Сьогодні перед педагогами дошкільної освіти
постало важливе завдання — визначення індивідуального маршруту розвитку
кожної дитини. Сучасна методична література, на жаль, поки що не дає
конкретних рекомендацій вихователям щодо проведення діагностичного
обстеження дітей. Тож кожен намагається самостійно дібрати дидактичний
матеріал і методи для діагностування розвитку компетентності
дошкільників, витрачаючи багато часу й зусиль. Та й не кожен педагог
володіє достатнім досвідом, щоб самостійно підготувати інструментарій
для моніторингу.
У пригоді стане система моніторингу розвитку компетентності дошкільників, розроблена миколаївськими педагогами на основі розділу «Діагностика музичного розвитку дітей дошкільного віку» навчально-методичного посібника Ірини Романюк «Музичне виховання. Організація роботи у дошкільному навчальному закладі».
У журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 12/2014 докладно розглянуто кожну складову системи моніторингу розвитку компетентності дошкільників та запропоновано приклад діагностичної картки розвитку компетентності дітей старшого дошкільного віку на кінець навчального року.
У пригоді стане система моніторингу розвитку компетентності дошкільників, розроблена миколаївськими педагогами на основі розділу «Діагностика музичного розвитку дітей дошкільного віку» навчально-методичного посібника Ірини Романюк «Музичне виховання. Організація роботи у дошкільному навчальному закладі».
У журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 12/2014 докладно розглянуто кожну складову системи моніторингу розвитку компетентності дошкільників та запропоновано приклад діагностичної картки розвитку компетентності дітей старшого дошкільного віку на кінець навчального року.
Перейти за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар