Перелік документів з цивільного захисту в ДНЗ
1. Наказ про організацію і ведення цивільного захисту.
(Варіант наказу в додатку №1)
2. Наказ про підсумки підготовки з ЦЗ в 20_р. та завдання на 20_р.
(Варіант наказу в додатку №2)
3. План дій ДНЗ у режимах повсякденної
діяльності, підвищеної готовності, НС, надзвичайного стану. (Варіант в додатку
№ 3)
4. Додатки до Плану дій (Варіанти в
додатку № 3):
- схема управління зв’язку, оповіщення і взаємодії;
- план евакуації у заміську зону (план
розосередження, де евакуаційні заходи не плануються);
- особисті плани дій з робочими документами у першому примірнику керівного складу об’єкта та командирів
об’єктових формувань ЦЗ;
(НЦЗ, НШ ЦЗ, помічник НШ ЦЗ. заступник НЦЗ з евакуації, заступник НЦЗ з
МТЗ, начальник пункту видачі ЗІЗ, пост РХС, рятувальна ланка, ланка з
обслуговування захисної споруди, ланка охорони громадського порядку, ланка
пожежогасіння, санітарний пост);
- схема екстреного виведення дітей з приміщення ДНЗ;
- розрахунки укриття дітей та
персоналу у захисній споруді, забезпечення засобами індивідуального та
медичного захисту.
- інші необхідні довідкові документи управління.
5. Документ щодо підготовки і проведення Тижня безпеки дитини
(Додаток №4):
- Наказ «Про підготовку та проведення Тижня
безпеки дитини»;
- План підготовки і проведення Тижня безпеки
дитини;
- інші необхідні документи для організації і
проведення заходу.
6. Наказ «Про створення комісії з надзвичайних ситуацій»
7. Наказ «Про створення навчальних груп та призначення керівників»
8. Інструкція щодо дій персоналу у разі загрози та виникнення надзвичайної
ситуації.
9. Журнал контролю за станом ЦЗ об’єкта. . (Додаток
№)
10.
Перелік навчальних груп і керівників занять з
ЦЗ (Додаток №)
11.. Журнал обліку занять з ЦЗ (Додаток №)
12.
Навчальний
план і розклад занять з постійним складом навчального закладу за тематикою ЦЗ
(Додаток №5)
Додаток
1
НАКАЗ
«___»
______________ 20__ року
|
№
|
Про організацію і ведення
цивільного захисту в ДНЗ №
Згідно із Законом України «Про Цивільну оборону
України», постановою Кабінету міністрів України «Про затвердження Положення про
Цивільну оборону України», Положення про функціональну підсистему «Освіта і
наука України»затвердженого наказом начальника ЦЗ МОН України від 3.09.2009
року №814
НАКАЗУЮ:
1. Взяти до відома, що начальником цивільного
захисту дошкільного навчального закладу є його керівник -
2. З метою організації і ведення ЦЗ створити штаб
ЦЗ ДНЗ у складі:
начальник штабу (вихователь-методист) _____________________;
помічник НШ (вихователь або ін. особа) _____________________;
оперативні працівники штабу (2 вихователі) __________________________________.
3. Призначити заступниками начальника ЦЗ:
· з евакуації (старша медична сестра) _______________________________;
· з матеріально-технічного забезпечення (завгосп)
____________________.
4. Створити формування цивільного захисту:
пост радіаційного і хімічного спостереження____ чол.., начальник поста
_______________________ , члени поста ________________________
·
ланка з обслуговування захисної споруди
(протирадіаційного укриття при його наявності) ____чол., командир ланки
________________________ , члени ланки_________ ;
·
ланка охорони громадського порядку
___чол., командир ланки __________________, члени ланки _____________________________
· ланка
пожежогасіння _____чол., командир ланки __________________, члени ланки
_____________________________
·
ланка
видачі засобів індивідуального захисту ____ чол., командир ланки
__________________, члени ланки _____________________________
·
санітарний пост ___ чол.., начальник поста
_______________________ , члени поста ________________________
·
Рятувальна група ___ чол.., командир групи
_____________. Без переліку членів групи.?
5. Призначеним посадовим особам з ЦЗ розробити та
затвердити функціональні посадові обов’язки, необхідні, документи, плани і забезпечити:
- запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і
запровадження заходів щодо зменшення
збитків і втрат у разі їх виникнення;
- оповіщення персоналу про загрозу та виникнення надзвичайних
ситуацій в мирний час та в особливий період і постійне інформування про наявну обстановку,
в тому числі. в зоні надзвичайних ситуацій ;
- захист учасників навчально-виховного процесу,
персоналу від наслідків НС та застосованих
засобів ураження;
- підготовку керівного складу ЦЗ, командирів і
особового складу формувань, учасників навчально-виховного процесу, персоналу
діям за сигналами оповіщення про загрозу та виникнення НС, вмінню користуватися
засобами індивідуального і колективного захисту.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на
начальника штабу ЦЗ.
Начальник цивільного захисту – завідувач ДНЗ
____________
Додаток 2
НАКАЗ
«_» __________20_р.
№
Про підсумки підготовки з цивільного захисту
в 201_р. та завдання на 201_р.
План підготовки ДНЗ_з ЦЗ в основному виконаний.
Підготовка проводилася у відповідності до
розпорядження і організаційно-методичних вказівок начальника ЦЗ міста (району)
і управління (відділу) освіти.
У 201_р. на об’єкті виконувалося подальше
удосконалення системи підготовки керівного складу, учасників
навчально-виховного процесу, що дозволило дещо підвищити якість підготовки всіх
категорій навчаючих і рівень готовності формувань до дій у НС мирного часу
(відзначити позитив, назвати прізвища).
Разом з тим організаторська робота у системі
навчання техперсоналу проводилася недостатньо ефективно і потребує подальшого
удосконалення. Зокрема мали місце такі недоліки: (перерахувати).
З метою подальшого підвищення рівня підготовки
керівного складу, особового складу формувань ЦЗ
НАКАЗУЮ
1. План основних заходів та підготовки керівного
складу, формувань ЦЗ ДНЗ на 201_рік затвердити.
2. Головним завданням ЦЗ на 201_р. вважати ______(з наказу органу управління освітою)
3. Для виконання головного завдання основні
зусилля зосередити на підготовку керівного складу, формувань ЦЗ та персоналу
н.з., що не ввійшов до складу формувань, організувати і здійснити згідно вимог
наказу МНС України від 23.04.2001р. №97 «Порядок здійснення підготовки
населення на підприємствах в установах
та організаціях до дій при виникненні НС техногенного та природного характеру»,
Типової програми навчання затвердженої
наказом МОНУ від 17.01.2002р. №28, Положення про невоєнізовані формування ЦО
структурних підрозділів МОН України затвердженого наказом
МОН України від 20.12.2004р. №954, Положення про функціональну
підсистему «Освіта і наука України» затвердженого наказом МОН України від3.09.2009р. №814, плану
комплектування обласних курсі ЦЗ
4. Навчальний рік почати з «_» січня 201_р.
5. НШ ЦЗ підготувати перелік навчальних груп і
керівників занять на 201_рік, подати на затвердження до _ січня 201_р..
6. Педагогічним працівникам:
………………………………………………………………ДООПРАЦЮВАТИ
7. Завгоспу_________
8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник ЦЗ - завідувач _______________________________
Перелік
навчальних груп і керівників занять з ЦЗ на 201_/201_ навчальний рік
1.
Група
начальника ЦЗ ДНЗ (П.І.Б.)
Склад групи
2.
Група
НШ ЦЗ (П.І.Б.)
Склад групи
3.
Групи
невоєнізованих формувань ЦЗ ДНЗ
Склад
4.
Група
персоналу, що не входить до складу формувань ЦЗ ДНЗ
Керівник (П.І.Б.)
Склад(слухачі)
Начальник штабу ЦЗ________________________
Додаток 4
НАКАЗ
«_» ___________201_р. №
Про підготовку та проведення
Тижня безпеки дитини
У відповідності до вимог нормативно-правових актів
з питань захисту населення і територій у разі загрози та виникнення надзвичайних
ситуацій техногенного та природного характеру, Положення про функціональну
підсистему «Освіта і наука України» затвердженого наказом МОН України від
3.09.2009 року № 814, та у відповідності до наказу відділу (управління) освіти
_____райдержадміністрації, Тернопільської міської ради (назва, дата, № наказу)
НАКАЗУЮ:
1. Тиждень безпеки дитини провести з «_» квітня (травня) по «_»квітня
(травня) 201_року.
2. Головною метою проведення заходу вважати – забезпечення захисту
учасників навчально-виховного процесу і працівників та підтримання безперервної
роботи ДНЗ в режимі повсякденної діяльності, удосконалення практичних навичок
педагогічних працівників і техперсоналу, дітей і їх батьків щодо питань
особистої безпеки та захисту життя в умовах виникнення надзвичайної ситуації,
пропаганду кращого педагогічного досвіду з проблем виховання та організації
заходів із запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.
3. Для підготовки та проведення Тижня безпеки дитини створити організаційну
групу в складі:
начальника штабу ЦЗ (вихователь-методист)______________;
інструктор з фізичної культури _____________;
музичний керівник _______________________;
представник шефської установи ___________;
представник батьків ______________________.
3.1. Організаційній групі до «_» ________ 201_р.розробити план підготовки і
проведення Тижня безпеки дитини та подати на затвердження.
3.2. До підготовки плану залучити працівників ДНЗ, батьків дітей.
4. Заступнику начальника ЦЗ з господарської частини _________
________________ до _________________забезпечити проведення заходу необхідним
майном (інвентарем).
5. Вихователям груп до ________________провести збори з батьками і дітьми
старших груп на тему: «Про завдання дітей з правил безпеки у період проведення
«Тижня безпеки дитини» __Цей пункт внести в план підготовки
5. Начальнику штабу цивільного
захисту:
5.1. Визначити теми об’єктових тренувань для формувань ЦЗ закладу, довести
до командирів.
5.2. Погодити з вихователями день і час відпрацювання в групах евакуаційних питань;
подати пропозиції щодо проведення тренування з екстреної евакуації
учасників навчально-виховного процесу і працівників ДНЗ.
5.3. Забезпечити проведення Тижня безпеки дитини у визначені терміни та
згідно з затвердженим планом. Надати
необхідну допомогу педагогічним працівникам, забезпечити контроль за
проведенням заходу.
5.4. Звіт про результати проведення (ого) Тижня безпеки дитини подати в
орган управління освітою до _____________.
6. Відповідальність за збереження життя та здоров’я дітей підчас проведення
заходу покласти на вихователів та помічників вихователів.
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник ЦЗ, завідувач
дошкільного навчального закладу _________________
Додаток 3
Погоджено Затверджую
Начальник управління Начальник цивільного захисту
(відділу)зНСтаУЗН ` завідувач ДНЗ №
План дій
дошкільного
навчального закладу у надзвичайних ситуаціях
Можливі надзвичайні ситуації, які
можуть виникнути на території, де розташований навчальний заклад, з урахуванням
фізико-географічних особливостей, аналізу довголітніх спостережень за
епідеміологічною, метеорологічною, обстановкою, наявності
потенційно-небезпечних для підприємства та споруд різного
характеру:
• радіоактивне забруднення та
зараження місцевості в разі аварій на АЕС;
• зараження сильнодіючими отруйними
речовинами при виникненні аварії на хіміко-небезпечному об’єкті
«Лукор» з викидом аміаку (хлору та т..),
розташованому в __
км/м або на залізниці
(автотранспорт) при перевезенні сильнодіючих отруйних речовин (СДОР), розташованих в ___км/м;
• пожежі на об’єктах
господарської діяльності або в ДНЗ;
• затоплення при інтенсивному таненні снігу в весняний період та паводковому
розливі;
• епідемії;
• стихійні лиха, що спричиняються
явищами природи (снігові бурі, смерчі, урагани
та т..)
Про загрозу та виникнення надзвичайних
ситуацій радіоактивного, хімічного, бактеріологічного
зараження, катастрофічного затоплення та інших видів
небезпеки ДНЗ отримує повідомлення від місцевого штабу ЦЗ по радіо, телебаченню
і можливо, через пресу, якщо дозволяє час.
- При аварії на АЕС
Отримавши повідомлення штабу ЦЗ:
«Увага! Говорить штаб цивільної оборони! Громадяни!
Сталася аварія на АЕС. В населених пунктах району
(місті) очікуються опади. Населенню району (міста) необхідно знаходитись в приміщенні, провести додатково герметизацію житлових приміщень та продуктів харчування. Прийняти йодистий препарат. У подальшому діяти відповідно за вказівок штабу ЦЗ «,
необхідно:
- оповістити працівників про аварію та можливе
радіоактивне забруднення місцевості і постановити завдання щодо
організації захисту дітей від ураження (відповідальний – зав. ДНЗ);
- укрити дітей в захисних спорудах (ЗС), якщо
вони є ; при відсутності ЗС або неможливості
зайняти їх, укрити в приміщенні та провести додаткову його герметизацію (затулити вікна, двері, горища, димохід та заклеїти
в них щілини) (відповідальні – вихователі);
-
організувати прийняття йодового препарату (відповідальні – медичні сестри);
-
прогнозувати радіаційну обстановку за даними
місцевого штабу ЦЗ (відповідальний –
зав. ДНЗ);
- ввести режим радіаційного захисту (відповідальний – зав. ДНЗ);
- провести додаткову герметизацію продуктів харчування та
питної води (відповідальний – шеф-кухар);
-організувати евакуацію працівників і членів їхніх сімей згідно з вказівками штабу ЦЗ (відповідальний – зав. ДНЗ).
2. При авари на підприємстві з викидом
СДОР
Отримавши повідомлення штабу ЦЗ про аварію на хімічно-небезпечному
об’єкті «Лукор» з викидом аміаку (хлору та т..) та небезпеку хімічного
зараження,
необхідно:
- негайно оповістити працівників та організувати
виведення дітей із зони зараження в безпечне місце (відповідальний
– зав. ДНЗ);
- укрити дітей в приміщенні, в разі неможливості негайно
вийти із зони зараження, провести додаткову герметизацію приміщення (відповідальний – вихователь);
- провести додаткову герметизацію продуктів харчування та
питної води (відповідальний – шеф-кухар);
- евакуювати дітей в безпечне місце проходження первинної
хмари забрудненого повітря, якщо евакуація не проведена до його проходження (відповідальний – вихователі);
виявити уражених дітей та надати медичну допомогу, у разі
необхідності направити до лікарні (відповідальний
– старша медсестра);
- доповісти завідувачу рай (міськ) во про стан справ (відповідальний –зав. ДНЗ).
3. При забрудненні ртуттю, її парами
необхідно;
-негайно повідомити штаб району (міста) та
санепідемстанцію(відповідальний – зав. ДНЗ);
- вивести дітей
із забрудненої території та включити доступ до на (відповідальні
~ вихователі);
-зробити механічне вилучення ртуті (збирання вакуумною т.соскою)
(відповідальний – т.. медсестра);
- організувати
демеркуризацію і санітарний контроль за її проведенням, утриманням парів
ртуті в повітрі /в приміщенні після демеркуризаії повинно бути більше за 0,0003
мг/м куб./ (відповідальний – зав. ДНЗ);
-зробити
двічі (з інтервалом 7 днів) повторний контроль за утриманням парів ртуті
(відповідальний – т.. медсестра);
-дозволити знаходитися в приміщенні тільки після
отримання на це дозволу місцевої адміністрації (відповідно – зав. ДНЗ);
-доповісти завідувачу рай (міськ)во про стан справ (відповідальний –зав. ДНЗ).
4. При
виникненні пожежі в приміщенні ДНЗ
необхідно:
-
негайно викликати пожежну службу (відповідальний –
зав. ДНЗ);
-
евакуювати дітей в небезпечне місце згідно із схемою евакуації при пожежі (відповідальний – вихователі);
-
припинити подачу електроенергії, газу (відповідальний – зав. ДНЗ);
-
організувати винесення майна в безпечне місце та
його надійну охорону
(відповідальний – завгосп);
-організувати
гасіння пожежі наявним
первинними засобами пожежогасіння
до прибуття пожежної служби (відповідальний
– методист);
- організувати зустріч пожежних
підрозділів (відповідальний – зав, ДНЗ);
-при
рятуванні потерпілих із охопленого полум’ям приміщення та гасіння
дотримуватися правил:
•
перш ніж увійти в приміщення, накритися з головою
мокрим рядном;
•
відчиняти двері в задимлене приміщення обережно,
щоб запобігти спалаху полум’я від шкідливого приливу свіжого повітря,
відчиняючи двері, знаходитися з боку по ходу дверного полотна;
•
у сильно задимленому приміщені рухатися, зігнувшись
або повзком;
•
для захисту від чадного газу дихати через
зволожену тканину.
П а м ‘ я m а й m е :
~ маленькі діти від страху
ховаються під ліжками, в шафах, забиваються в куток, якщо на вас загорівся одяг, лягайте на землю і, перекочуйтеся, збивайте полум ‘я; бігти не можна – це ще більше роздуває
полум ’я;
- побачивши
людину в охопленому полум’ям одязі, накиньте на неї пальто, плащ або рядно і
щільно притисніть; на місце опіку слід накласти пов’язку та
відправити в лікарню;
~ вогнегасні речовини направляти не в місця найбільш інтенсивного горіння полум’я, а
на поверхню, охоплену вогнем;
- виходити із
зони пожежі в невітряну сторону.
5. При загрозі виникнення
затоплення (катастрофічного затоплення)
Отримавши
повідомлення при загрозу затоплення від штабу ЦЗ,
необхідно:
-
зібрати працівників, довести до них обстановку та
поставити завдання у відповідності до розпорядження штабу ЦЗ (відповідальний – зав. ДНЗ);
-
видати попереднє розпорядження щодо організації
необхідних дій (відповідальний –
зав. ДНЗ);
-
погодити з місцевим штабом ЦО послідовність та
порядок евакуації із зони затоплення
-
(відповідальний – зав. ДНЗ);
-
зосередити на верхніх поверхах м’який інвентар та наочне обладнання
(завгосп);
-
припинити подачу електроенергії, газу, води (завгосп);
-
евакуювати працівників і членів їх сімей (відповідальний – зав. ДНЗ).
6. При снігових
буранах, ураганах, смерчах та інших стихійних лихах
Отримавши
попередження про можливі стихійні лиха,
необхідно:
- довести
до працівників обстановку та поставити завдання у відповідності до
розпорядження штабу ЦЗ (відповідальний – зав. ДНЗ);
- організувати герметизацію
приміщень (відповідальний –вихователі);
- організувати укріплення
окремих елементів споруд (відповідальний –завгосп);
- підготувати засоби аварійного
освітлення (відповідальний –завгосп);
- створити запас питної води та продуктів
харчування (відповідальний –комірник);
-
під час бурі або інших стихійних лих заборонити вихід із приміщення (відповідальний – зав. ДНЗ);
- доповісти завідувачу рай (міськ) во про наслідки
стихійного лиха (відповідальний –зав. ДНЗ).
7. При виникненні надзвичайних ситуацій епідеміологічного
характеру
У разі виникнення
і розповсюдження групових та масових інфекційних захворювань
Необхідно:
- забезпечити виконання заходів та
рекомендацій органів охорони здоров’я по профілактиці попередження інфекційних
захворювань (відповідальний –зав. ДНЗ,
т... медсестра);
- посилити
контроль за дотриманням гігієни та протиепідемічного режиму та станом здоров’я
дітей у групах з метою активного виявлення захворювань (відповідальний -, т...
медсестра);
- у
разі захворювання дитини або працівника негайно ізолювати його та та
організувати обстеження фахівцями лікувально-профілактичного закладу (відповідальний
– т... медсестра);
- забезпечити захист продуктів
харчування та питної води від зараження
(відповідальний –комірник, шеф-кухар);
-
організувати лабораторну перевірку питної води та наявних продуктів
харчування (відповідальний –зав. ДНЗ);
щоденно проводити дезінфекцію приміщень, звернути особливу увагу на
побутові приміщення (відповідальний
-, т... медсестра);
- посилити контроль за
регулярним профілактичним обстеженням працівників кухні (відповідальний – т...
медсестра);
-
щоденно доповідати зав., нач. рай(міськ)во про
захворюваність у ДНЗ (відповідальний
–зав. ДНЗ).
Начальник ЦЗ_______________________
Погоджено
Начальник ЦЗ –
завідувач, начальник відділу, управління освіти ______________
«_»___________201_р.
|
Погоджено
Начальник відділу, управління з питань НС та у справах захисту населення
від наслідків Чорнобильської катастрофи __________
«_» ___________201_р.
|
Додаток
Затверджую
Завідувач ДНЗ
«_» ________________201_р.
|
ПЛАН
проведення Тижня безпеки
дитини
в дошкільному навчальному
закладі ________
(назва, номер)
ДЕНЬ ТИЖНЯ
|
ВІКОВІ ГРУПИ ДІТЕЙ
|
||
МОЛОДША
|
СЕРЕДНЯ
|
СТАРША
|
|
ПЕРШИЙ
ДЕНЬ
|
|||
ДРУГИЙ
ДЕНЬ
|
|||
ТРЕТІЙ ДЕНЬ
|
|||
ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ
|
|||
П’ЯТИЙ ДЕНЬ
|
Начальник штабу ЦЗ ________________________
Орієнтовна тематика плану
проведення Тижня безпеки дитини
(ВАРІАНТИ)
ВАРІАНТ І
Перший
день.
Проведення
бесід, екскурсій, перегляд фільмів з метою ознайомлення дітей з основами
знань
про довкілля:
«Знай,
люби, оберігай та примножуй багатства рідної природи!»;
«Україна
— моя Батьківщина!»;
екскурсійна
подорож-гра «Перші кроки до природи».
Другий
день.
Проведення
бесід, екскурсій, організація виставок, перегляд фільмів за тематикою
ознайомлення
дітей з основами знань про навколишнє техногенне середовище:
«Промислові
підприємства та навколишня природа»;
«Автомобіль
і навколишнє середовище».
Третій
день.
Проведення
бесід за тематикою ознайомлення дітей з основами знань про надзвичайні
ситуації
природного та техногенного характеру:
«Обережно
поводься на воді!»;
«Ця
підступна крига»;
«Небезпечно!
Пожежа!».
Четвертий
день.
Проведення
бесід за тематикою ознайомлення дітей з основами правил безпеки,
формування
у дітей відчуття особистої та колективної безпеки, обов'язкового дотримання
правил
безпечної поведінки:
«Будьмо
на дорозі обережними!»;
«Правила
поведінки в громадському транспорті»;
«Правила
поведінки в побуті»;
«Спеціальні
служби порятунку» (ознайомлення та роз'яснення правил виклику служб
порятунку).
П'ятий
день.
Проведення
практичних тренувань з евакуації учасників навчально-виховного процесу в
разі
виникнення надзвичайної ситуації із приміщення дошкільного навчального закладу.
Відпрацювання
взаємодії особового складу невоєнізованих формувань та спеціальних
підрозділів з надзвичайних ситуацій служб району.
ВАРІАНТ ІІ
Схема
управління оповіщенням, зв’язку
і взаємодії
Начальник штабу ЦЗ___________________________
Додаток 3-б
Схема
екстреного виведення дітей з
ДНЗ
Розробляється для
конкретного приміщення з урахуванням запасних виходів та архітектурної конструкції
будинку.
Начальник штабу ЦЗ___________________________
Примітка: на плані ДНЗ вказуються послідовність виведення по
поверхах та сходових клітках, запасні варіанти, місця збору вікових груп та
постійного складу, місце знаходження пожежного майна та засобів пожежогасіння,
зв’язку, вимикачів енергокомунальних систем.
Додаток 3-в
Зразки планів приведення в готовність
формувань ЦЗ ДНЗ
Затверджую
Начальник ЦЗ ДНЗ
«_»__________20_р.
План
приведення в готовність
рятувальної ланки
1. Склад ланки:
Командир
_________
Члени:
__________;
___________;
____________.
2. Порядок
оповіщення:
а) в робочий час –
черговий ДНЗ;
б) в не робочий
час – черговий ДНЗ
3. Місце і час
збору особового складу -
4. Місце
отримання табельного майна -
5. План-завдання:
а) при загрозі НС
– вивести дітей за межі небезпечної території
б) у НС – участь
в екстреній евакуації учасників НВП і працівників,
- проведення рятувальних робіт (документація, цінне майно тощо)
Начальник штабу ЦЗ _______________________________
Затверджую
Начальник ЦЗ ДНЗ
«_»__________20_р.
План
приведення в готовність
ланки охорони громадського порядку
1. Склад ланки:
Командир
_________
Члени:
__________;
___________;
____________;
_____________;
_____________;
______________.
2. Порядок
оповіщення:
а) в робочий час
– черговий ДНЗ;
б) в не робочий
час – черговий ДНЗ
3. Місце і час
збору особового складу – кабінет завідуючої.
4. Місце
отримання табельного майна -
5. План-завдання:
а) при загрозі НС
– зібрати о/с, довести обстановку, поставити завдання
б) у НС – участь
в екстреній евакуації учасників НВП і працівників;
- по можливості – участь в проведенні рятувальних
робіт (документація, цінне майно тощо)
- вимагати від дітей і працівників дотримання
режиму радіаційного захисту та захисту від впливу СДОР, ртуті;
При виникненні пожежі – не дозволяти людям, які не задіяні на гасінні
пожежі бути поблизу місця пожежі.
При виникненні епідемії – вимагати дотримання норм епідеміологічного
режиму.
При загрозі терористичного акту - участь в екстреній евакуації учасників
навчально-виховного процесу і працівників;
- не допускати до місця можливого теракту
по сторонніх людей.
- з прибуттям спец підрозділів виконувати їх розпорядження.
Начальник штабу ЦЗ _______________________________
Затверджую
Начальник ЦЗ ДНЗ
«_»__________20_р.
План
приведення в готовність
ланки пожежогасіння
1. Склад ланки:
Командир
_________
Члени:
__________;
___________;
____________;
2. Порядок
оповіщення:
а) в робочий час
– черговий ДНЗ;
б) в не робочий
час – черговий ДНЗ
3. Місце і час
збору особового складу – кабінет завгоспа.
4. Місце
отримання табельного майна – підсобні приміщення.
5. План-завдання:
а) при загрозі НС
– зібрати о/с, довести обстановку, поставити завдання
б) у НС – участь
в екстреній евакуації учасників НВП і працівників;
- по можливості – участь в проведенні рятувальних
робіт (документація, цінне майно тощо)
При виникненні пожежі – здійснювати гасіння пожежі наявними
первинними засобами пожежогасіння до прибуття пожежної служби;
- не дозволяти людям, які не задіяні на гасінні пожежі бути поблизу місця
пожежі.
При загрозі терористичного акту - участь в екстреній евакуації учасників
навчально-виховного процесу і працівників;
- з прибуттям спецпідрозділів виконувати їх розпорядження, допомагати
працівникам пожежної служби.
Начальник штабу ЦЗ _______________________________
Затверджую
Начальник ЦЗ ДНЗ
«_»__________20_р.
План
приведення в готовність ланки
по обслуговуванню захисних споруд
1. Склад ланки:
Командир
_________
Члени:
__________;
___________;
____________;
2. Порядок
оповіщення:
а) в робочий час – черговий ДНЗ;
б) в не робочий час – черговий ДНЗ
3. Місце і час
збору особового складу – кабінет завгоспа.
4. Місце
отримання табельного майна – підсобні господарчі приміщення.
5. План-завдання:
а) при загрозі НС
– зібрати о/с, довести обстановку, поставити завдання;
- провести роботи з підготовки ПРУ до прийому людей;
б) у НС – участь
в екстреній евакуації учасників НВП і працівників;
- відкрити і привести в готовність захисну
споруду,
- забезпечити аварійне освітлення і прийом дітей
- підтримування нормальної роботи ЗС і порядку в
ній.
При виникненні пожежі – здійснювати гасіння пожежі наявними
первинними засобами пожежогасіння до прибуття пожежної служби;
- не дозволяти людям, які не задіяні на гасінні пожежі бути поблизу місця
пожежі.
При загрозі терористичного акту - участь в екстреній евакуації учасників
навчально-виховного процесу і працівників;
- з прибуттям спецпідрозділів виконувати їх розпорядження.
Начальник штабу ЦЗ _______________________________
Матеріали підготував методист ТОКІППО Трофимчук В.І.
Я тут, щоб поділитися своїми свідченнями про те, що зробила для мене добра довірена кредитна компанія. Мене звати Нікіта Таня, росіянка, я прекрасна мати трьох дітей. Я втратила свої кошти, намагаючись отримати позику, мені і дітям було так важко, я пішла в Інтернет, щоб отримати допомогу в позиці. втратив до одного вірного дня, коли я зустрів цього свого друга, який нещодавно забезпечив позику у дуже чесного чоловіка, містера Бенджаміна. Вона познайомила мене з цим чесним офіцером з питань позик, містером Бенджаміном, який допоміг мені оформити позику протягом 5 робочих днів, і я назавжди буду вдячний містеру Бенджаміну за допомогу мені знову стати на ноги. Ви можете зв’язатися з містером Бенджаміном електронною поштою: 247officedept@gmail.com, вони не знають, що я роблю це для них, але я просто повинен це зробити, тому що там багато людей, які потребують допомоги у позиці, будь ласка, прийдіть до цього чесного чоловіка, і ти також можеш бути врятованим. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)
ВідповістиВидалити