Підготувала:
«вихователь-методист»
Нечай Людмила Григорівна
Завдання: Поглибити знання дітей про рідну природу.
Формувати вміння бачити красу у всьому живому: незалежно – людина, рослина;
тварини; в природі не буває корисного і шкідливого, усе воно пов’язане одне з
одним, одне одному потрібне, а, отже – корисне. Вчити любити й охороняти
природу не на словах, а допомагати деревам, квітам, птахам, тваринам.
Встановлювати причинно – наслідкові зв’язки під час розв’язування логічних
завдань, проблемних запитань. Розвивати логічне
мислення; формувати практичні навички по догляду за природніми
об’єктами. Виховувати бережне ставлення до об’єктів живої природи.
Література: програма розвитку дітей дошкільного віку
«Українське дошкілля», Т.Г. Левченко «Рідна природа», «Дивокрай» - І, ІІ част.,
О.А.Шевцова «Організація пізнавальної діяльності в ДНЗ».
Матеріал: макети лугу, лісу, поля; запис співу птахів, дзюрчання струмочка,
трафарети з буряка, фарби, природній матеріал для виготовлення композицій.
Діти заходять під музику і співають веснянку «Весна
іде».
Вихователь:
Природа мудра. Все створила мовчки і навчає нас у будь –
яку пору року . Птахи вчать співу; бджолиний рій - навчає жити в труді та по
справедливості. А дерева всіх порід; увесь веселий лісний рід: птахи, звірі,
квіти - вчать у дружбі жити. А щоб приносила природа красу людям, потрібно
вміти:
Діти:
Вміти природу любити
Кожні стеблинці радіти
В полі, у лісі над яром
Цвіту не рви задаром.
Квітам, деревам і травам
Гілок не ламай для
забави.
Вихователь:
Оберігайте повсюди
Шлях і травиночку в гаю
Все те окрасою буде
Нашого рідного краю.
Але не завжди люди
бережуть рідну природу: Ліси, гай, поля, річки:
Хлопчик:
Миколка ходив берегом
річки з порожньою баночкою в
пошуках чогось, ш,об
загорнути її і покласти до рюкзака.
- Що ти носися з тією
баночкою,
- Почув він.
- Кинь її у воду, тай
усе. Миколка озирнувся. На березі річки стояв
хлопчик і жбурляв сміття
у річку. Чи правильно зробив хлопчик?
Дівчинка:
Занедужав струмочок
невеличкий. Обмілів, не добратися до річки. Принесли ми з Сергійком лопати. І
струмочок почали лікувати. Від намули звільнили від бруду. Сумувати струмочок
вже не буде.
- Діти прибирають сміття
із ≪Струмочка≫ (щоб вода в струмочку
задзюрчала, наче
пісеньку співала).
Дівчинка:
Марійка та Андрій бігли
лісовою стежкою. Раптом вони побачили на землі пташеня, яке випало з гнізда.
Вони гнізда не знайшли і взяли пташеня додому.
Чи правильно зробили
діти?
Відповіді дітей.
Вихователь:
Невже в майбутньому на
світі не будуть квітнуть дивні квіти. Конвалії, фіалки сині і вісник березня -
підсніжник.
Дівчинка:
Невже ми більше не
побачим
Як сон-трава росою плаче
Ми ВСІ господарі природи
Тож бережімо її вроду!
Вихователь:
Зараз ми подивимось, як
ви вмієте берегти природу.
Дидактична гра ≪Обери правильну дорогу≫.
Дівчинка:
Вийшла я в сад на
лавочці посидіти. А навкруги дерева білі
- білі. Весна на дворі,
сонце пригріває; а дерева білі стоять, ніби
снігом вкриті.
Чому дерева білі?
Дівчинка:
В лісі сталася біда
Гусінь листя об'їда
І на дубі і на клені
І на ясені зелені.
Солов'ї, шпаки, синиці
Вмить злетілись як
годиться.
І давай сурмить тривогу:
- Гей! Усі на допомогу!
(лунає запис співу
птахів).
Діти виконують малюнок
трафаретом з буряка. Малюють листя на
дереві.
Хлопчик: По зеленому по лузі
Обережно йдуть малята
Пам'ятають наші друзі
Що не варто наступати
Ні на квіти - веселики
Ні на шовкові травинки.
Пісня: «Бережімо природу».
Виготовлення робіт з
природнього матеріалу дітьми разом з
батьками.
Сценка на
екологічну тематику «Пташина любов».
(Морально -
екологічного
спрямування).
Немає коментарів:
Дописати коментар