четвер, 5 січня 2017 р.

РОЗВАГА ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОЇ ГРУПИ «Козацького ми роду»


Підготувала вихователь старшої групи Камянківського ДНЗ
Касьян Оксана Ярославівна

Ведуча: Щасливі ми, що народилися і живемо в такій, багатій, мальовничій чудовій землі, у нашій славній Україні. Тут жили наші прадіди, наші діди, тут живуть наші батьки, тут корінь роду українського, що сягає сивої давнини. Де б ми не були, скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємось аж до сліз, зачувши рідне слово. 
 
Добрий день,вам люди добрі,
Щиро просим до господи,
Раді вас у нас вітати
Щастя та добра бажати.

Сьогодні свято,конкурс нині,
Сьогодні все козацтво тут
І в цьому залі радість лине
Козацькі ігри всіх нас ждуть

Ми роду козацького діти,
Ми любимо сонце і квіти,
І сонце нам шле свій привіт,
Ми роду козацького діти,
Землі української цвіт

В яку б не пішли ми дорогу,
Ти,пісне, над нами злітай,
Крокуючи гордо і в ногу,
Ми славимо рідний наш край
Є святкових днів багато
Нам усіх і не згадать,
А між ними й наше свято
Вшанування козачат
Ми є діти українські,
Хлопці та дівчата
Рідний край наш Україна
Щедра і багата
Ми є діти українські,
Український славний рід
Дбаймо,щоб про нас маленьких
Добра слава йшла у світ
Бо козацького ми роду
Славних предків діти
І в садочку всі вчимося
Рідний край любити

Любі мами,милі тата
Перед вами не малята,
Правда і не парубки
Проте справжні козаки
Українець я маленький,
Україна –край рідненький,
Вірний син я свого роду
Українського народу
Намалюєм гарні вуса
Хвацько їх підкрутимо
Гарну пісню заспіваєм
І ще й вас научимо
«Ми маленькі козачата»
Ми маленькі козачата
Станем справжніми людьми
Ми кохаєм рідну пісню
Україну любим ми
Україна- наша мати
І про неї вільний спів,
Ми- веселі козачата,
Ми-нащадки козаків
Ми шануєм рідне слово
В ньому вірність і краса
Ми –маленькі козачата
Наша пісня не згаса
Ведуча:Ми нащадки козаків
Волі світить нам зоря
І безсмертне козацьке слово,
Полум’яне,веселкове

Незалежність українського народу
Нам потрібно завжди берегти
Недаремно кров лилася за свободу,
Нашу волю здобували козаки
Ведуча: Козаки були вірними друзями,любили рідну землю і її мову. Вони живуть у дружбі, один одному допомагають. Козаки свій край прославляють і про щастя усіх людей дбають. Козаки люблять задушевну щиру пісню.
«Добрий день,матусю Україно.»
Добрий день ,матусю Україно
Сходить сонце радості й добра
Україно,я твоя дитина
крапелька великого Дніпра
Україно моя,золоті твої поля
Небо ніжно-голубе,
Що під ним усе цвіте
Яблуневі сади і смерекові ліси
Ніжна пісня солов’я
Рідна матінка земля
Не дивись,що я така маленька
Час мине-я швидко підросту
І усю любов свого серденька
Я тобі в дарунок принесу

Ось і настав чудовий день,
Повен сонця і пісень,
Повен пахощів для друзів
Набраних в квітковім лузі

А для сміху і добра
Вигляда весела гра
Показати хочу нині,
Як колись на Україні
Веселились козаки

Я маленький козак,
Я не знаю, що це страх,
В мене серце,як кришталь
А дух міцний ,як сталь
Я не боюся ні турка,ні ляха
Я не вступлюся,я не віддам
Своєї землі ворогам

Ось стою я перед вами,
Чим скажіть я не козак
Козаком я в тата й мами
І у вас хай буде так
ВЕДУЧА:А чи знаєте ви діти ,хто такі козаки?
-козаки-це вільні люди,
Козаки-безстрашні люди,
-козаки борці за волю,за народу щастя й долю,
-козак-чесна смілива людина,найдорожча йому Батьківщина,
-козак-слабкому захисник,цінити побратимів звик,
-козак усім народам друг,і лицарський у нього дух,
-козак-це той,хто любить волю,хто любить пісню й власну долю
Разом:щоб козацькому роду не було переводу,обіцяємо ми бути вірними народу

Ведуча:Козацький гопак-запальний і веселий танок. Його і затанцюють маленькі козачата.
Гопак
Ведуча:Вам необхідно довести,що ви справжні козачата. Скажіть яким повинен бути справжній козак?А чи справді ви спритні і сміливі. Це ми зараз перевіримо. Влаштуємо змагання ,а наші гості оцінять чи ви маєте козацьку мудрість і силу,носити високе звання» козак»
1. Стрибки в мішках
Хто силою мірявся,а хто швидкістю. Швидкий козак,то велика знахідка у боях з ворогом. Бувало,що козаки потрапляли в полон до ворога,але своїй силі ,спритності,вони завжди вміли долати перешкоди.
2. Перетягування каната.
Козаки перемагали майже у кожній битві. Вони були непереможні,тому що багато тренувалися. Серед найпоширеніших видів тренування-було перетягування канату. Тож давайте любі козачата,і ви спробуєте потренуватися.
3 .Осідлай коня.
Найпершим помічником у козаків був кінь.Тому козаки добре трималися на коні.Спробуймо і ми осідлати коня.
(стрибки з м’ячем між ногами)
4.Штанга
5.З чого приготуємо борщ?
Козаки любили смачно поїсти. Вони любили українські страви:борщик,вареники,галушки,куліш. І зараз завдання для дівчат. Наші дівчата майбутні господині. Вам необхідно вибрати необхідні продукти для борщу.
Українка я маленька
Україна моя ненька
В неї щира я дитина
Добра,люба і єдина
Українка я маленька
Українці батько й ненька
На Вкраїні родилася
В свою маму удалася

Вірна дочка я народу,
Бо козацького я роду
Щиро я свій рід кохаю,
Роду іншого незнаю
Ведуча:Затяжні походи виснажували славних лицарів.Стомлені вони поверталися у Січ,але їх завжди підтримувала гарна задушевна пісня.

Пісня «Їхав козак за Дунай»
Дівчата під супровід пісні виконують танок.

Ведуча:Ось подивіться-це козаки.Вони з честю витримали усі випробовування і можуть гідно носити це почесне звання «козак»

Як блищать на сонці шаблі запорожців
А кругом на конях гнали ворогів
Козацькому роду нема переводу
Лине його слава з далечі віків

Сяє наша воля,наче маків колір,
І вранішнє сонце виплива з дібров
Козацькому роду нема переводу
Козаки в колисках виростають знов
Здоров’я і щастя всій нашій родині
І цвіту, і плоду моїй Україні,
Щоб був достаток на столі
У кожнім місті і селі,
Щоб всього було доволі-
Ковбас і сала,хліба ,солі,
Щоб працювали ми та мали,
І дарували ,й пригощали
Та хай не буде переводу
Козацькому людському роду.


Немає коментарів:

Дописати коментар