четвер, 5 січня 2017 р.

Ранок:« Як Козаки наречених шукали»

Пов’язане зображення
Підготувала вихователь ДНЗ
с. Білобожниця Чортківського району
Кучма М.В.
 
Пісня "Знову прийшла весна"
Дитина: Любі гості, мами й тати,
В цьому залі буде свято,
Добре, що прийшли до нас
В цей чудовий світлий час.
Дитина: На щиру розмову
Зібрались ми з вами.
Розмову сьогодні
Присвятимо мамам
А також бабусям і сестрам, дівчатам.
Усіх вас з мами вітаємо святом
Дитина: На мамине свято земля оживає
І сонечко в небі так ясно сіяє.
І небо таке голубе!
На мамине свято верба розцвітає
І пролісок в лісі матусю вітає.
Вихователь:
А тепер ми вам розкажем
Історію не просту:
Як козаки по світу мандрували
І правду про красу шукали!
Було це не при давній днині
Й не за козацької доби.
Ви не повірите та й нині
В нас теж є славні козаки.
Дитина: Люба мама, милий тато,
Перед вами не малята,
Правда,ми не парубки,
Проте справжні козаки.
Пісня козаків

Вихователь:
Ой,зібрались козаченьки, раділи всміхались,
У своєму дружнім колі силою вихвалялись!
Козаченьки, вам радіє навіть в небі сонце!
В чому ж ваша сила-сильна?
Розкажіть нам, хлопці .
Козак 1 : Моє ім`я - Павло, я славний козак,
Володію силою слова! Так!
Бо слово піднімає військо в бій!
Лікує слово, кличе нас до дій!
Я герой сміливий,
Усім помагаю і словом, і ділом!
Я словом можу навіть звеселити!
Ви вірите? Я дуже люблю говорити!
Козак 2: Я - Артем, козак нівроку, задніх не пасу.
І своїм я браттям славним користь принесу!
Лист я можу написати в будь-який момент!
Хоч турецькому султану та хоч президенту.
Не політик, та як козак я є трохи хитрий
Та у справах непростих слава Богу, варить ще макітра.
Добрий день, панове! Прийміть мене до себе!
Козак 1 : А ти танцювати вмієш?
Козак 2: Та вмію!
( Танцює елемент українського «гопака»)
Козак 1: Добре танцюєш!
Козак 3: Я - козак Тарас вітаю!
Силу богатирську маю!
Зможу чесно подолати
Ворогів усіх приспати.
Ще вмію кашу я варити
А вам би тільки говорити.
Берете мене із собою?
Козак 2: Кажеш умієш кашу варити?
Козак 3: Та умію!
Козаки: Ну то й вари!
Гра « Варять кашу козаки»( З батьками)
Вихователь: Якось Павло, Тарас, Артем
Ці три відважні козаки
Зібрались на велику раду
Ранкової весняної пори.
А рада була не простою,
Питання слухалось таке:
Козаки: Коли дівчат треба вітати?
І де найкраща дівчина живе?.
І щоби відповідь дізнатись
Рішили світом мандрувать.
Із краю в край переїжджали
І у всіх про все питать.
Довго їхали волами і пливли на кораблі
І добрались козаченьки аж до турецької землі.
( виходить султан з наложницями)
Козаки: Вітаємо султане щиро
Вам до землі низький поклін.
Шукаєм де красуні милі
І як вітають їх по всій землі.
Султан: Салам, салам вам козаченьки
Я дуже радий вас вітать
Мої наложниці-дівчата
Вам можуть танець станцювать.
Танець султана і турецьких дівчат
Вихователь: І хоч гарно танцювали
Заморські красуні
Козаки засумували
Україночок згадали.
Як весняночки водили
Дівчата у лузі
Ще й усіх розвеселили
Веселі подруги.
Поклонились козаченьки
Доброму султану
Пішли знову в доріженьку
Шукати кохану.
Ой чи довго чи не довго
Блукали ходили
Ті широкі їх дороги
Ще й до Парижу заносили.
Козаки: Кажуть в Парижі найкращі дівчата
Чи правда це? Хочемо ми це дізнатись!
Танець Парижанок
Козаки: Гарні , гарні парижанки,
Та тендітні дуже.
Ох нема як наші любі
Українки друже!
Вихователь: Знову стали мандрувати
Через гори та долини
Та нарешті завітали
Аж до Аргентини!
Тут дівчата запальні!
Мабуть, йшли не марно
Станцювали козаченькам
Аргентинське танго.
(Аргентинське танго)
Вихователь: Ой сміялись веселились
Наші козаченьки.
Тай вирішили повернутись,
На рідну земленьку!
По дорозі ще вступили
В сусідню Росію.
Бо живуть тут теж слов'янки .
То ж мали надію,
Що зустрінуть тут красуню --
Дівчину своєї мрії!

Російський таночок Вихователь: По усьому світі
Друзі мандрували
По усіх усюдах
Красунів шукали.
Хоч були в Парижі,
Султана вітали
В Аргентині танго
Також танцювали
Росіянки хороводи
Козакам водили
Та красунь таких як рідні
Ніде не зустріли.
Думаю ви згідні?
Що тут і казати:
В Україні рідній
Найкращі жінки і дівчата.
Дівчата: Добрий день вам , козаченьки!
З дому вам уклін від неньки!
Будем разом ми співати?
Все навколо звеселяти?
Козаки: А ви хіба співати вмієте?
Дівчата: Ой козаченьки, ми як заспіваємо то ви й потомитесь слухати!
Козаки: Ну то починайте , а ми допоможемо!
Віночок українських пісень
Український таночок
Вихователь: А ви як вважаєте, діти? Які жінки найкращі?
1 дитина: У моєї мами руки золоті ‚
Очі карі ‚ вії — довгі і густі!
2 дитина: А моя матуся схожа на веселку,
Бо така чудова і така весела!
3 дитина:. А моя — як ніжний лісовий дзвіночок!
Ніжні в неї руки ‚ ніжний голосочок!
4 дитина:. А моя матуся -- гарна ‚ як калинка,
В неї чорні брови ‚ губки — як малинка.
5 дитина: Моя дамочка привітна,
Гарна, ніжна як весна ‚
І ласкава, і тендітна,
Ніби пролісок вона!
6 дитина: Ваші мами гарні
3 вами згоден я.
Та найкраща мама
Все ж таки моя!
Всі. І моя красуня!
Пісня « Мамо матусю»
7 Дитина:. Кожен любить свою маму ‚
Бо вона найкраща сама ‚
Найдорожча нам людина —
Люба мамочка, єдина!
І тому ми вам бажаєм
Щоб як квіти ‚ ви цвіли ‚
Щоб завжди здорові, гарні
І щасливі ви були!
Вихователь: — Хто завжди нам допоможе?
Хто все вміє і все може?
Хто все зробить, як годиться?
Хто ця мудра чарівниця?
  • В цілім світі найдобріша,
  • Найдорожча, наймиліша,
  • Лагідна і ніжна сама?
Всі. Ну звичайно, наша мама!
«Пісня « Мама і я»
8 дитина: А у мене в світі
Найкраща бабуся.
Я до неї рідної
Завжди притулюся!
Пісня « Бабусенька»
Вихователь: Ніде правди діти!
Мабуть, тут зібрались
Всі красуні світу!
9 дитина: І вас ‚ наші рідні ‚ кохані матусі ‚
І вас ‚ наші ніжні ласкаві бабусі ‚
Дівчатка красуні, що в групі у нас
Із святом жіночим вітаємо вас!
Пісня: « Дівчинка русява»
Хлопчик: «Косички у дівчаток -
Щоб смикати за них!» -
Так думав я спочатку ,
А виявилось – Ні !
Вони ростуть для того,
Щоб заплітатись довго.
Та банти в них носити, Великі і красиві !
Щоб хтось про них сказав:
«Ах, ах, яка краса!»
А от мені косичок не треба.
Я хлопчак!
А що я теж красивий
То це помітно й так!
10 дитина: Кохані матусі і рідні бабулі,
Хай довгі літа накує вам зозуля!
11 дитина: Бажаєм вам радості, щастя й любові!
Бажаєм щоб завжди були ви здорові.
Пісня « Ми з днем жіночим хочемо»
Для почуттів найкращих на землі
Створили люди сотні добрих слів.
Таких як щирість, ніжність. Їх багато.
Це милосердя, спокій ‚ чистота,
Це вірність, співчуття і доброта,
Любов надійність.
Усіх і не назвати, бо їх є не одна сторінка!
Та і навіщо ‚ коли є одне‚
Що вмістить все це?
Слово головне . Це слово – Жінка!
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар