вівторок, 28 лютого 2017 р.

Конспект заняття з художнього конструювання з паперу Тема: «Чарівна рибка»


Новосільський дошкільний навчальний заклад
Новосільської сільської ради Підволочиського району

Результат пошуку зображень за запитом "золота рибка"
Підготувала
вихователь ДНЗ 
Хомик Наталія Любомирівна

Мета: продовжувати вчити дітей складати подвійний трикутник, вирізати силует рибки за зразком, удосконалювати вміння оздоблювати іграшку додатковими деталями, розвивати пам'ять, увагу, окомір, почуття кольору; виховувати уміння планувати свої дії, працелюбність.
Матеріал: картинки із зображенням риб, акваріум, зразок іграшки «золотої рибки» папір 10х10 см різного кольору, клей, пензлі, серветки, ножиці.
Хід заняття
І. Організаційний момент.
Привітання з дітьми , організація їх уваги.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
На дошці – малюнки із зображенням риб.
Вихователь загадує загадки:
1)Крила є, та не літає,
Очі є, та не блимає,
Ніг немає, та не наздоженеш.
2)Блищить в річці чистої
Спинкою сріблястою.
3)У батьків і дітей
Весь одяг з монеток.
-Про кого ці загадки? (про риб).
Характеристика риб (за текстом загадок).
-Риба живе в воді. На суші жити не може. Очі є, та не блимає. «Крила» є, та не літає. Що це за крила? (плавці). Не ходить, не літає, але рухається швидко. Як вона переміщується? (плаває). Є хвіст. Для чого рибам хвіст? (кермо). Одяг з «монеток». З якихось монеток цей одяг? (це луска). Риба живе в воді. Де може жити риба? (в акваріумі, в морі і т. д.).
А зараз разом перерахуємо відмінні ознаки риби: «У неї є голова, рот, очі,зябра, тулуб, хвіст, плавники. Тулуб вкритий лускою».
Вихователь показує дітям акваріум ,якщо немає в групі акваріума, то картинку з зображенням акваріума. Вихователь читає віршик-загадку.
Що за дивний дім такий?
Не простий, а водяний.
Він прозорий, хоч без вікон,
Та красивий, чистий, світлий.
А живуть в ніс молодці –
Бо чудові всі плавці
(Акваріум)
Вихователь. Що це? (Акваріум) Хто мешкає в акваріумі? (Рибки) Як називають риб, що живуть у акваріумі? (Акваріумні) Який у акваріумних рибок будиночок? (Круглий, світлий, гарний, затишний, з водоростями, равликами, мушлями). Як ви гадаєте, риби – чудові плавці? (Так) Покажіть як плавають рибки.
Фізкультхвилинка
Вихователь читає вірш, діти роблять відповідні рухи
В банку налили води,
Риб запустимо туди.
Будуть рибки вигравати,
Будуть плавати-пірнати,
Вправно хвостиком виляти.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Вихователь читає дітям вірш.
Риби
Є різні риби у воді:
Товсті, тоненькі і худі,
Дрібненькі риби - малюки,
А є великі – от такі!
Є войовничі – із мечами,
Є з довжелезними хвостами.
Є рибки срібні й золоті.
Вихователь. Ось таких золотих рибок, ми будемо сьогодні робити. Вихователь показує іграшку золоту рибку.
Коротка бесіда « Безпека праці при роботі з ножицями».
Сьогодні ми будемо працював з ножицями , тому давайте згадаємо безпеку роботи з ножицями. Візьміть , будь-ласка, ножиці пальчиками і покажіть як необхідно передавати ножиці. (Діти показують). Молодці,  кільцями вперед.
-        А чому саме так, а не інакше ? (бо інакше ненароком можна поранити того, кому передаєш ножиці).
-        А чи можна крутитися, коли працюєш з ножицями?
-        Заважати іншим?
-        Ходити з ножицями?
-        Залишати їх відкритими?
Добре .  Ви гарно знаєте правила користування ножицями, то ж давайте перейдемо до роботи.
IV.  Робота над завданням  заняття (пояснення).Вихователь пояснює, що потрібно і як робити. Додаток 2.
  1. Виберіть папір.
  2. Зігніть квадрат так, як показано у мене на зразку.
  3. Утворений трикутник зігніть навпіл.
  4. Виріжте хвіст та плавці за зразком.
  5. Зробіть рибці очі та можете прикрасити її різнокольоровими смужками, чи кружечками.
  6. Чарівна рибка готова.
V. Практична робота.
Самостійна робота дітей та індивідуальна допомога.
VI. Підведення підсумків.
Вихователь. Ось і наші рибки готові, ми зробимо виставку з наших робіт. (Розгляд золотих рибок).
-А ви знаєте, що чарівна золота рибка виконує бажання.Подумайте,діти, чого б вам хотілось попросити у неї? (Відповіді дітей)
-        Чи цікаво вам було працювати?
-        Чи сподобалося вам заняття? Що найбільше сподобалось?
-        Чи виникали у вас труднощі? Які?

-А зараз ще проведемо рухливу гру «Рибалка та золоті рибки». (Імітаційні рухи). Додаток 1.
-        На цьому заняття закінчено. Ви сьогодні справжні молодці.

Додаток 1.
Гра «Рибалки і рибки»
Мета: біг  врозтіч з ловінням, формування витримки, розвиток ,уваги, пам’яті.
Хід гри
Серед дітей обирають 2-3 рибалок, всі інші – рибки. Рибалки стають на одному місці, майданчику, рибки – на іншому. Між ними відбуваються такий діалог.
–   Рибалки, рибалки, що в’яжете?
–  Сітку!
–  Кого будете ловити?
Рибку.
–  Яку?
– Карасів і щуку!
– То ловіть!
Рибки розбігаються по всьому майданчику, кожний рибалка намагається піймати хоч одну рибку.
 Правила гри: Риба вважається пійманою, коли рибалка торкнувся її рукою. Коли рибалки спіймали хоч по одній рибці, вибирають інших рибалок.
 Вказівки до гри: вихователь стежить, щоб діти бігали не наштовхнувшись один на одного, чергує біг з відпочинком.

Немає коментарів:

Дописати коментар