Підготувала
вихователь
ДНЗ
«Усмішка» с. Рожанівка
Навроцька
Тетяна Петрівна
Завдання:
- Продовжувати вчити найпростішим навичкам роботи з папером, вміння перетворювати квадрат в трубочку. Розвиток окоміру. Уміння сприймати інструкцію. Складання проектів та колективних робіт композиційного плану.
- Підвищувати інтерес до занять з папером через гру. Виховувати співчуття до героїв казки, доброзичливе ставлення, бажання допомогти героям казки. Обладнання: папір А4, кольоровий картон, клей, ножиці.
Хід заняття- Вступна частина
Вихователь.
Жили собі лисиця та заєць. У зайчика
була хатка луб’яна, а у лисички —
крижана. От прийшла весна. Лисиччина
хатка розтанула, а зайчикова стоїть як
і стояла. От лисичка і каже до зайчика:
—
Пусти
мене, зайчику, у свою хатку переночувати.
Пожалів
зайчик та й пустив її. А вона взяла та й
вигнала зайчика. Іде бідолашний плаче…
- Діти, що це за казка? Діти. «Зайчикова хатка» Вихователь. Діти, а хто ж допоможе зайчику повернути будиночок?
/ Відповіді дітей. / Вихователь. Правильно дітки. Зайчику допомагали і собака, і вовк, і ведмідь, і півень. Вигнали лисичку з будиночка зайчика.
І лисичці тепер знову ніде жити. А давайте діти допоможемо лисичці і зробимо їй будиночок з колод. І тоді вона більше не буде виганяти зайчика з його будиночка.
- Діти, що це за казка? Діти. «Зайчикова хатка» Вихователь. Діти, а хто ж допоможе зайчику повернути будиночок?
/ Відповіді дітей. / Вихователь. Правильно дітки. Зайчику допомагали і собака, і вовк, і ведмідь, і півень. Вигнали лисичку з будиночка зайчика.
І лисичці тепер знову ніде жити. А давайте діти допоможемо лисичці і зробимо їй будиночок з колод. І тоді вона більше не буде виганяти зайчика з його будиночка.
2.
Основна частина.
Вихователь.
Колоди ми будемо робити з квадратного
аркуша паперу. Для цього нам потрібно
закрутити аркуш паперу на олівець,
закріпити клеєм. Потім зняти з олівця
і вийде
колода.
Після того як ми наробимо достатню
кількість колод будемо майструвати
будинок, наклеюючи колоду
на колоду
ось так (показ вихователя).
Але перш ніж приступити до роботи, нам потрібно розігріти пальчики.
Пальчикова гімнастика.
Загинаються і розгинаються пальці поперемінно на правій і лівій руках, кругові рухи кистями рук, струшування ними.
Діти самостійно виконують завдання, клеять трубочки, наклеюють одну на іншу.
Вихователь. Діти, давайте дамо нашим будиночкам підсохнути і пограємо в гру «Покажи тварину» .
(Діти імітують рухи тварини на вимогу вихователя ).
Вихователь. А тепер давайте продовжимо і приклеїмо вікна та дах. (Діти виконують завдання )
Але перш ніж приступити до роботи, нам потрібно розігріти пальчики.
Пальчикова гімнастика.
Загинаються і розгинаються пальці поперемінно на правій і лівій руках, кругові рухи кистями рук, струшування ними.
Діти самостійно виконують завдання, клеять трубочки, наклеюють одну на іншу.
Вихователь. Діти, давайте дамо нашим будиночкам підсохнути і пограємо в гру «Покажи тварину» .
(Діти імітують рухи тварини на вимогу вихователя ).
Вихователь. А тепер давайте продовжимо і приклеїмо вікна та дах. (Діти виконують завдання )
3.
Підсумок
заняття.
Вихователь.
- Діти подивіться, скільки ми з вами будиночків побудували. Тепер не тільки лисичка в будиночку буде жити, а й інші герої цієї казки.
Немає коментарів:
Дописати коментар