вівторок, 2 вересня 2014 р.

Пріоритетні напрями освітньої роботи в ДНЗ у 2014-2015 н.р.




       На порозі нового навчального року важливим завданням для кожного педагогічного колективу є визначення напрямів розвитку дошкільного закладу, пріоритетних питань у організації освітньої роботи з дітьми. У контексті вкрай складної соціально-політичної ситуації, що нині склалася в державі, педагогам слід переглянути практику виховної роботи та захисту дітей у дошкільному навчальному закладі. При цьому варто керуватися низкою нормативних документів, що визначають пріоритетні напрями діяльності ДНЗ на 2014/2015 навчальний рік та містять важливі методичні рекомедації. Це, зокрема, листи МОН:
•    «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році» від 27.06.2014 № 1/9-341;
•    «Про методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році» від 25.07.2014 № 1/9-376;
•    «Стан та особливості діяльності психологічної служби системи освіти у 2014/2015 навчальному році» від 25.07.2014 № 1/9-374.
Цьогоріч педагоги мають бути готові до непростих запитань з боку дітей, на які їм надзвичайно важливо почути відповіді. Варто бути уважними й чуйними, надавати чіткі й виважені пояснення зрозумілою дітям мовою, не давати нездійсненних обіцянок. Та неодмінно наголошувати на тому, що держава й громадянське суспільство роблять усе можливе для відновлення миру та порядку в країні, відбиття зовнішньої агресії проти України.
Докладніше про актуальні принципи організації освітньої роботи та роль у педагогічному процесі вихователів, практичного психолога, батьків — у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» № 8/2014