Формування методичної
бази для органiзацiї роботи груп з додатковими освiтнiми послугами
вiдбувається на основi програм розвитку дітей дошкільного віку.
Розглянемо види програм
Відповідно до листа МОН України «Щодо надання додаткових освітніх послуг
в дошкільних навчальних закладах» від 23.11.2015 № 1/9-560 (далі — Лист
№1/9-560) зміст додаткових освітніх послуг визначається локальними
програмами, що складаються керівниками гуртків (авторською групою) на
основі власної педагогічної діяльності та іншими програмами,
затвердженими в установленому порядку.
У листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про
розроблення програм для дошкільної освіти» від 28.02.2013 № 1/9-152
(далі — Лист № 1/9-152) розглянуто процедуру підготовки та використання
програм.
Зокрема, у Листі № 1/9-152 зазначено, що відповідно до концептуальних
засад укладання розрізняють програми традиційні, інноваційні та
альтернативні.
За спрямованістю на реалізацію розвивальних, виховних, навчальних цілей
освіти, змістовими складовими і наповненням розрізняють комплексні та
парціальні програми.
Комплексні програми розробляють відповідно до Базового компонента
дошкільної освіти.
Парціальні програми поглиблено висвітлюють один або декілька близьких
змістових компонентів, напрямів за освітніми лініями, видами діяльності,
лініями розвитку тощо. Вони доповнюють зміст інваріантної та (чи)
варіативної складової чинних комплексних програм і є додатковими до них.
Парціальні програми використовують для організації діяльності дошкільних
закладів і груп за певним пріоритетним напрямом (наприклад,
художньо-естетичним, фізкультурно-оздоровчим, пізнавальним,
етнокультурним, комунікативно-мовленнєвим).
За рівнем упровадження розрізняють загальноукраїнські, регіональні,
локальні програми.
Локальні програми затверджує науково-методична рада на рівні місцевого
органу управління освіти мають обмежене використання в окремих
навчальних закладах (відповідно до Листа №1/9-560). Їх застосовують для
організації додаткових освітніх послуг у формі гуртків, студій, секцій.
Локальні програми можуть бути з різних освітніх ліній. Перегляд програм
здійснюється один раз на п’ять років.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/156-qqq-16-m5-19-05-2016-vibr-programi-dlya-nadannya-dodatkovo-osvtno-poslugi
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Формування методичної
бази для органiзацiї роботи груп з додатковими освiтнiми послугами
вiдбувається на основi програм розвитку дітей дошкільного віку.
Розглянемо види програм
Відповідно до листа МОН України «Щодо надання додаткових освітніх послуг
в дошкільних навчальних закладах» від 23.11.2015 № 1/9-560 (далі — Лист
№1/9-560) зміст додаткових освітніх послуг визначається локальними
програмами, що складаються керівниками гуртків (авторською групою) на
основі власної педагогічної діяльності та іншими програмами,
затвердженими в установленому порядку.
У листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про
розроблення програм для дошкільної освіти» від 28.02.2013 № 1/9-152
(далі — Лист № 1/9-152) розглянуто процедуру підготовки та використання
програм.
Зокрема, у Листі № 1/9-152 зазначено, що відповідно до концептуальних
засад укладання розрізняють програми традиційні, інноваційні та
альтернативні.
За спрямованістю на реалізацію розвивальних, виховних, навчальних цілей
освіти, змістовими складовими і наповненням розрізняють комплексні та
парціальні програми.
Комплексні програми розробляють відповідно до Базового компонента
дошкільної освіти.
Парціальні програми поглиблено висвітлюють один або декілька близьких
змістових компонентів, напрямів за освітніми лініями, видами діяльності,
лініями розвитку тощо. Вони доповнюють зміст інваріантної та (чи)
варіативної складової чинних комплексних програм і є додатковими до них.
Парціальні програми використовують для організації діяльності дошкільних
закладів і груп за певним пріоритетним напрямом (наприклад,
художньо-естетичним, фізкультурно-оздоровчим, пізнавальним,
етнокультурним, комунікативно-мовленнєвим).
За рівнем упровадження розрізняють загальноукраїнські, регіональні,
локальні програми.
Локальні програми затверджує науково-методична рада на рівні місцевого
органу управління освіти мають обмежене використання в окремих
навчальних закладах (відповідно до Листа №1/9-560). Їх застосовують для
організації додаткових освітніх послуг у формі гуртків, студій, секцій.
Локальні програми можуть бути з різних освітніх ліній. Перегляд програм
здійснюється один раз на п’ять років.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/156-qqq-16-m5-19-05-2016-vibr-programi-dlya-nadannya-dodatkovo-osvtno-poslugi
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Формування методичної
бази для органiзацiї роботи груп з додатковими освiтнiми послугами
вiдбувається на основi програм розвитку дітей дошкільного віку.
Розглянемо види програм
Відповідно до листа МОН України «Щодо надання додаткових освітніх послуг
в дошкільних навчальних закладах» від 23.11.2015 № 1/9-560 (далі — Лист
№1/9-560) зміст додаткових освітніх послуг визначається локальними
програмами, що складаються керівниками гуртків (авторською групою) на
основі власної педагогічної діяльності та іншими програмами,
затвердженими в установленому порядку.
У листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про
розроблення програм для дошкільної освіти» від 28.02.2013 № 1/9-152
(далі — Лист № 1/9-152) розглянуто процедуру підготовки та використання
програм.
Зокрема, у Листі № 1/9-152 зазначено, що відповідно до концептуальних
засад укладання розрізняють програми традиційні, інноваційні та
альтернативні.
За спрямованістю на реалізацію розвивальних, виховних, навчальних цілей
освіти, змістовими складовими і наповненням розрізняють комплексні та
парціальні програми.
Комплексні програми розробляють відповідно до Базового компонента
дошкільної освіти.
Парціальні програми поглиблено висвітлюють один або декілька близьких
змістових компонентів, напрямів за освітніми лініями, видами діяльності,
лініями розвитку тощо. Вони доповнюють зміст інваріантної та (чи)
варіативної складової чинних комплексних програм і є додатковими до них.
Парціальні програми використовують для організації діяльності дошкільних
закладів і груп за певним пріоритетним напрямом (наприклад,
художньо-естетичним, фізкультурно-оздоровчим, пізнавальним,
етнокультурним, комунікативно-мовленнєвим).
За рівнем упровадження розрізняють загальноукраїнські, регіональні,
локальні програми.
Локальні програми затверджує науково-методична рада на рівні місцевого
органу управління освіти мають обмежене використання в окремих
навчальних закладах (відповідно до Листа №1/9-560). Їх застосовують для
організації додаткових освітніх послуг у формі гуртків, студій, секцій.
Локальні програми можуть бути з різних освітніх ліній. Перегляд програм
здійснюється один раз на п’ять років.
Прикріплені файли
Лист МОН України «Щодо надання додаткових освітніх послуг в
дошкільних навчальних закладах» від 23.11.2015 № 1/9-560.doc
Корисне
28
1
Новини
Організація роботи практичного психолога: складаємо річний план
Освітні заходи
Освітні заходи
Перевірте свої знання та здобудьте нові
Взяти участь
Інтернет-магазин
Самое выгодное предложение
Скористайтеся найбільш вигідними пропозиціями щодо передплати і станьте
нашим читачем просто зараз
Живе спілкування з редакцією
Освітні заходи
Вебінар «Психологічний супровід дитини та сім’ї у стресовій ситуації»
08 червня 2016 року, онлайн
Всеукраїнський проблемний науково-практичний семінар «Світ дитинства:
збереження дитячої субкультури та якість освіти»
13-17 червня 2016 року, Запоріжжя
Журнали для ЗНЗ
Практика управління закладом освіти
Заступник директора школи
Журнали для ДНЗ
Практика управління дошкільним закладом
Вихователь-методист дошкільного закладу
Методична скарбничка вихователя
Медична сестра дошкільного закладу
Музичний керівник
Практичний психолог: Дитячий садок
Спробувати безплатно
Посібники
Методичний посібник «Організація харчування дітей у дошкільних
навчальних закладах»
Навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання
розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів»
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова
редакція). Частина I
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» (нова
редакція). Частина II
Контакти
Передплата
Як стати нашим автором
© Цифрове видавництво МЦФЕР, 2016. Усі права захищено
Повне або часткове копіювання будь-яких матеріалів сайту, цитування,
публікація їх анотованих оглядів допускаються лише з письмового дозволу
редакції сайту
0 44 586 56 06
0 800 212 012 callback
Ми в соцмережах
Заходьте! Відкрито!
Матеріали порталу доступні зареєстрованим користувачам. Будь ласка,
авторизуйтеся або зареєструйтеся. Для реєстрації потрібна лише 1
хвилина.
У мене є пароль
нагадати
Я тут вперше
Зареєструватися
І отримати доступ на сайт
Зачекайте хвилину!
<Актион-МЦФЭР>
МДжерело: http://www.pedrada.com.ua/article/156-qqq-16-m5-19-05-2016-vibr-programi-dlya-nadannya-dodatkovo-osvtno-poslugi
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Немає коментарів:
Дописати коментар