«Заняття
з художньої праці в ДНЗ»
Підготувала
вихователь
ДНЗ «Чомучки»
с. Солоне
Душенко
Оксана Омелянівна
Програмовий
зміст:
розширити
та уточнити знання дітей про овочі та
фрукти (де
ростуть,
яку
приносять користь);
закріплювати
прийоми вирізування предметів круглої
та овальної форми;
вчити
робити ножицями невеликі виїмки для
передавання характерних особливостей
фруктів;
розміщувати
вирізані елементи на основі,
акуратно
наклеювати;
виховувати
навички колективної співпраці,
обговорювати
свої дії з іншими дітьми.
Матеріал:
основа-великий
кошик з цупкого картону,
різнокольоровий
папір,
клей,
пензлі,
серветки,
муляжі
овочів та фруктів,
іграшковий
ведмедик.
Попередня
робота:
дидактична
гра «Чарівний мішечок» та «Магазин»;
розглядання овочів та фруктів на
малюнках.
Хід заняття
Вихователь:
До нас сьогодні в гості завітав ведмедик
Мишко. У своєму кошику він приніс нам
цікаві загадки. Будьте уважними, відгадку
можна знайти у ведмедика в кошику.
Я гірка і завжди
свіжа,
Всім
подобаюсь, одначе
Хто мене ножем
уріже,
Неодмінно сам
заплаче.
(Цибуля)
Схована Марічка
В підземній коморі,
І тільки косички
Лишились на дворі.
(Морква)
Сидить баба,одягнулась,
В сто сорочок
загорнулась,
Ціле літо достигає,
До нас у борщик
поспішає.
(Капуста)
Стоїть півень на
грядках
У червоних чобітках.
(Буряк)
Вихователь:
Молодці!
Послухайте вірш В.Крищенко.
СОНЯЧНЕ ЯБЛУКО
Медом яблуко налите
Зачепилось на
гіллі.
По садочку ходить
літо
У солом’янім
брилі,
Літо яблука зриває
І підносить
дітлахам.
Гарну пісеньку
співає:
-Цьому дам і тому
дам…
А маленькому-найбільш,
Подарую цілий
ківш.
Покуштуйте,
любі діти,
Подаруночок від
літа…
Вихователь:
Які
овочі та фрукти ви ще знаєте?
Дидактична гра
«Виправ помилку»
Ведмедик
удає, що витягає з кошика яблуко, але
насправді дістає бурячок.
-Мишко,
це не яблуко(виправляють діти), а бурячок.
-А де він росте?(на
городі)
-Це не
морква, а слива.
-А де
вона росте?(На дереві)
-Це не
груша, а вишня.
-А вона
де росте? (У саду, на дереві)
-Добре,
діти, ми пограли, але кошик залишився
порожнім, і нашим кухарям немає з чого
готувати обід. Тож треба поспішати і
виготовити з паперу овочі та фрукти.
Вихователь
пропонує дітям вирізати, а потім наклеїти
фрукти та овочі в кошик.
Вихователь
запитує в дітей, який колір для яких
фруктів чи овочів потрібен; нагадує,
як обережно треба користуватися ножицями;
повторює прийоми наклеювання,
використовуючи серветки, пензлі та
клей.
Самостійна
робота дітей, індивідуальна допомога
вихователя.
Вихователь:
Діти,
де вирощують овочі? Де ростуть фрукти?
А чи подобається вам наш великий кошик,
який ми наповнили всі разом?
Вихователь
пропонує взяти кошик і подарувати його
кухареві на згадку про всіх малят.
Немає коментарів:
Дописати коментар