Конспект
нетрадиційного фізкультурного заняття
в
старшій групі на тему:
«Помічники домовичка Кузі»
Мельнице -Подільський
ДНЗ «Сонечко»
Борщівський район
Підготувала:
вихователь М.П.Ткач
Конспект
фізкультурного заняття в старшій групі.
«Помічники
домовичка Кузі».
Завдання:
Закріпити уявлення дітей про різні
естафети. Виховувати відчуття колективізму
в іграх і естафетах. Розвивати рухові
якості дітей. Створити бадьорий настрій,
стимулювати активності кожної дитини
з врахуванням її індивідуальних
можливостей.
Місце
проведення: спортивний зал,спортивний
майданчик;
Інвентар:
• масажна доріжка • дрібні предмети:
ложки, кубики • гімнастичні палиці
•паперові кульки
•пластмасові м'ячики •2 кошики • 2
відра • хусточки по кількості дітей
• прищіпки, мотузок • квіти м'які • 2
коні • лист.
Дійові
особи: домовик Кузя (дорослий).
Хід
заняття:
Фізінструктор і
діти:
«Ми веселі
дошкільнята, любим бігати,стибати.
З фізкультурою ми
дружим, і тому-то спритні й дужі
Ми ніколи не
нудьгуємо, бо весь час подорожуємо»
Фізінструктор:
Гляньте нам прийшов
лист з лісу. Я не знаю від кого він, але
нас просять про допомогу. У цьому конверті
знаходиться карта, як дістатися до
місця призначення. Допоможемо незнайомцеві?
Діти: Так
Фізінструктор:
Вирушаємо в дорогу?
Діти: Так!
Фізінструктор:
Перш ніж відправитися
в ліс, треба обов'язково зробити зарядку!
- Ходьба, біг по кругу ( 1-2хв.)
- Ось ми і попали в ліс, де багато різних звірів !
- 1. «Ведмедик чеше спинку об дерево»
. В.п.- ноги на
ширині плечей, руки на поясі. 1-2 – підняти
плечі вверх 3-4 – опустити вниз (повторювати
6-7 разів)
- 2. «Білка збирає горішки»
В.п. - ноги на ширині
плечей, руки внизу 1-2 – підняти руки
вверх 3-4 – опустити руки вниз (повторювати
6-7 разів)
- 3. «Лисичка гріється на сонечку»
В.п. – ноги разом,
руки на поясі 1-2 – нахилитися вперед
3-4 – повернутися в В.п. (повторювати 6-7
разів)
- 4. «Поруч лисенята грають в хованки»
- В.п. - ноги разом, руки на поясі 1-2 – поворот тулуба 3-4 - повернутися в В.п. (повторювати 6-7 разів)
- 5. «Вовченята прокинулися і теж почали грати» 1-2 – сісти 3-4 – встати (повторювати 6-7 разів)
- 6. « Зайчата злякалися вовченят і застрибали в різні боки»
В.п. - ноги разом,
руки на поясі – стрибки з просуванням
вперед.
Фізінструктор:
На карті намальовано,
що ми повинні пройти смугу перешкод «
Потрібно пройти по гірській дорозі
(ходьба по гімнастичній лавці), потім
по звивистій, перейти через болото
(стрибки на двох ногах з обруча в обруч),
пролізти в лисячу нору (підлізти під
дугу) , і в кінці пройти по вузькій
звивистій доріжці (ходьба по канату
боком, приставними кроками), перелізти
через дерева, і вийдемо на лісову
галявину, де знаходиться будиночок, в
якому живе адресат. Ходьба:
(під музику).
Фізінструктор:
Ось
ми дійшли до будиночка, в якому живе
загадковий герой.А хочете дізнатися
який це герой, тоді послухайте:
Домовичок
– оселі оберіг
Перед
дверима по турецьки сяде,-
І
буря вщухне, й вітер наче стих.
Під
музику А.Варламова «Кузя», вибігає Кузя.
Розминка (зустріч з домовичком, спільний
танець
«Домовичок»
(муз. В.Орловой, сл. К.Костиной)
Фізінструктор:
Добрий
день Кузя!
Кузя:
Здрастуйте!
Фізінструктор:
Інструктор
по фізкультурі: Кузя ми одержали лист,
це ти просиш нас про допомогу? У чому
тобі потрібно допомогти?
Кузя:
Так,це я прошу вас про допомогу. До мене
повинні прийти друзі, а в мене неприбрано
в домі. Ви мені допоможете?
Інструктор
по фізкультурі: Ну що ж малята допоможемо?
Діти:
Так!
Фізінструктор:
Інструктор:
Спершу нам потрібно прибрати з підлоги
розкидані речі, і розкласти їх на свої
місця. Гра: «На свої місця». На підлозі
розкладені різні предмети (ложки, кубики,
хусточки іт.д.), діти повинні прибрати
їх на свої місця (під музику).
Фізінструктор:
Молодці
малята! Ви всі прибрали речі на свої
місця. Тепер потрібно підмести . Кузя,
а де у тебе віник?
Кузя:
Зараз знайдемо. (Кузя роздає віники)
Гра: «Підмести ». На підлозі розкидані
паперові кульки. Діти стоять на одній
лінії, по команді, діти починають
підмітати паперові кульки.
Діти
підходять
до
корзини беруть паперову кульку кладуть
руками в корзину, і йдуть підмітати
наступні і так до тих пір, поки не
приберуть всі паперові кульки.
Кузя:
Молодці! Речі прибрали, а тепер потрібно
в будинок наносити води. Допоможете
мені?
Діти:
Так! Діти діляться на дві команди.
Естафета «Хто швидше наносить води». В
кожної команди відро. Поряд з командою
кошик з блакитними мячиками (вода). Діти
повинні зачерпнути відром мячики, після
цього вони біжать під дугу, добігають
до другого кошика і виливають туди воду
(мячики). Потім біжать назад і передають
відро наступному. Перемагає дружба.
Кузя:
Молодці малята! Допомогли наносити мені
води.
Фізінструктор:
Кузя,
а ти коли встиг білизну попрати?
Кузя:
Коли ви воду носили. Щоб час даремно не
втрачати, тай думаю поперу білизну.
Фізінструктор:
Діти а
давайте допоможемо Кузі білизну
розвісити. Естафета «Сушка білизни».
У декількох метрах від лінії старту
натягнута мотузка на рівні грудей
дитини, дві корзини з білизною, для
кожної команди і контейнер з прищіпками.
Діти повинні добігти до корзини узяти
одну річ і повісити її на мотузок на дві
прищіпки. Повернувшись назад до команди,
передати естафету, біжить наступний.
Перемагає дружба.
Кузя:
Спасибі вам дітки, що допомогли мені
розвісити білизну. А тепер підемо,
погуляємо на моїй галявині.
Фізінструктор:
Діти, а
давайте зберемо букет для Кузі, щоб у
нього удома було красиво і затишно.
Естафета: «Збери букет». Дві команди
будуються на витягнуті руки лицем до
іншої команди. Поряд з першим гравцем
знаходиться грядка з кольорами, а поряд
з шостим гравцем знаходиться ваза.
Перший гравець повинен зірвати квітку
з грядки і передати, не сходячи з місця
іншому гравцеві, який стоїть поряд, і
узяти наступну квітку. Другий гравець
передає третьому і так далі, коли квітка
опиниться біля шостого гравця, він
повинен поставити його у вазу (і так всі
квіти). Перемагає дружба.
Фізінструктор:
Молодці
команди! Тепер в Кузі буде красиво.
Кузя: А
зараз я вас хочу прокатати на конячках.
Естафета «Катання на конячках». З лінії
старту, кожна команда скаче голоппом
вперед до орієнтиру, оббігає його, а
назад бігом, і передає коня наступному
гравцеві. Перемагає дружба.
Кузя:
Малята, а у мене для вас є сюрприз. Танець
«Сюрприз» (з кінофільму, «Пригода
Незнайки»).
Кузя:
Спасибі вам діти, що допомогли мені
прибрати в моєму будинку. Без Вас би я
не впорався. І за це я хочу вам віддячити.
Кузя
виносить чарівний ящик і діти з нього,
кожен витягує собі сюрприз.
Кузя:
А, щоб ви швидше дісталися до дитячого
садочку я вам дам чарівні пір'їнки, ви
на них подуєте 5 разів і опинитися в
дитячому садочку. До побачення малята!
Діти:
До побачення!
Фізінструктор:
Діти
вам сподобалася подорож до Кузі?
Діти: Так!
Фізінструктор:
А тепер подуйте
5 разів на пір'їнку і гайда до садочку.
Відхід
із залу під музику.
Немає коментарів:
Дописати коментар