четвер, 5 січня 2017 р.

Україна - єдина країна

Пов’язане зображення


Підготувала вихователь ДНЗ "Дзвіночок"

с. Білобожниця Чортківського району
Кучма М.В.
 
Вихователь:
Перше наше слово
З нами повсякчас.
Мати, Україно,
Ти одна у нас.
Ниви і діброви,
І садів окрас
Рідна мати, Батьківщино,
Ти ж одна у нас.

Хай же мир і дружба,
Поєднає всіх
І дзвенить дитячий
Безтурботний сміх.
Нам зоріє доля
Світла і ясна.
Рідна мати Батьківщино
Ти ж у нас одна.

Про яку святиню говориться у вірші? (Про Україну.)

Вихователь:Одна Батьківщина і двох не буває.
Місця, де родилися, завждисвяті.
Хто ріднуоселю свою забуває,
Той долі не знайденіколи в житті.
Чи можна забути малому ту пісню,
Що матиспівала, коли засинав?
Чи можна забути ту стежку до хати,
Що босим колись протоптав?
Тут мамина пісня лунає і нині,
Її підхопили поля і гаї,
Їївечорами по всійУкраїні
Співають, співають в садах солов’ї.
І я припадаю донеї устами
І серцем вбираю, мов спраглий води.
Без рідноїмови, без пісні, без мами
Збідніє,збідніє земля назавжди.

Кожна людина найбільше любить той край, де народилась і
живе. Кожен пишається своєю рідною країною
А у якій країни живемо ми?

Руслан: Все ,що рідне хай нам буде
Найдорожче і святе
Рідна віра,рідна мова
Рідний край наш над усе.

Україна – це отча земля, рідний край, де ми народилися.
Столиця України – Київ. Широкі i чарiвнi простори, прекрасні села i міста. Могутньокотить до Чорного моря сиві хвилі найбільша річка України – Днiпро. Буйною зеленю шумлять на його берегах сади, ліси. Золотистим морем розливається безкраїми нивами жито-пшениця.
Погляньте на карту України. На нiй позначено кордони української
землi. На півдні нашу державу омивають теплі моря – Чорне й Азовське, є в нас чудові гори. Прості землі, заселений українським народом великий. Щоб його перетнути, потрібно пішки йтиіз заходу на схід 90 днів, долаючи щодня по 30 км. Наша держава – Україна, суверенна і незалежна, демократична і правова.
Що ж означає вислів «Україна – суверенна держава»? (Вона має право самостійно, без втручання інших держав вирішуват всі свої внутрішні та зовнішні справи.)
А ще Україна – демократична. Це означає, що влада в ній належить народові. Тільки народ може змінювати її основи – конституційний лад.
Як і кожна суверенна держава ми маємо свої символи за яким впізнають нашу державу. Це і гімн і прапор і герб.

Прапор
Прапор – це державний символ,
Він є в кожної держави.
Це для всіх – ознака сили,
Це для всіх – ознака слави.
Синьо-жовтий прапор маєм:
Синє – небо, жовте–жито.
Прапор свій оберігаєм,
Він святиня, знаютьдіти.
Прапор свійздіймаєм гордо,
Ми з ним дужі і єдині.
З ним навіки є народом.
Українським в Україні.
А які кольори присутні у нашому прапорі?
Що означає синій колір?
А що жовтий?

Ще одним символом України є герб.

Наш герб – тризуб.
Це воля, слава й сила.
Наш герб – тризуб.
Недоля нас косила.
Та ми зросли, ми є,
Ми завжди будем,
Добро і піснюнесемо ми людям.
А хто з вас знає яким є герб України?

Пісня, за якою українську державу впізнають серед інших держав це гімн України « Ще не вмерла Україна» написаний на слова Павла Чубинського муз. Михайла Вербицького.

Гімн
Слова палкі, мелодія врочиста…
Державний Гімн ми знаємо усі.
Для кожного села, містечка, міста –
Це клич один з мільйонів голосів.
Це наша клятва, заповідь священна.
Хай чують друзі й вороги,
Що Україна вічна, незнищенна,
Від неї яснее світло навкруги.

(Звучить Державний Гімн України.)
Ще не вмерла України, ні слава, ні воля,
Ще нам, браття українці, усміхнеться доля.
Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці,
Запануєм і ми, браття, у своїй сторонці.

Душу й тіло ми положим за нашу свободу,
І покажем, що ми, браття, козацького роду.

Станем, браття, в бій кривавий від Сяну до Дону,
В ріднім краю панувати не дамо нікому;
Чорне море ще всміхнеться, дід Дніпро зрадіє,
Ще у нашій Україні доленька наспіє.

Душу й тіло ми положим за нашу свободу,
І покажем, що ми, браття, козацького роду.

А завзяття, праця щира свого ще докаже,
Ще ся волі в Україні піснь гучна розляже,
За Карпати відоб’ється, згомонить степами,
України слава стане поміж ворогами.

Душу й тіло ми положим за нашу свободу,
І покажем, що ми, браття, козацького роду.

На світі багато чудових країн,
Мен і наймиліша, найкраща країна,
Яка піднялася, мов Фенікс, з руїн,
Безсмертна моя Україна.
Ти з давніх віків непокірна була
І волю свою боронила невпинно.
Нарешті збулося – її здобула
Звитяжна моя Україна.
На землях твоїх неозорих степів
Живе працьовита і чесна родина,
Хвилюється колосом стиглих хлібів
Моя золота Україна.
В садах і дібровах ввечір і часи
Чарує нас пісня дзвінка солов’їна,
І чути співочі дівчат голоси, –
Пісенна моя Україна.
Тепер знову не легк оживетьс я тобі,
Є в тому, мабуть, особлива причина.
Та все подолає в тяжкій боротьбі
Незламна моя Україна.
Квітуй, мов калина, над плесами вод,
Будь в дружб іі і праці міцна та єдина.
Хай буде щасливим твій вільний народ,
Прекрасна моя Україно!
Подивіться, будь ласка, у вікно: шепоче замріяний вітер слова
Кохання річці синьоокій, а день стоїть у шелестах золота та яскравих кольорах осінніх квітів. Обнялися голубе небо і пожовкле колосся безкраї хстепів. Такою ми бачимо під вересневим сонцем нашу неньку –Україну. Вона горда від того, що зуміла виховати людей, здатних об’єднатися на Майдані, здобути волю, вибороти справедливість. Ми заявили про себе, як про великунацію, гідну
Зайняти достойнее місце у світовій спільноті.
Трагічн іподії в Україні, починаючи з листопада минулого року, тривожать та не залишають байдужими жодного громадянина країни. Кожному з нас необхідно усвідомити, за що боролися учасники Євромайдану і заради чого пожертвувала своїм життям «Небесна сотня» І основна наша мета на даний момент –це зберегти єдність і цілісність держави . Бо тільки разом ми велика сила, ми мужній і сміливий народ якого ніхто не здолає.

Пісня « Розкажу про Україну»

І живуть у у цьому краї прекрасні люди- українці
Хто ти хлопчику маленький?
Денис: Син я України –неньки!
Українцем я зовуся
Й тою назвою горджуся!

Хто ти дівчинко маленька?
Лучка І: Я дитина українська
Вкраїнського роду
Україна,то назва
Славного народу.

Хто ти дівчинко маленька?
Мальована Ю : Знаю, бо казала
Мені моя ненька
Що я українка
Правдива маленька.

Хто ти дівчинко маленька?
Леся: Ой вдягнуся у неділю
У вишивану сорочку
У червону спідничину
І коралі на шнурочку.

Заплету я свої коси
І візьму віночок з рути
Ще квітками заквітчаюсь
Чи від мене кращій бути.

А на ноги чоботята
Червоненькі, сап`янові.
Я маленька українка
Будьте всі мені здорові.

Іра: Ми всі діти українські
Український славний рід
Дбаймо, щоб про нас маленьких
Слава йшла на цілий світ.

Пісня:Дівчина україночка»

А по чім тебе впізнаю?
По вкраїнському звичаю
В мене вдача щира й сміла
І відвага духа й тіла
І душа в мене здорова
Українська в мене мова.

А скажи де край твій рідний?
Там де неба круг погідний

Волочій :Там де сонце сяє ясне
На вкраїнські діти красні.

Ільчишин:Де лани, степи безкраї
Де орел буйний літає

Єдинак Ю : Де Карпат вершки високі
Де потоків дна глибокі

Де Дністер і хвилі Прута
Де Дніпро старий Славута

Грушевська:Де високії могили
Що в них голови зложили
Юні хлопці в лютім бою
За Вкраїну любу свою

Як поможеш свому люду?
Мар`ян:
Пильно все учити буду
Щоб свої мене учили
А чужу щоби цінили
Щоб про мій народ питали
Україну шанували.
Григорчик:Чи у праці чи в забаві
Все послужу рідній справі.

Саша: Ні маєтку ані труду
Жалувати я не буду
Щоб народові Вкраїни
Помогат встать з руїни.

Вихователь: Так діти наша Україна красива і велика
28 областей входять до її кладу . Я хочу щоб ви кожен взяли частинку України і склали великий пазл. Обєднали нашу Україну у єдину країну.

Алінка Криса: Господа будем благати
Щоб нам дав добра діждати.

Коля: І як мені України
Щиро не любити
Мине вчили по Вкраїнськи
Господа молити.
Олексій: За свій рідний край і нарід
Господа молю
Зішли, боже Україні
Щастя й долю.

Вероніка: Знаю,Україна
Серцю мому мила
Я по-укаїнськи
Молитися вчила

Софійка: Ось мою молитву
Прийми, отче Боже
Нехай Україні
Вона допоможе

Тихо плаче Україна
Сльозами і кровю
Кат будує своє завтра
На горі людському
Гірко плаче Україна
Плаче кожна мати
Та що сина відпустила
Волю здобувати.

Україна: О.Р.
Я досі тихенько сиділа й мовчала,
Жила я в пітьмі, за сталевим замком,
А тепер пожинайте плоди, я повстала,
І сипляться ваші слова, мов піском.

Я більше не буду терпіти знущання,
Я довго боролась за вільні краї.
Я лиш помахаю вам на прощання,
Я хочу очистить свої ручаї.

Я більше не хочу братерської крові,
Яку не жалкуючи ви розливали.
І більше не втримаю я оборони,
Коли ви Вкраїну свою полишали.

Я вистою, тільки коли зберетесь,
Всі разом, сім’єю, ви в лиху годину.
І свічку запалить у церкві отець,
І всі ми помолимось за Україну.

Молитва Отче Наш

Вихователь:Знай синочку, доню знай:
Наша Україна -
То чарівний милий край
Золота країна
Рідну землю прабатьки
Захищали кров`ю
Тож любіть її завжди
Вірною любов`ю
Виростайте і живіть
Для добра для слави
Як святиню бережіть
Символи держави
В них історія століть
Небо, степ широкий
Золотий тризуб любіть
Прапор синьоокий.




Результат пошуку зображень за запитом "журавель летить"Повертайсь, журавлику, у рідний край!


  Сценарій свята Осені для дітей старшої групи №4 «Дударик» 
у Шумському ДНЗ "Сонечко"

 
(звучить музика, заходить ведуча)
Ведуча: Добрий день, усім гостям у залі!
Так приємно нам зустрітись знов,
Вже не світить сонечко нам ясно,
Бо у вирій відлетіло літо,
Але осінь – теж пора прекрасна
І сьогодні вас вітають діти!
(під пісню «Засяяло сонце» до зали забігають діти струмочками тримають в руках стрічки)
Танцювальна композиція «Вітальна»
(На кінець музики, діти по колу біжать до своїх стільчиків;)
(виходить пара дітей, виносять хліб )
1. Гостей дорогих ми вітаємо щиро
Стрічаємо з хлібом, любов`ю і миром!
2. На рушник святковий хліб поклали з сіллю, щоб легкі дороги славили країну!
(ставлять хліб на стіл)
Ведуча: Настала осінь в Україні,
Пливуть по небу хмари сині.
Крокує осінь нашим краєм -
Про неї вірші прочитаєм…
1. Золота красуня – осінь-чарівниця!
1. По землі ступає, золотом іскриться.
В жовте і червоне листячко фарбує,
І картини дивні, чарівні малює!
2. Озирнулась Осінь – впоралася всюди -
Хай живуть в достатку працьовиті люди!
Будемо ми осінь нині величати
Будемо про неї пісеньку співати!
Пісня: Наша щедра осінь
Ведуча: Українська осінь
Найщедріша в світі,
Бо живуть тут люди добрі й працьовиті,
Хай з’єднає всіх нас Україна-мати
Ми про Україну хочем розказати!
1. Є край, де найкращі у світі пісні
І цвітом чарує калина
Де сонечко вперше всміхнулось тобі
Це дім твій, твоя Україна
2. Україна наша славна і багата,
Тут живуть найкращі у світі дівчата!
3. Ой дівчата, чорноброві,
Та й підходьте ви до нас
На гарний танець ми запрошуємо вас!
Танець: Українські полька (парний)
Ведуча:Прислухайтесь - журлива пісня залунала, здається – це курличуть журавлі…(чути журавлиний крик)
Ведуча: Я бачу, як летить завзято
У вирій журавлиний клин,
Але не хоче відлітати
Із ними Журавель один…
(під журливу музику заходить Журавель)
Ведуча: Ось він, сумує біля тину
Тож, можем запитати в нього,
Чому поводиться так дивно -
І не збирається в дорогу…
1 дитина: Ой, Журавлику, чому
Невеселий нині? Не злітаєш в далину?
Не радієш днині?
Журавлик: Як мені не сумувати -
Час у вирій відлітати,
Настає прощальна мить,
Тому й серденько щемить…
2 дитина: Не журись! Зима мине,
І в погожу днину
Знов зустрінемо тебе
В рідній Україні!
3 дитина: А на згадку про місця,
Де навчивсь літати, подарунки від дітей
маєш ти прийняти!
4 дитина: У садочку ми вчимося
Рідний край любити.
Бо козацького ми роду,
Славних предків діти.
5 дитина: Ми веселії хлоп’ята,
Українські козачата. Затанцюємо охоче
Наш улюблений таночок!
Танець: Веселі козачата (хлопчики)
Журавлик: Дуже гарні хлопці ваші
Виросли усі на славу,
Мабуть їли вдосталь каші? -
Тому й стали такі браві…
Ведуча: Так – це правда, хлопці наші,
Гарні, сильні та здорові
Та їдять вони не кашу,
А український борщ чудовий.
На городину багата
Наша ненька-Україна,
Тому й варять в кожній хаті
Борщ смачний і вітамінний!
Тож, на згадку про наш край,
Прийми щедрий урожай!
Пісня «Щедрий урожай»
Ведуча: Ну а зараз щедра Осінь,
На город усіх запросить.
(виходять діти, в масках овочів)
Музична інсценівка: Овочева розмова
(Виходять діти – Овочі, шикуються у лінійку. Овочі стоять парами. Пара, яка має співати, виходить наперед на програш)
Картопля: Я кругленька бараболя
Мене в борщику доволі
Буряк: Ну а я бурячок
Червоненький бочок
Капуста: Я капустою зовусь
Теж для борщику згоджусь
Перець солодкий: А я перець запашний
Дуже в борщику смачний
Петрушка: Я петрушка кучерява
Для борщу смачна приправа
Часник: Я зубастий часничок
Припікаю язичок
Морква: А я мор квочка красива
Борщ зі мною просто диво
Перець гіркий: А я перець гіркий
Борщ зі мною ось такий
Ведуча: Овочі росли та дозрівали. Але одного разу Помідор вирішив, що він кращий за всіх та почав хвастатись.
Помідор: Помідором я зовусь
Своїм іменем горджусь
Вихвалятись я мастак
Бо найкращий маю смак!
Ведуча: Що за жарти, що за сміх
Ти не кращий від усіх!
Та невже тебе не вчили,
Що хвалитись не красиво?!
Помідор: Вихвалятися я буду
Бо шанують мене люди
Знають всі дорослі й діти –
Кращий овоч я у світі!
Овочі разом: (наказують пальцем)
Хвалився, хвалився і з кущика звалився!
(помідор крутиться на місці, потім падає, задерши ноги догори)
Ведуча: А в цей час на поле, де росли овочі, приїхав шофер Микола…
(з кермом у руках «заїжджає» хлопчик, з вусами, у кептарику з квіткою)
Ведуча: Він швидко зібрав з поля усі овочі, а помідор під кущиком не помітив.
(Шофер «їде між дітьми змійкою, діти стають у потяг за шофером, їдуть по колу, навколо Помідора)
Помідор: Друзі, ви мене простіть
І з собою заберіть!
Овочі разом: Добре, йди до нас скоріше,
Але більше не хвалися!
(Помідор приєднується до потягу, всі «виїжджають»)
Ведуча: Гарні овочі вродили. Такими не соромно і пригостити. Але перш ніж пригощати, доведеться нам овочі розвантажити. Ну то як, діти, ви згодні трішечки попрацювати?
Гра: Розвантаж овочі
(Діти шикуються у дві колонки по 6 чоловік. На відстані 3-ьох метрів від колонок, поставити вантажівку з овочами, серед яких є і фрукти. Кількість овочів повинна відповідати загальній кількості учасників. Завдання: кожній дитині потрібно підбігти до вантажівки, покласти овоч в кошик, а потім передати кошик наступному гравцеві. Виграє команда, яка швидше справилася з завданням.)
(виходять діти, тримають в руках кошики з муляжами овочів, розказують вірші і віддають кошики Журавлику)
1. На чужині засумуєш –
Борщ смачненький приготуєш!
І запросиш на гостину
Журавлину всю родину!
2. Поїсте гуртом на славу
Українську нашу страву,
Шану віддасте землі,
Де родились і зросли!
(Журавлик бере кошик, розглядає)
Журавлик: Дякую! Дари чудові –
З’їсти зараз все готовий!
Тут і морква, і капуста –
В животі не буде пусто!
Ведуча: Не буває України
І без червоної калини
Пам’ятай, калина – і краса, і врода
Нашої Вітчизни, нашого народу!
Танець Калина (дівчатка)
1. Є у ягодах калини,
Дуже цінні вітаміни,
Як не хочеш захворіти -
Треба чай з калини пити!
2. Щоб хвороби відступили,
Щоб були в дорозі сили,
Ти калину не забудь
Взяти в перелітний путь!
(дає пучок калини Журавлику)
Журавлик: Дякую вам за гостинець,
Я, як справжній українець,
Обіцяю всім вам, діти -
Буду чай з калини пити!
Ведуча: Я вишитий рушник тримаю…
Його простелюють під ноги
Всім, хто в дорогу вирушає
Щоб не було в душі тривоги!
(діти тримають вишиті рушники)
Пісня « Рушники»
(після пісні до Журавлика підходять хлопчик і дівчинка, тримають рушник)
Хлопчик: Два крила у рушничка,
Наче журавлині.
Хай тебе він оберігає
У важку годину.
Дівчинка: Прийми, на згадку, від діток
Цей український рушничок!
(віддають рушничок Журавликові)
Журавлик: Пригорну я до грудей
Подарунок від дітей -
Хай, мені в далекім краї
Рушничок цей нагадає,
Що, коли зима мине,
Ви зустрінете мене!
А зараз час мені летіти,
До зустрічі, дорослі й діти!
(на фоні журливої музики Журавлик виходить, а ведуча читає слова)
- Лети, Журавлику, в незнаний світ,
А ніжна пісня супроводить твій політ…
Пісня: Немає України без калини
Ведуча: Українська Осінь найщедріша !
Бо живуть тут люди добрі й працьовиті,
Хай з`єднає всіх нас Україна –мати,
Щоб росли щасливі наші дошкільнята!
1. Будемо жити землю любити
Як з давнини повелося
Щоб наша доля нас не цуралась
Щоб краще в світі жилося!
Танцювальна композиція: Україна -колиска
Ведуча: Повернуться до нас журавлі –
Будемо їх навесні зустрічати,
А поки що, на рідній землі,
Треба спокій і мир зберігати!
Результат пошуку зображень за запитом "калина"


Немає коментарів:

Дописати коментар