четвер, 5 січня 2017 р.

Сценарій свята «Україно, ми твоя надія!»


 




ДНЗ «Усмішка» с. Рожанівка 
 Заліщицького району
  Вихователь: Навроцька Т.М.
Ведуча.
Дитино, глянь навкруг, яка твоя земля,
Красива, дивовижна і єдина.
Усе тут дороге: ліс, гори і поля,
Бо це вітчизна наша – Україна!
  1. Доброго дня вам гості та друзі
Світла і щастя, людського тепла.
Ми всі зібралися з ненькою в крузі,
Щоб поміж нами взаємність була
Дружба і щирість та слово привітне
Радість, довіра та щирість завжди.
Все це хай буде, хай пишно розквітне,
Хай лиш ніколи не буде біди!
  1. На вишитому диво-рушникові
Ми хліб і сіль виносим до людей.
Такі у нас традиції чудові,
Усе найкраще для своїх гостей!
  1. Гляньте, як гостей багато!
Прийшли вони на наше свято!
Радо нас усіх вітають
І оплесками зустрічають!
  1. Вітають усіх українські малята!
Ми всі готувалися довго до свята.
Вивчали таночки, веселі пісні,
Для вас готували виступи свої.


Танець «Черевички»
  1. Моя Батьківщина – це вишеньки цвіт,
І верби над ставом й калина.
Моя Батьківщина – це мрії політ,
Це рідна моя Україна!
  1. Моя Батьківщина – це наша сім'я,
Затишний куточок і хата.
Це мама, татусь, бабця, дід мій і я,
Всі рідні і друзів багато.
  1. Моя Батьківщина – це злагода й мир,
Та небо бездонне й чудове.
Ця пісня чарівна, що лине до зір,
Й дитинство моє світанкове.
Пісня «Я малюю Україну»
8.В мене в серці – Україна.
Тут мій дім, моя родина,
Перше слово, перший крок,
Перший погляд до зірок.
9. Тут біжить моя стежина,
Посміхається калина.
Тут мені співає гай,
Україна – рідний край.
10.Всі ми діти України,
Хлопці та дівчата,
Хоч слабкі у нас ще руки
Та дужа завзята.
Танець «Гопак»
Вихователь: А зараз ми подивимось які в нас козаки, чи спритні!?
Змагання:
I «Стрибки в мішках».
II «Пироги»
III «Перетягування канату»
11. Як спитаються цікаві,
Хто я, звідки, де мій дім.
Не задумуючись навіть,
  • Українка,- відповім.
12. Ось стою я перед вами,
Чим скажіть я не козак?
Я козак у мами й тата,
То й у вас хай буде так!
Пісня «Не балуй, милая»
Танець «Варенички»
13. Я україночка від роду,
Землі цієї я краплинка.
Я доня рідного народу,
Його дитина – українка!
14. Українка я маленька.
Україна – край рідненький.
Вірна донька свого роду,
Українського народу.
15. Люблю тебе я, мила Україно!
І все зроблю, щоб завжди цвіла.
Я буду вчитись в школі на відмінно,
Щоб мною ти пишатися могла.


Пісня «Україна краю»
16. На білому світі є різні країни,
Де ріки, ліси і лани.
Та тільки одна на землі-Україна.
А ми- її доньки й сини.
17. Усюди є небо, і зорі скрізь сяють.
І квіти усюди ростуть.
Та тільки одну Батьківщину ми маєм.
Її Україною звуть.
18.Україна – то край славний,
Аж по Чорне море,
Україна – то лан пишний
І степи і гори!
Інсценівка «Несе галя воду»
  • Галю, вийди за мене!
  • Не хочу!
  • А чому? Галю, ну вийди за мене!
  • Сказала не хочу!
(Музика)
  • Галю, ну Галю, вийди за мене, в мене сапожки є!
(Показує)
  • Нащо мені твої сапожки, якщо в мене криві ножки.
(Музика)
  • Галю, а Галю, ну вийди за мене, в мене перина є!
  • Нащо мені твоя перина, я сама як балерина.
(Музика)
  • Галю, а Галю, ну вийди за мене, в мене корова є!
  • Нащо мені твоя корова, я сама здорова.
(Музика)
  • Галю, ну Галю , вийди за мене, в мене гроші є!
  • Ааа…. Гроші!? (Кидається в обійми).


Танець «Калина»
19. Моя Україна – широкі простори,
Поля і левади, долини і гори.
Молитва і пісня і слово натхненне,
З чого почалась Україна для мене?
20.Ми всі діти українські,
Український славний рід,
Дбаймо, щоб про нас, маленьких,
Добра слава йшла у світ.
21. Хай же мир і дружба
Поєднають всіх
І дзвенить дитячий
Безтурботній сміх
Нам зоріє доля світла і ясна
Рідна мати Батьківщина,
Ти ж у нас одна!
Танець «Перлина»

Немає коментарів:

Дописати коментар