вівторок, 28 лютого 2017 р.

Зборівський дитячий ясла - садок №1 «Сонечко»

Виставка робіт з природного матеріалу у ДНЗ №1 "Сонечко" м. Зборова




Підготувала та провела

Результат пошуку зображень за запитом "днз сонечко"вихователь Зборівського дитячого

ясла – садка №1 «Сонечко»

Пасічник Н.З.
 
Майстерня добрих справ


Програмовий зміст:

Створювати умови для розвитку пізнавальних процесів, які сприяють орієнтації дитини навколишньому світі. Привчати дітей дбати про птахів і тварин, робити годівнички та утеплювати домівки звірятам.
Формувати вміння за допомогою вихователя планувати послідовність трудових дій, вибирати матеріали і використовувати їх у роботі. Розвивати творчі здібності дітей, уяву, логічне мислення, креативність.Виховувати вміння спілкуватися та взаємодіяти в ході колективної праці. Прибирати робоче місце, після закінчення заняття, дбайливо ставитися до предметів, матеріалів і засобів праці.
Матеріали: гілки дерев, сіно, солома, сухе листя, шкарлупи горіхів і жолуді, пір’я, пінопласт, дверцята для дупла, декорації лісу, будиночки для звірят, фарби, мотузка, пластикові бутилки.
Хід заняття

Вихователь: Шановні гості! Ви завітали до майстерні добрих справ. В нашій майстерні зібралися працьовиті, старанні і талановиті діти.
Отже, діти ,розкажіть чим ми займаємося в нашій майстерні?
Д
  • клеїмо коробки для ігор
  • лікуємо книги
  • зргортаємо листя дерев
  • збираємо насіння квітів
Коли ми збираємо насіння квітів і згрібаємо листя з дерев, як називається ця пора року?
Відповідь дітей (осінь)
- Діти, а яка зараз пора року наступила?
Відповідь дітей (зима)
- Так, це означає, що до нас прийшла зима з холодами і морозами, заметілями.
Діти , ви вже готові до приходу зими?
Відповідь дітей(…)
- А як же бути пташкам, коли настануть холоди? Сьогодні ми допоможемо пташкам і виготовимо для них годівнички.
Діти виготовляють годівнички , а корм(хліб, картопля і сало) населяють на мотузку.
- В нас є багато непотрібних речей, які ми викидаємо, а з них можна теж зробити годівнички.
Сьогодні я навчу вас як робити годівничку з пластикової бутилки (показую дітям бутилку з вирізаними отворами і наголошую на тому, що отвори гострі і їх потрібно обклеїти).
Діти обклеюють отвори пластирем і вставляють гілочку
- А ще можна виготовляти годівничку з коробки, з під цукерок (показую дітям, як виготовляти годівничку: проколюю по кутах отвори і вставляю мотузку, кришку від коробки з’єдную з іншою коробкою)
Діти виготовляють.
- Діти, коли підемо на прогулянку візьмемо годівнички із собою і повісимо на дерево, а в середину насипимо корму для пташок.
Чути стукіт, шум
  • Ой, а що це за шум?
- Мабуть, ще на всі гості завітали, хтось запізнився?
Заходять звірята.
Їжачок:
- Добрий день! Це майстерня добрих справ?
Вихователь:
- Так, це майстерня добрих справ.
- А ви хто?
- Звідки ви до нас прийшли?
Білочка:
  • Ми прийшли до вас із лісу, сорока–білобока розповіла, що є така майстерня добрих справ, де діти всім допомагають.
  • А ми потребуємо допомоги.
Вихователь:
  • А що сталося?
Ведмідь
  • Я чув, що діти в садку допомагають звірятам готуватися до зими
  • Допоможіть мені барліг утеплити
Вихователь:
  • Ну що ж, допоможемо?
Діти(відповідь)
Під кущами на килимку розміщений площинний силует барлога, виготовлений з фанери. Діти «утеплюють» барліг природнім матеріалом: пір’ям, сухим листям, гілочками дерев.
Зайчик
  • І мені допоможіть, будь ласка. Я живу в маленькій хатинці, в зимку холодно, замерзаю. Мені потрібно утеплити будиночок. Лісові друзі радять утеплити льодом і снігом.
  • А як ви думаєте?
  • Порадьте, яким матеріалом утеплити дім, щоб він був теплим?
Діти (відповідь)
Вихователь:
- Не бійся, Зайчику, ми тобі допоможемо!
На фанерній хатинці зроблено отвір, діти встеляють підлогу сухим сіном, листям, а з соломи роблять «снопки» і утепляють стіни будинку.
Білочка
Веселеньке я звірятко, у дуплі влаштую хатку.
Червонясту шубку маю, по гілках собі стрибаю.
Я люблю горішки, гриби і шишки
Скоро прийдуть холоди час ховатись від біди.
Вихователь:
  • Зараз, Білочко, діти зроблять твою хатинку теплішою.
На площине дерево з дублом, вкрите шаром пластиліну діти викладають шкарлупу горіхів і жолудів і прикріпляють дверцята до дупла.
Їжачок
  • А мені треба утеплити дах, стіни і в теплі хатинці я засну солоденько, зими не почую.
Діти з Їжачком утепляють дах і стіни, приклеюють до нього шматки пінопласту і прикрашають відбитками від пластикових бутилок, попередньо змочениш фарбою.
  • Діти, допоможемо звірятам?
  • Давайте розглянемо, які в нас в майстерні є матеріали.
Діти розглядають і називають матеріали( гілки дерев, сухе листя, сіно, пір’я, шкарлупи горіхів, пінопласт, дверцята до дупла, декоряції лісу, будиночки для звірят)
Вихователь:
  • А зараз приступаємо до роботи (ділю дітей на групи)
Діти виконують роботу (утепляють будинки), а після того прибирають за собою.
Вихователь:
  • Ну от, ви і допомогли лісовим звірятам.
  • Їжачку, чим утеплили твою домівку?(відповідь)
  • Чи сподобалась вона тобі?
  • Ось тобі корзина яблук на зиму!
  • А як облаштували твою хатинку, Білочко? (відповідь)
  • Тепер твоя оселя буде теплою і затишною.
  • А тобі, Білочко, даруємо горішки!
  • Ведмедику, і тобі буде зручно і тепло спати, аж до весни, і ніякі морози тобі не дошкулятимуть. Ти запам`ятав, як утеплюють барліг?(відповідь)
  • Щоб тобі добре спалося взимку, ми дамо тобі цілу діжу меду.
  • Зайчику, а яка тепер твоя домівка?(відповідь)
  • Отже, тобі жодний звір не страшний і хурделиця теж.
  • Тобі дамо моркву і капусту.
  • Звірята, дякуємо, що ви завітали до садочка.
  • Ведмедику і Їжачку, бажаємо вам добре виспатися за зиму, набритися сил.
  • А вам, Білочко і Зайчику, відігріватися в теплих оселях.
  • На весні ми знову чекаємо на вас!


Немає коментарів:

Дописати коментар