього вжитку. Виховуємо обережність, відповідальність, самостійність
    • Хвилинки творчості й фантазії. Добірка ігор для дітей середньої та старшої груп. Розвиваємо творчу уяву. Виховуємо гнучке, нестандартне мислення. Допомагаємо дітям відчути впевненість у власних силах
  • Детальні розробки занять та інших режимних моментів
    • Весняна прогулянка. Музичне заняття для дітей раннього віку. Вчимо малюків підспівувати дорослому, виконувати найпростіші танцювальні рухи за зразком вихователя, впізнавати музичні інструменти за їх звучанням, розрізняти тихі й голосні звуки. Розвиваємо емоційну чутливість до музики. Створюємо позитивний настрій
    • Подарунок для Даринки. Комплексне заняття для дітей молодшої групи. Вчимо малят складати описову розповідь про іграшку за зразком вихователя з опорою на схему. Продовжуємо вправляти їх у відгадуванні загадок. Збагачуємо словник словами-назвами. Формуємо вміння називати схожі за формою предмети
    • Радіють діти первоцвітам. Заняття в природі для дітей старшої групи. Збагачуємо знання дітей про первоцвіти. Формуємо основи екологічно доцільної поведінки. Виконуємо аплікацію з паперових кульок. Виховуємо любов до рідного краю, бережливе ставлення до рослин
    • Як добре в лісі навесні! Цільова прогулянка для дітей старшої групи. Продовжуємо вчити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між об’єктами та явищами природи, помічати сезонні зміни. Ознайомлюємо з флорою і фауною рідного краю. Виховуємо прагнення дотримуватися правил культурної поведінки
  • Свята та розваги
    • В стилі ретро, в стилі джаз. Ідея для випускного свята

1 коментар: