ЗАНЯТТЯ
1
Тема:
« А у нашому саду підсніжники цвітуть
»
Старший
дошкільний вік (
6-й рік життя )
Пріоритетні
лінії розвитку: художньо-естетичний
(образотворча
діяльність),
пізнавальний, креативний
Нетрадиційна
техніка:
тичкування
Мета:
Закріпити
вміння дітей виконувати нетрадиційну
техніку
тичкування.
Продовжувати
навчати дітей самостійно складувати
композицію з
декількох
складових. Продовжувати вчити дітей
симетрично розташовувати квіточки на
стеблі квітки, зображуючи квітуче
стебло. Закріпити вміння акуратно
працювати з клеєм та пензлем.
Виховувати
любов до природи, вміння милуватися
красою квітів.
Матеріал:
картина із зображенням підсніжників.
Вірш про підсніжники.
Обладнання:
тонований картон любого кольору, зелений
папір, нарізані квадратики білої
серветки, олівець, ножиці, клей ПВА,
підкладка, ганчірка.
Хід
заняття:
Вихователь.:
Діти,
сьогодні вранці, коли я йшла в садочок,
побачила в
нашому
квітнику підсніжники. Вони такі милі,
тендітні, пахучі стоять між
зеленими
листочками і кивають туди-сюди своїми
стебельцями.
А
на тих стеблах білесенькі квіточки.
Мені вони дуже подобаються, але ж ви
пам'ятаєте,що зривати квіти не можна,
тому щоб і ви могли ними помилуватись
я підготувала для вас аплікацію, а
пізніше ми з вами підемо на прогулянку
і ви побачите ці чудові квіти. Ось,
подивіться, які вони гарні.
(
вихователь показує дітям готову аплікацію
)
Вихователь:
А
на що схожі квіти підсніжника?
Діти:
.
На білі дзвіночки
Вихователь:
А
які листочки у цієї квітки?
Діти:
листочки
довгі, овальної форми
Вихователь:
Так,
ви правильно сказали. А зараз послухайте
про підсніжники гарний віршик:
Визирнув
підсніжник під вікном у мене:
Голівонька
біла, листячко зелене.
Холодно
повсюди, ще сніги біліють…
Квіточки
тендітні ніжно серце гріють.
Визирнуло
сонце, квіточки всміхнулись
І
до неба вгору зразу потягнулись.
Вихователь:
Сподобався
вам віршик, діти?
Діти:
Так!
Вихователь:
А
ви любите підсніжники? Кому з вас
подобаються ці квіти?
(
діти піднімають руки )
Вихователь:
Давайте
на сьогоднішньому занятті з аплікації
ми будемо з
вами
робити аплікацію підсніжники, добре?
Діти:
Добре.
Вихователь:
А
зображувати ці чудові квіточки ми будемо
з вами,
нетрадиційною
технікою – тичкуванням, тому, що ця
техніка передає
характерні
ознаки підсніжники. Ви вже знайомі з
технікою, тому ви легко
справитеся
із цією роботою.
(
Самостійна робота дітей )
Під
час роботи звучить спокійна приємна
мелодія із звуками природи та
птахів.
Вихователь:
От
і готові наші гарненькі підсніжники,
давайте дітки, зробимо
невеличку
виставку, щоб ваші батьки прийшовши за
вами в садочок теж
могли
помилуватися цими чарівними квіточками.
Діти
розкладують свої роботи на столику для
готових робіт,
оформлюючи
невеличку виставку.
В
процесі оформлення виставки розглядають
кожну роботу, діляться
своїми
враженнями, роблять аналіз та оцінюють
роботи товаришів.
Вихователь:
Діти,
сподобалося вам сьогоднішнє заняття?
Діти:
Так,
було дуже цікаво!
Вихователь:
Я
рада, що вам сподобалося, а тепер, давайте
ще пограємося з
вами
у рухливу гру, в якій ви самі будете
квітами та вітерцями.
Діти
граються у рухливу гру: «
Квіти та вітерці»
Вихователь:
От
і погралися з вами, тепер збирайтеся на
прогулянку, щоб
ми
з вами могли побачити наші підсніжники
в квітнику та зрівняти їх із
нашими
роботами.
ЗАНЯТТЯ
2
Тема:
«Червоні яблучка дарує нам Осінь…»
Молодший
дошкільний вік(
4 – й рік життя )
Пріоритетні
напрямки розвитку:
Художньо-естетичний
Пізнавальний
Креативний.
Вид
заняття: колективна
аплікація
Нетрадиційні
техніки: скачування
паперу, аплікація засушеним листям.
Мета:
Познайомити
дітей із технікою скачування паперу та
аплікацією
засушеним листям.
Продовжити
закріплювати прийоми наклеювання.
Вчити
дітей виконувати одну роботу різними
техніками зображувальної
діяльності.
Продовжувати
вчити дітей виконувати техніку скачування
паперу.
Викликати
почуття задоволення від виконаної
роботи, розвивати інтерес до
праці.
Виховувати
колективізм.
Попередня
робота:
Дидактичні
ігри: «Фрукти-овочі», «Відгадай на смак»
Дослідження
та опис різних фруктів.
Обладнання:
аплікація
дерева на ватмані, червоний двосторонній
папір,
нарізаний
квадратиками 5х5 см., мисочки з клеєм,
пензлики, ганчірки,
маленькі
висушені листя яблуні.
Матеріал:
плакат
«Фрукти». Загадка про осінь «Слово до
слова-буде
розмова».
Хід
заняття:
Вихователь
: Діти,
пригадайте, будь ласка, яка зараз пора
року?
Діти:
осінь
Вихователь:
Так,
осінь. В народі кажуть: «Осінь робить
нам дарунки».
Які
дарунки робить нам осінь?
Діти:
Дарує
овочі і фрукти.
Вихователь:
А
які фрукти спіють восени?
Діти:
Виноград,
яблука, груші.
Вихователь:
Ось,
сьогодні прийшовши у садочок, я знайшла
на столі цей
великий
скручений плакат. Давайте, діти, подивимося
що це таке?
(
Вихователь розгортає плакат та з дітьми
розглядають його ).
Вихователь:
діти,
тут я бачу лист. Давайте прочитаємо
його.( вихователь
читає
листа).
Цей
лист нам написала Осінь. Вона пише, що
всі дерева вже
пофарбувала
в гарний жовто - гарячий колір, обдарувала
спілими
фруктами,
тільки оце єдине дерево не встигла, тому
просить допомогти їй гарно одягнути
його в листочки та фрукти.
Щоб
дізнатися які фрукти будуть на нашому
дереві, послухайте
загадку:
З
гілочки смачненьке впало,
Покотилось
і пропало.
-
Ні, не зовсім все це так,
-
З’їв його якийсь юнак!
Відгадай
же: що це впало?
Що
котилось? Що пропало?
Діти:
Яблучко!
Вихователь:
Правильно,
ви молодці, відразу відгадали загадку.
А ви
любите
яблука?
Діти:
Так
Вихователь:
Я вам пропоную погратися у закарпатську
народну гру:
«Яблучко
червоне у кошарі ношу…». ( діти водять
хоровод)
Яблучко
червоне у кошарі ношу
Гнівається
Іванко, я його перепрошу.
Дам
я йому із кошара яблучко червоне,
Най
ся не гніває Іванко на мене.
Вихователь:
Давайте
зробимо із цього дерева гарну яблуню.
А виконувати
роботу
ми з вами будемо цікавим способом.
Яблучка – скачуванням
червоного
паперу в кульку, а листочки використаємо
справжні, яблуневі,
які
ми зібрали під деревом. Ми всі разом
будемо виконувати одну велику
колективну
аплікацію. Але перед тим, як розпочати
нашу роботу,
пригадаємо
прийом скачування, нанесення клейстеру,
притискання сухого
листя
ганчіркою.
Самостійна
робота дітей
Під
час виконання роботи звучать мелодії
народних пісень, вихователь
за
потреби допомагає дітям, підказує, дає
пораду.
Вихователь:
Ось
і готове наше гарне осіннє фруктове
дерево, а фрукти на
ньому
такі гарні, що аж просяться до рота. Хто
нагадає мені, як
називається
наше дерево?
Діти:
Яблуня.
Вихователь:
Так,
правильно, наша яблунька пишається
своїм вбранням,
такого
не має навіть яблуня в саду, тому що,
яблучка незвичайні, паперові і
виготовлені
нашими руками. Молодці діти, ви дуже
гарно попрацювали,
Осінь
дуже задоволена вашою працею, а за те,
що ви їй допомагали, вона
вам
приготувала гостинці - справжні яблучка.
Фотогалерея фрагментів занять з художньої праці у Залозецькому ДНЗ
Немає коментарів:
Дописати коментар