понеділок, 26 грудня 2011 р.

Метод проектів у роботі з батьками


Як привабити батьків до життя дитячого садка, зроби­ти їх   союзниками, радниками, помічниками, друзями, а не просто спонсорами, критиками, спостерігачами,, щоб педа­гогічне співробітництво батьків зі своєю дитиною і педагогами виглядало як діалог, діалог, який містить у собі:
·                     об'єднання виховних зусиль дитячого садка і сім'ї на корист дитині;
·                     уміння відстоювати свою точку зору та інтереси дитини;
·                     бачення індивідуальних особливостей своїх дітей та закономірностей психічного розвитку;
·                     подолання авторитаризму.
Дошкільна освіта  поставила перед собою  головну мету: створити необхідні умови для розуміння батьками важливості своєї участі в житті дитини.
                                               Проект
„Досягнення ефективності естетико-екологічного розвитку дошкільнят через взаємодію родинного і суспільного виховання"
  Мета: Сприяти формуванню естетико-екологічної компетентності дошкільнят шляхом зближення родинного і суспільного виховання. Залучати батьків до поглиблення, закріплення та удосконалення екологічних знань, умінь та навичок дітей в родинному середовищі, їх художньо-творчого розвитку. Формувати у дітей та їхніх батьків уявлення про один із видів декоративно-прикладного мистецтва - флористику. Вчити розуміти та творити мистецтво. Виховувати естетичне ставлення до рідної природи, розвивати чуття форми, кольору, ритму та композиції.

1. Мотиваційно-інформаційний етап. Мета: Спонукати батьків до створення оточення, у якому на особистому прикладі демонструватимуть дітям правильне ставлення до довкілля, разом піклуватимуться про нього; до тісного спілкування з своїми дітьми - бесід з ними про красу і привабливість кожного елемента довкілля. Викликати інтерес до флористики.
1)      Консультація „Стан довкілля - турбота кожного з нас"
2)      Бесіда „Чарівний світ навколо нас"
3)      Ознайомлення з творами флористів.

2.Репродуктивний етап.  Мета: Виховувати в дітей любов, турботливе ставлення до тварин, рослин. Навчити батьків прийомам роботи із засушеними рослинами.
1)      Екологічна акція „Наш садочок, як віночок". Саджання дерев, квітів, весняне прибирання території закладу та прилеглої до нього разом з дітьми та батьками.
2)      Спільне засідання клубу бабусь і членів гуртка „Дивосвіт".
·                     - Бліц-опитування знавців пісенного фольклору.
·                     - Дидактичні ігри та вправи: „Живе-неживе", „Екологічні знаки", „Знайди домівку", „Лікарські рослини", „Прилетіли птахи", „Склади веселку"
·                     - Таємниці вирощування квітів (пересаджування кімнатних рослин)
·                     - Гра-драматизація „Про хмаринку-веселинку"
3)      Виставка малюнків „Мої улюбленці"
4)      Вправа „Чудові перетворення
5)      Розроблення  правил роботи з природнім матеріалом.

3.Етап узагальнення. Мета: Узагальнити і систематизувати знання , вміння  і навички набуті протягом попередніх етапів.
1)      Вікторина для дітей та батьків „Що? Де? Коли?"
2)      Засідання батьківського клубу „Порадьмося" (Екологічні ситуації)
3)      Розглядання ескізів робіт з природного матеріалу. Індивідуальні консультації  „Що з чого", „Коротко про колорит"

4.Творчий етап. Мета: Реалізувати спільний  творчий задум. Розвивати творчу активність батьків та дітей.
1)      „Посиденьки" (робота батьків разом з дітьми, виготовлення іграшок, поробок з природного матеріалу)
2)      Оформлення альбому „Це бентежить струни нашого серця" (опис батьками вражень від екскурсій в природу, дивних пригод, які з ними трапились)
3)      Фоторепортаж про екологічну акцію „Наш садочок, як віночок"

5.Підсумковий етап. Мета: Оцінити результати роботи за весь період. Викликати бажання експериментувати, розвивати творчі здібності дітей. Вчити отримувати задоволення від результатів роботи.
  1)      Презентація альбому „Це бентежить струни нашого серця"
  2)      Чудові перетворення". Виставка-презентація дитячих робіт з природного матеріалу виконаних з   допомогою батьків.
  3)      Розвага з участю дітей та батьків „На всіх, всіх, всіх тримається світ. Про це забувати ніколи не слід".

Немає коментарів:

Дописати коментар