неділю, 20 листопада 2016 р.

Як гарантувати безпеку дітей в Інтернеті

Результат пошуку зображень за запитом "діти і інтернет"Вихід в Інтернет є невід'ємною частиною повсякденного життя мільйонів наших співгромадян – від користування електронною поштою та веб-серфінгу до обміну миттєвими повідомленнями, чатів, блогів, соціальних мереж і скачування контенту за допомогою торентів. Діти не є винятком із цього правила й починають опановувати Інтернет у ранньому віці (навіть у два роки).
Доступ в Інтернет вони можуть отримати не тільки вдома, але у домі друга, у школі, бібліотеці та Інтернет-кафе. Вони також можуть виходити в Інтернет через мобільний телефон, планшет та інші портативні пристрої. За допомогою згаданих засобів діти можуть виходити в Інтернет, перебуваючи без нагляду дорослих.
Хоча всесвітня мережа дає користувачам великі переваги, вона практично жодним чином не контролюється, тому діти можуть стати споживачами шкідливого контенту, об'єктами злочинів чи домагань. Інтернет-провайдер з'єднує вас з Інтернет-ресурсами, але не несе відповідальності за їхній зміст, оскільки кожний житель Землі може створити свій сайт і безконтрольно наповнювати його своїм контентом.
Довірливі й зацікавлені діти, які прагнуть досліджувати Інтернет, потребують батьківського нагляду й відповідного інструктажу, заснованого на здоровому глузді, для того, щоб їхній онлайн-досвід був безпечним, здоровим і продуктивним.
Розглянемо деякі потенційні загрози, пов'язані з Інтернетом, та основні способи протистояння їм.
Інтернет-загрози
  • Споживання шкідливого контенту. Дитина може піддаватися впливу шкідливих матеріалів, пов'язаних із сексом, насильством, ненавистю, саморуйнацією або вживанням заборонених речовин. Діти можуть шукати такий матеріал свідомо, але можуть зустріти його й випадково в чатах, електронній пошті або миттєвих повідомленнях, навіть якщо вони спочатку не були в ньому зацікавлені.
  • Онлайн-спілкування, яке може перерости у фізичну загрозу в реальному житті. Дитина може надати інформацію зловмиснику або організувати зустріч у реальному житті, яка буде загрожувати її особистій безпеці чи іншим членам її сім'ї. У деяких випадках педофіли використовують чати, миттєві повідомлення та електронні листи, щоб завоювати довіру дитини, а потім організувати особисту зустріч з нею.
  • Образи та знущання. У соціальних мережах, чатах, миттєвих повідомленнях або повідомленнях електронної пошти діти можуть зіштовхнутися із приниженням, образами або домаганнями, які надходять від їхніх однолітків або старших дітей, які користуються Інтернетом, щоб турбувати тих, хто їм не подобається.
  • Віруси й хакери. Діти можуть завантажити файл, який містить вірус, що може пошкодити комп'ютер або підвищити ризик віддаленого доступу до нього, що може поставити під загрозу недоторканність приватного життя сім'ї та її безпеку, й фінансову також.
  • Більше за посиланням:
  • http://childdevelop.com.ua/articles/upbring/2790/

понеділок, 7 листопада 2016 р.

Матеріали  інтернет-конференції
 "Фізкультурна  робота в  ДНЗ  у оздоровчий  період  від  31.10.2016  року
Результат пошуку зображень за запитом "фізкультура у днз"

Підволочиський ДНЗ Спортивна розвага на воді для молодших дошкільнят Тема: «Пригоди жабенят»


Підготувала: інструктор
з фізичного виховання
Романчук М. М.
Розвага проводиться на подвір’ї теплої літньої днини. Тут, зокрема, можна використати: хлюпальний стаціонарний або переносні (надувні) міні-басейни, великі пластмасові ємкості з водою.
Програмовий зміст:
Дидактична мета: вдосконалювати навички ходьби,бігу,стрибків у воду; тренувати дітей у виконанні повного видиху у воду. Розвивальна мета; розвивати швидкість, спритність, координацію рухів у воді.
Корекційна мета: вдосконалювати вміння виконувати рухи ногами; вправляти в орієнтуванні у просторі. Виховна мета; прищеплювати культурно-гігієнічні навички, виховувати дбайливе ставлення до свого здоровя, любов та повагу до довкілля.
Обладнання: елементи костюмів Жабки та Чаплі (для дорослого), шапочки жабенят (для дітей), штучне латаття; м’ячі та мячики (за кількістю дітей), обруч; іграшки, що тонуть(20 шт.); скринька із сюрпризом; аудіозаписи.
Хід розваги:
Біля відповідно оформленого міні-басейну з’являється Жабка-мати (інструктор з фізкультури).
Жабка:
Я прибігла, Жабка-мати,
Жабенят своїх гукати:
  • Не сидіть на купині
У болоті день при дні.
Нумо разом до ставочка -
Затанцюємо таночок!
Діти-жабенята стають на гумові килимки й під танцювальну мелодію (у запису) виконують музично-ритмічні рухи з м’ячиками.

Комплекс музично-ритмічних рухів.
  1. «Хвильки». В.п.: основна стійка, з м’чиком опущені донизу. 1-4 – змажнути руками праворуч ліворуч; 5-8- зробити повний оберт на місті.(виконати вправу 3 рази).
  2. «Нахили в бік». В.п : о.с., руки з мячиком підняті догори. 1-2- нахилитися вправо; 3- повернутись у в.п.; 4-5 – нахилитися вліво; 6- повернутися у в.п. (Виконати 4 рази).
  3. «Нахили вперед». В.п.: о.с., руки з мячиками перед грудьми. 1- нахилитися вперед-униз; 2- випростатися, підняти руки вгору. (Виконати 4-6 разів).
  4. «Пружинка». В.п.: о.с.,руки з мчиком перед грудьми. 1- напівприсісти праворуч(«пружинка»); 2- повернутись у в.п.; 3- напівприсісти ліворуч («пружинка»); 4- повернутись у в.п. (Виконати 4-6 разів).
  5. «Наші ніжки». В.п.: сидячи, руки в упорі за спиною. 1-3- підігнути коліна до живота; 2-4-повернутися у в.п.(Виконати 4-6 разів).
  6. «Вітерець». Дихальна вправа. (Виконати 3-4 рази).

Жабка
А тепер ходім зі мною
До водиці голубої.
Діти - жабенята самостійно спускаються у воду й стають на вихідні позиції біля бортика басейну. (Або ж сідають на гумових килимках на коліна навколо міні-басейну чи ємкістю з водою).
Жабка
Навкруги вода,
Та холодна вода.
Треба трохи підігріти,
Щоб могли ми в ній умитись.
Діти стоять в колі і тримаються за руки за обруч на воді, виконують вправи:
  1. Бульбашки”;
  2. Студимо воду;
  3. Бульбашки.
Жабка
Вранці чисто умивайтесь,
До матусі усміхайтесь.
Хто слухняний, добрий, милий,
В того кожен день щасливий.
Набираючи воду в долоні, діти вмиваються.
Перше жабеня
Хто слухняний, гарно їсть,
Той високий має зріст.
Друге жабеня
Стравами перебираєш
То й здоров’ячка немає.
Жабка
А що полюбляють їсти жабенятка? (Діти відповідають). Зараз і ми поснідаємо – наловимо собі комариків і мушок. Діти (у басейні) Стрибками просуваються вперед, плескаючи в долоні. (Або, ставши на ноги, роблять те саме навколо міні-басейну).
Жабка
Ще моя бабуся колись казала: якщо серединка сита, то й краєчки веселяться. Ось тепер можна і погратись!
Під музичний супровід проводиться рухлива граСонечко та дощик.
Жабка
Для кожного господаря його оселя – найкраща. А от нашому ставочку не вистачає квітів. Давайте прикрасимо його лататтям.
Дітям роздають штучні квіти. Вони кладуть їх на воду й виконують вправу на дихання ”Латаття”.
Жабка
А щоб наші квіти у ставочку краще росли, ввімкнімо водограйчики.
Діти виконують біля бортика вправу Водограй у положені сидячи.
Жабка
Ходить Чапля по воді, чап-чап!
Ловить жабок по одній хап-хап!
Зявляється Чапля (дорослий).
Чапля
Жабеняток я люблю-
Хоч одну собі зловлю.
А не зловлю жабеня –
Червячка скоштую я.
Проводиться рухлива гра Чапля і жабенята’’. Чапля входить у воду і ловить жабенят.
Чапля
Я ж казала жабенятам:
Треба всім вам менше спати.
Тих, хто любить довго спати,
Можна легко упіймати!
Жабка
Ти не їж моїх маляток –
Зелененьких жабеняток!
Бачиш, - он вони пірнають,
Червячків собі збирають.
Чапля
Гаразд!
Проводиться рухлива гра ”Збираємо черв’ячків”. Діти занурюють обличчя у воду й збирають іграшки на дні.
Чапля
Дякую, вам жабенята! Ви сміливі, вправні й добрі. До побачення!
Діти прощаються з Чаплею.
Жабка
То як, діти, вам сподобалось розважатися в ставочку? Тепер ми заспокоїмо водичку в ньому.
Проводиться дихальна вправа “Хвильки”.
Жабка
А ось вам і мій сюрприз на згадку про сьогоднішні пригоди.
Відчиняє сюрпризну скриньку й роздає малятам гостинці.