понеділок, 31 жовтня 2016 р.

Всеукраїнська нарада щодо розвитку дошкільної освіти


26 жовтня 2016 року в актовій залі Міністерства освіти і науки України відбулася Всеукраїнська нарада «Підвищення якості освітнього процесу в сучасному дошкільному навчальному закладі. Підсумки та перспективи розвитку дошкільної освіти». Захід пройшов відповідно до планів діяльності Міністерства освіти і науки України та Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти» на 2016 рік.
Для участі у нараді були запрошені спеціалісти з дошкільної освіти департаментів освіти і науки, методисти інститутів/академій післядипломної педагогічної освіти, представники ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», науковці Інституту проблем виховання та Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, видавці навчальної літератур
Відкрила нараду Тамара Панасюк, начальник відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України. У своєму виступі вона ознайомила присутніх з кількісними показниками розвитку системи дошкільної освіти у 2016 році, станом виконання плану створення додаткових місць у ДНЗ, проаналізувала звернення громадян на адресу Міністерства та якість проведених цього року всеукраїнських фестивалів, конференцій, семінарів та інших заходів.
Приємною новиною для освітян дошкільної галузі стала звістка про підтримку з боку КМУ проекту Указу Президента щодо відзначення Всеукраїнського Дня дошкілля.
Виступ-презентація Олени Низковської, начальника відділу дошкільного розвитку ІМЗО, присвячувався проблемі забезпечення якості дошкільної освіти. У ньому було дано визначення поняття якості освіти та розкрито сутність, компоненти і механізми  якості реалізації мети дошкільної освіти, її процесуальності й результативності.
 Більше за посиланням:

середу, 26 жовтня 2016 р.

Дошкільна освіта – у центрі уваги

Результат пошуку зображень за запитом "діти анімація"21 жовтня 2016 року в Навчально-науковому  інституті педагогіки та психології  Сумського державного педагогічного університету  ім. А. С. Макаренка відбулась  науково-практична  конференція «Дитячий садок - школа: актуальні проблеми наступності», організована управлінням освіти міста Суми. Участь у конференції взяли начальник  відділу дошкільної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України Тамара Панасюк,  науковці та представники дошкільних і загальноосвітніх навчальних  закладів.   
Мета заходу - спрямувати діяльність педагогічних  колективів дошкільних навчальних закладів та початкової школи на створення належних умов та емоційного комфорту для забезпечення всебічного розвитку дітей старшого дошкільного віку до шкільного життя
Учасники конференції ділились досвідом роботи з питань наступності  між дошкільною і початковою ланками освіти. Тамара Панасюк під час свого виступу зауважила, що  наступність у діяльності  дошкільних і загальноосвітніх навчальних  закладів  постійно перебуває у полі уваги  Міністерства освіти і науки і звернула увагу на те, що на сайті Міністерства розміщено матеріали досвіду роботи окремих регіонів із зазначених питань.
Більше за посиланням: 

понеділок, 24 жовтня 2016 р.

Лист МОН України від 20.10.2016 № 1/9-561 «Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів но ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами»

Результат пошуку зображень за запитом "калинка"Міністерство освіти і науки України рекомендувало керівникам дошкільних навчальних закладів перелік народних традицій, свят та обрядів для використання в роботі з дітьми дошкільного віку.
Виховання дітей на основі національної обрядовості прищеплює любов до української мови, рідного краю, формує громадянську свідомість та виховує естетично розвинену особистість. «У календарних традиціях, звичаях і обрядах сконцентрована багатовікова культура українського народу», - йдеться у листі МОН
Більше за посиланням:

пʼятницю, 21 жовтня 2016 р.

Надійна прихильність – дар дитині


Надійна прихильність – дар дитині
Коли батьки визначають для себе пріоритети у вихованні здорових дітей, на перше місце вони, як правило, ставлять любов. Але якщо ви спитаєте про це дитячого психолога, він відповість вам терміном «надійна прихильність».
Дитина розвиває надійну прихильність до батьків у тому випадку, якщо мама з татом є відповідальними, чуйними людьми, які заслуговують на довіру. Поступово, у міру зростання й розвитку, прихильність допомагає дитині пізнавати світ та сприймати його як стійкий простір, безпечний для вивчення.
Спочатку малюк досліджує світ за допомогою очей, рота й рук, які дозволяють йому вчитись і взаємодіяти із членами сім'ї, які його люблять. Пізніше він залишає рідну домівку з набутим почуттям безпеки всередині (у прямому й переносному сенсі). Усе це сприяє особистісному розвитку, рівень якого визначає досягнення успіху й радощі життя. Більше:

Доповни сюжет малюнка

Доповни сюжет малюнка
Комплект завдань покликаний сприяти розвитку уяви, фантазії, творчого мислення дитини. Кожне його завдання створює умови, за яких їй буде цікаво проявити себе, свою унікальну особистість, свій погляд на ті чи інші ситуації, висловити свої бажання й сподівання художнім способом. У завданнях дитині потрібно доповнити сюжет малюнка, частина з якого вже зображена на аркуші в якості стимулу та натхнення, а потім розмалювати готовий витвір за власним бажанням. Кольори та певні елементи малюнка допоможуть батькам краще пізнати дитину.

четвер, 13 жовтня 2016 р.

Визначаємо вартість додаткової освітньої послуги у дошкільному закладі



Кошти, отримані від надання додаткових освітніх послуг, можуть бути суттєвою основою для поліпшення якості освітнього процесу у дошкільному закладі. Але за умови, що ці послуги не є збитковими. Тому, плануючи надавати додаткові освітні послуги, важливо правильно визначити їх вартість Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/205-viznachamo-vartst-dodatkovo-osvtno-poslugi-u-doshklnomu-zaklad
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Кошти, отримані від надання додаткових освітніх послуг, можуть бути суттєвою основою для поліпшення якості освітнього процесу у дошкільному закладі. Але за умови, що ці послуги не є збитковими. Тому, плануючи надавати додаткові освітні послуги, важливо правильно визначити їх вартість Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-ІІІ дошкільні заклади мають право надавати за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, додаткові освітні послуги, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти. Додаткові освітні послуги вводять лише за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та дошкільним закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/205-viznachamo-vartst-dodatkovo-osvtno-poslugi-u-doshklnomu-zaklad
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Кошти, отримані від надання додаткових освітніх послуг, можуть бути суттєвою основою для поліпшення якості освітнього процесу у дошкільному закладі. Але за умови, що ці послуги не є збитковими. Тому, плануючи надавати додаткові освітні послуги, важливо правильно визначити їх вартість Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 № 2628-ІІІ дошкільні заклади мають право надавати за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, додаткові освітні послуги, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти. Додаткові освітні послуги вводять лише за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та дошкільним закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/205-viznachamo-vartst-dodatkovo-osvtno-poslugi-u-doshklnomu-zaklad
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.

суботу, 1 жовтня 2016 р.

dtb_022_
Книга «Ігри та казки, які лікують» написана з великою любов’ю до людей. До великих та маленьких. Адже дорослі люди так хочуть, щоб у їхніх дітей все в житті було добре. І дуже засмучуються, якщо щось трапляється не так. Адже багато психологічних проблем йдуть з життя, коли знайдені їх причини та усунуті наслідки. У нашому суспільстві не прийнято звертатися зі своїми проблемами до психолога або психоаналітика, ми швидше довіримося знайомим, хоча у такому випадку швидше розраховуємо на співчуття та розуміння. А ось рішення проблеми відкладаємо, сподіваємося, що все само собою вирішиться. Але така позиція може привести до того, що час буде згаяно і вирішення проблеми ускладниться.
Більшість особливостей поведінки та характеру дітей не є чимось загадковим. Потрібно тільки скористатися існуючим досвідом, вивчивши його і грамотно застосувавши для свого випадку. Пропонована вашій увазі книга «Ігри та казки, які лікують» поєднує в собі глибокий і продуманий підхід з легким і доступним викладом всіх прийомів і технологій.
Цю книгу швидше можна назвати практичним посібником, так як в ній ви знайдете інструкції, наочні лікарські карти, вправи для батьків і дітей. Далі за посиланням: