Для дошкільняти гра — не забава. У ній він пізнає світ, переживає різні емоції, набуває соціального досвіду, засвоює морально-етичні норми, а головне — активно діє і різнобічно розвивається. Тому ігрова діяльність малят потребує особливої уваги педагога.
У номері:
- Роль дорослого в дитячий грі
- Створення ігрового середовища: завдання педагога
- Як зробити ігровий простір дружнім до дитини
- Правила гри для дорослих
- Умови якісної організації ігрової діяльності
- Іграшки на заняттях та поза ними
- Українська народна іграшка в житті сучасної дитини
- Чому традиційна іграшка така важлива сьогодні
- Особливості народних іграшок: дерев’яних, їстівних, іграшок із глини, соломи, трави, лози, народних ляльок
- Граємо з ляльками — “моральними путівниками”
- Метод “Persona Dolls”
- Етапи засвоєння дітьми зразків моральної поведінки
- Як ляльки допомагають активізувати емоційну та інтелектуальну сфери малюків
- Особливості організації роботи
- Ігри з ляльками для старших дошкільнят
- Інтеграція ігрової та художньо-продуктивної діяльності: старша група
- Пріоритетні завдання
- Конструюємо та граємо
- Збагачуємо декорації й атрибути
- Оновлюємо настінно-друковані ігри
- Перспективний план роботи
- Авторська казка “Пригоди Пластилінчика”
- Дидактичні та сюжетно-рольові ігри
- Водії: картка-пам’ятка для вихователя
- Дидактичні ігри для розвитку мовлення: старша група
- Ігри з елементами образотворчості
- Ігри для формування уміння будувати речення
- Подорож рідним краєм: середня і старша групи
- Методичні рекомендації щодо проведення гри
- Ігрові завдання до тематичних блоків “Рідне місто”, “Моя країна — Україна”, “Природа рідного краю”, “Подорож у минуле”
- Свята і розваги
- “Радо грають малюки, ще й звірятка та батьки”. Музична розвага для дітей молодшої групи за участі батьків
Немає коментарів:
Дописати коментар