понеділок, 7 листопада 2016 р.


Конспект нетрадиційного фізкультурного заняття
в старшій групі на тему:
«Помічники домовичка Кузі»

Мельнице -Подільський ДНЗ «Сонечко»
Борщівський район
 
Підготувала: вихователь М.П.Ткач

Конспект фізкультурного заняття в старшій групі.

«Помічники домовичка Кузі».
Завдання: Закріпити уявлення дітей про різні естафети. Виховувати відчуття колективізму в іграх і естафетах. Розвивати рухові якості дітей. Створити бадьорий настрій, стимулювати активності кожної дитини з врахуванням її індивідуальних можливостей.
Місце проведення: спортивний зал,спортивний майданчик;
Інвентар: • масажна доріжка • дрібні предмети: ложки, кубики • гімнастичні палиці •паперові кульки •пластмасові м'ячики •2 кошики • 2 відра • хусточки по кількості дітей • прищіпки, мотузок • квіти м'які • 2 коні • лист.
Дійові особи: домовик Кузя (дорослий).
Хід заняття:
Фізінструктор і діти:
«Ми веселі дошкільнята, любим бігати,стибати.
З фізкультурою ми дружим, і тому-то спритні й дужі
Ми ніколи не нудьгуємо, бо весь час подорожуємо»
Фізінструктор:
Гляньте нам прийшов лист з лісу. Я не знаю від кого він, але нас просять про допомогу. У цьому конверті знаходиться карта, як дістатися до місця призначення. Допоможемо незнайомцеві?
Діти: Так
Фізінструктор:
Вирушаємо в дорогу?
Діти: Так!
Фізінструктор:
Перш ніж відправитися в ліс, треба обов'язково зробити зарядку!
  • Ходьба, біг по кругу ( 1-2хв.)
  • Ось ми і попали в ліс, де багато різних звірів !
  • 1. «Ведмедик чеше спинку об дерево»
. В.п.- ноги на ширині плечей, руки на поясі. 1-2 – підняти плечі вверх 3-4 – опустити вниз (повторювати 6-7 разів)
  • 2. «Білка збирає горішки»
В.п. - ноги на ширині плечей, руки внизу 1-2 – підняти руки вверх 3-4 – опустити руки вниз (повторювати 6-7 разів)
  • 3. «Лисичка гріється на сонечку»
В.п. – ноги разом, руки на поясі 1-2 – нахилитися вперед 3-4 – повернутися в В.п. (повторювати 6-7 разів)
  • 4. «Поруч лисенята грають в хованки»
  • В.п. - ноги разом, руки на поясі 1-2 – поворот тулуба 3-4 - повернутися в В.п. (повторювати 6-7 разів)
  • 5. «Вовченята прокинулися і теж почали грати» 1-2 – сісти 3-4 – встати (повторювати 6-7 разів)
  • 6. « Зайчата злякалися вовченят і застрибали в різні боки»
В.п. - ноги разом, руки на поясі – стрибки з просуванням вперед.
Фізінструктор:
На карті намальовано, що ми повинні пройти смугу перешкод « Потрібно пройти по гірській дорозі (ходьба по гімнастичній лавці), потім по звивистій, перейти через болото (стрибки на двох ногах з обруча в обруч), пролізти в лисячу нору (підлізти під дугу) , і в кінці пройти по вузькій звивистій доріжці (ходьба по канату боком, приставними кроками), перелізти через дерева, і вийдемо на лісову галявину, де знаходиться будиночок, в якому живе адресат. Ходьба: (під музику).
Фізінструктор:
Ось ми дійшли до будиночка, в якому живе загадковий герой.А хочете дізнатися який це герой, тоді послухайте:
Домовичок – оселі оберіг
Перед дверима по турецьки сяде,-
І буря вщухне, й вітер наче стих.
Під музику А.Варламова «Кузя», вибігає Кузя. Розминка (зустріч з домовичком, спільний танець «Домовичок» (муз. В.Орловой, сл. К.Костиной)
Фізінструктор:
Добрий день Кузя!
Кузя: Здрастуйте!
Фізінструктор:
Інструктор по фізкультурі: Кузя ми одержали лист, це ти просиш нас про допомогу? У чому тобі потрібно допомогти?
Кузя: Так,це я прошу вас про допомогу. До мене повинні прийти друзі, а в мене неприбрано в домі. Ви мені допоможете?
Інструктор по фізкультурі: Ну що ж малята допоможемо?
Діти: Так!
Фізінструктор:
Інструктор: Спершу нам потрібно прибрати з підлоги розкидані речі, і розкласти їх на свої місця. Гра: «На свої місця». На підлозі розкладені різні предмети (ложки, кубики, хусточки іт.д.), діти повинні прибрати їх на свої місця (під музику).
Фізінструктор:
Молодці малята! Ви всі прибрали речі на свої місця. Тепер потрібно підмести . Кузя, а де у тебе віник?
Кузя: Зараз знайдемо. (Кузя роздає віники) Гра: «Підмести ». На підлозі розкидані паперові кульки. Діти стоять на одній лінії, по команді, діти починають підмітати паперові кульки.
Діти підходять до корзини беруть паперову кульку кладуть руками в корзину, і йдуть підмітати наступні і так до тих пір, поки не приберуть всі паперові кульки.
Кузя: Молодці! Речі прибрали, а тепер потрібно в будинок наносити води. Допоможете мені?
Діти: Так! Діти діляться на дві команди. Естафета «Хто швидше наносить води». В кожної команди відро. Поряд з командою кошик з блакитними мячиками (вода). Діти повинні зачерпнути відром мячики, після цього вони біжать під дугу, добігають до другого кошика і виливають туди воду (мячики). Потім біжать назад і передають відро наступному. Перемагає дружба.
Кузя: Молодці малята! Допомогли наносити мені води.
Фізінструктор:
Кузя, а ти коли встиг білизну попрати?
Кузя: Коли ви воду носили. Щоб час даремно не втрачати, тай думаю поперу білизну.
Фізінструктор:
Діти а давайте допоможемо Кузі білизну розвісити. Естафета «Сушка білизни». У декількох метрах від лінії старту натягнута мотузка на рівні грудей дитини, дві корзини з білизною, для кожної команди і контейнер з прищіпками. Діти повинні добігти до корзини узяти одну річ і повісити її на мотузок на дві прищіпки. Повернувшись назад до команди, передати естафету, біжить наступний. Перемагає дружба.
Кузя: Спасибі вам дітки, що допомогли мені розвісити білизну. А тепер підемо, погуляємо на моїй галявині.
Фізінструктор:
Діти, а давайте зберемо букет для Кузі, щоб у нього удома було красиво і затишно. Естафета: «Збери букет». Дві команди будуються на витягнуті руки лицем до іншої команди. Поряд з першим гравцем знаходиться грядка з кольорами, а поряд з шостим гравцем знаходиться ваза. Перший гравець повинен зірвати квітку з грядки і передати, не сходячи з місця іншому гравцеві, який стоїть поряд, і узяти наступну квітку. Другий гравець передає третьому і так далі, коли квітка опиниться біля шостого гравця, він повинен поставити його у вазу (і так всі квіти). Перемагає дружба.
Фізінструктор:
Молодці команди! Тепер в Кузі буде красиво.
Кузя: А зараз я вас хочу прокатати на конячках. Естафета «Катання на конячках». З лінії старту, кожна команда скаче голоппом вперед до орієнтиру, оббігає його, а назад бігом, і передає коня наступному гравцеві. Перемагає дружба.
Кузя: Малята, а у мене для вас є сюрприз. Танець «Сюрприз» (з кінофільму, «Пригода Незнайки»).
Кузя: Спасибі вам діти, що допомогли мені прибрати в моєму будинку. Без Вас би я не впорався. І за це я хочу вам віддячити.
Кузя виносить чарівний ящик і діти з нього, кожен витягує собі сюрприз.
Кузя: А, щоб ви швидше дісталися до дитячого садочку я вам дам чарівні пір'їнки, ви на них подуєте 5 разів і опинитися в дитячому садочку. До побачення малята!
Діти: До побачення!
Фізінструктор:
Діти вам сподобалася подорож до Кузі?
Діти: Так!
Фізінструктор:
А тепер подуйте 5 разів на пір'їнку і гайда до садочку.
Відхід із залу під музику.

Немає коментарів:

Дописати коментар