Виставка робіт з природного матеріалу у ДНЗ №1 "Сонечко" м. Зборова
Підготувала та
провела
ясла –
садка №1 «Сонечко»
Пасічник
Н.З.
Майстерня добрих
справ
Програмовий
зміст:
Створювати умови
для розвитку пізнавальних процесів,
які сприяють орієнтації дитини
навколишньому світі. Привчати дітей
дбати про птахів і тварин, робити
годівнички та утеплювати домівки
звірятам.
Формувати вміння
за допомогою вихователя планувати
послідовність трудових дій, вибирати
матеріали і використовувати їх у роботі.
Розвивати творчі здібності дітей, уяву,
логічне мислення, креативність.Виховувати
вміння спілкуватися та взаємодіяти в
ході колективної праці. Прибирати робоче
місце, після закінчення заняття, дбайливо
ставитися до предметів, матеріалів і
засобів праці.
Матеріали:
гілки дерев, сіно, солома, сухе листя,
шкарлупи горіхів і жолуді, пір’я,
пінопласт, дверцята для дупла, декорації
лісу, будиночки для звірят, фарби,
мотузка, пластикові бутилки.
Хід
заняття
Вихователь:
Шановні гості! Ви завітали до майстерні
добрих справ. В нашій майстерні зібралися
працьовиті, старанні і талановиті діти.
Отже, діти ,розкажіть
чим ми займаємося в нашій майстерні?
Д
- клеїмо коробки для ігор
- лікуємо книги
- зргортаємо листя дерев
- збираємо насіння квітів
Коли ми збираємо
насіння квітів і згрібаємо листя з
дерев, як називається ця пора року?
Відповідь дітей
(осінь)
- Діти, а яка зараз
пора року наступила?
Відповідь дітей
(зима)
- Так, це означає,
що до нас прийшла зима з холодами і
морозами, заметілями.
Діти , ви вже готові
до приходу зими?
Відповідь дітей(…)
- А як же бути
пташкам, коли настануть холоди? Сьогодні
ми допоможемо пташкам і виготовимо для
них годівнички.
Діти виготовляють
годівнички , а корм(хліб, картопля і
сало) населяють на мотузку.
- В нас є багато
непотрібних речей, які ми викидаємо, а
з них можна теж зробити годівнички.
Сьогодні я навчу
вас як робити годівничку з пластикової
бутилки (показую дітям бутилку з
вирізаними отворами і наголошую на
тому, що отвори гострі і їх потрібно
обклеїти).
Діти обклеюють
отвори пластирем і вставляють гілочку
- А ще можна
виготовляти годівничку з коробки, з під
цукерок (показую дітям, як виготовляти
годівничку: проколюю по кутах отвори і
вставляю мотузку, кришку від коробки
з’єдную з іншою коробкою)
Діти виготовляють.
- Діти, коли підемо
на прогулянку візьмемо годівнички із
собою і повісимо на дерево, а в середину
насипимо корму для пташок.
Чути стукіт, шум
- Ой, а що це за шум?
- Мабуть, ще на всі
гості завітали, хтось запізнився?
Заходять звірята.
Їжачок:
- Добрий день! Це
майстерня добрих справ?
Вихователь:
- Так, це майстерня
добрих справ.
- А ви хто?
- Звідки ви до нас
прийшли?
Білочка:
- Ми прийшли до вас із лісу, сорока–білобока розповіла, що є така майстерня добрих справ, де діти всім допомагають.
- А ми потребуємо допомоги.
Вихователь:
- А що сталося?
Ведмідь
- Я чув, що діти в садку допомагають звірятам готуватися до зими
- Допоможіть мені барліг утеплити
Вихователь:
- Ну що ж, допоможемо?
Діти(відповідь)
Під кущами на
килимку розміщений площинний силует
барлога, виготовлений з фанери. Діти
«утеплюють» барліг природнім матеріалом:
пір’ям, сухим листям, гілочками дерев.
Зайчик
- І мені допоможіть, будь ласка. Я живу в маленькій хатинці, в зимку холодно, замерзаю. Мені потрібно утеплити будиночок. Лісові друзі радять утеплити льодом і снігом.
- А як ви думаєте?
- Порадьте, яким матеріалом утеплити дім, щоб він був теплим?
Діти (відповідь)
Вихователь:
- Не бійся, Зайчику,
ми тобі допоможемо!
На фанерній
хатинці зроблено отвір, діти встеляють
підлогу сухим сіном, листям, а з соломи
роблять «снопки» і утепляють стіни
будинку.
Білочка
Веселеньке я
звірятко, у дуплі влаштую хатку.
Червонясту шубку
маю, по гілках собі стрибаю.
Я люблю горішки,
гриби і шишки
Скоро прийдуть
холоди час ховатись від біди.
Вихователь:
- Зараз, Білочко, діти зроблять твою хатинку теплішою.
На площине дерево
з дублом, вкрите шаром пластиліну діти
викладають шкарлупу горіхів і жолудів
і прикріпляють дверцята до дупла.
Їжачок
- А мені треба утеплити дах, стіни і в теплі хатинці я засну солоденько, зими не почую.
Діти з Їжачком
утепляють дах і стіни, приклеюють до
нього шматки пінопласту і прикрашають
відбитками від пластикових бутилок,
попередньо змочениш фарбою.
- Діти, допоможемо звірятам?
- Давайте розглянемо, які в нас в майстерні є матеріали.
Діти розглядають
і називають матеріали( гілки дерев, сухе
листя, сіно, пір’я, шкарлупи горіхів,
пінопласт, дверцята до дупла, декоряції
лісу, будиночки для звірят)
Вихователь:
- А зараз приступаємо до роботи (ділю дітей на групи)
Діти виконують
роботу (утепляють будинки), а після того
прибирають за собою.
Вихователь:
- Ну от, ви і допомогли лісовим звірятам.
- Їжачку, чим утеплили твою домівку?(відповідь)
- Чи сподобалась вона тобі?
- Ось тобі корзина яблук на зиму!
- А як облаштували твою хатинку, Білочко? (відповідь)
- Тепер твоя оселя буде теплою і затишною.
- А тобі, Білочко, даруємо горішки!
- Ведмедику, і тобі буде зручно і тепло спати, аж до весни, і ніякі морози тобі не дошкулятимуть. Ти запам`ятав, як утеплюють барліг?(відповідь)
- Щоб тобі добре спалося взимку, ми дамо тобі цілу діжу меду.
- Зайчику, а яка тепер твоя домівка?(відповідь)
- Отже, тобі жодний звір не страшний і хурделиця теж.
- Тобі дамо моркву і капусту.
- Звірята, дякуємо, що ви завітали до садочка.
- Ведмедику і Їжачку, бажаємо вам добре виспатися за зиму, набритися сил.
- А вам, Білочко і Зайчику, відігріватися в теплих оселях.
- На весні ми знову чекаємо на вас!
Немає коментарів:
Дописати коментар